õhu ja kütusesegunäidik (probleem)

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Astrona kirjutas:
taxu kirjutas:Näiteks turbo ja sisselaskekolle vahel mingi ots lahti tulnud- vaakumiga imeb sealt siise küll, aga ülerõhk läheb samast august välja. Lõdvikus pragu ehk, seda ei pruugi kohe märgata.
Noh siis oleks segu ülirikas ja üldiselt peaks nii suured lekked kuulda olema. Vahel lendavad WG klapid pooleks jms jama.
Eeldan, et sellel masinal enne turbot asuv õhulugeja? Siis läheb ju just lahjaks, kuna tuleb õhku, mis ei läbi lugejat.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

taxu kirjutas:
Astrona kirjutas:
taxu kirjutas:Näiteks turbo ja sisselaskekolle vahel mingi ots lahti tulnud- vaakumiga imeb sealt siise küll, aga ülerõhk läheb samast august välja. Lõdvikus pragu ehk, seda ei pruugi kohe märgata.
Noh siis oleks segu ülirikas ja üldiselt peaks nii suured lekked kuulda olema. Vahel lendavad WG klapid pooleks jms jama.
Eeldan, et sellel masinal enne turbot asuv õhulugeja? Siis läheb ju just lahjaks, kuna tuleb õhku, mis ei läbi lugejat.
on jah.
Seda küll jah, et vaikselt sõites imex sealt sisse.
Nojah, aga kui auto sõidab, eeldan, et arnedab isegi 40kw vms, siis antud turbo tahaks tekitada juba ülerõhku - puhub rohkem kui mootor vastuvõtab ja lõdviku praost läheks loetud õhk välja.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
nisu1991
Postitusi: 20
Liitunud: 14.12.2008 22:45
Asukoht: EESTI

Postitus Postitas nisu1991 »

Selge eks siis peab hakkama lõdvikuid uurima ja välja vahetama ega siin muu ei aita!!!
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Astrona kirjutas:...Nojah, aga kui auto sõidab, eeldan, et arnedab isegi 40kw vms, siis antud turbo tahaks tekitada juba ülerõhku - puhub rohkem kui mootor vastuvõtab ja lõdviku praost läheks loetud õhk välja.
Õige, kiiruga sellele ei mõelnud. Ehk et vaakumiga siis lahja, rõhuga rikas.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

nisu1991 kirjutas:ei teki boosti ka piirajani lastes!
Paar leket on küll ja lõriseb natuke turbo ja flantsi vahelt vb selles siis viga??
Turbo ja väljalaskefalntisvaheline leke võib küll turbulentsi kõvasti tekitada - kui tiksub natuke läbi jne, aga ei usu, et see kogu boosti ära võtab.
Samas kui on ühtlane lörin, siis kogu vajalik BP lastaksegi sealt välja :)
Enne remondime autod ära, siis hakkame diagnostikat tegema, onju :lol:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
nisu1991
Postitusi: 20
Liitunud: 14.12.2008 22:45
Asukoht: EESTI

Postitus Postitas nisu1991 »

Jep eks see remontimine ongi seee kõige mõnusam asi :lol: aga ennem oli üldse turbo täiega lahti pealt et lörinat oli salongi selgelt kuulda ja siis oli ikka boosti ka natuke aga nüüd üldse null!!
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

nisu1991 kirjutas:Jep eks see remontimine ongi seee kõige mõnusam asi :lol: aga ennem oli üldse turbo täiega lahti pealt et lörinat oli salongi selgelt kuulda ja siis oli ikka boosti ka natuke aga nüüd üldse null!!
Leketest ja praktikast nii palju, et isegi kui ta jaksab boosti tekitada, siis võimsust sealt ei tule, kui lambda vähegi töötab.
Mul oli leke, miskülmast peast oli ainult kuulda - ja peale parandamist oli väike positiivne ehmatus. Tuttaval oli downpipe flantsis korralik leke, ja minekut oli heal juhul poole võimsuse jagu.

"nisu1991" - nagu Nisu Unn? 1991? See aasta peaks 18 saama?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
nisu1991
Postitusi: 20
Liitunud: 14.12.2008 22:45
Asukoht: EESTI

Postitus Postitas nisu1991 »

Nisu nagu nissan ja 18 jah:)
Vasta