Hyundai Tiburon 2.0T (1gen) 'Kuuno
1.1mm või suurem tundus sädevahe, silma järgi nii täpselt ei erista.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Võis poolid läbi küpsetada, kuna pinge jõuab rõhu all ju palju kõrgemale tõusta enne kui lahendus tekib. Mul suvaliste küünaldega veel 1.5bar ei löristanud midagi - pole veel süütesüsteemile eriti mõtlema hakanudkiKuuno kirjutas:marko mõõtis ära pärast ja 1mm oli vaheMihkel kirjutas:1.1mm või suurem tundus sädevahe, silma järgi nii täpselt ei erista.
saba andsid nii et järsku hakkas mootor puterdama ja köhima rõhu alas ja siis ei käinud juba ka niisama...

See 1mm oli stock vahe?
To mihkel:
* Neid cheerleadereid ei ole vaja
On vaja paar hkhkmpussy't, kes juba 80% norm võimsuse peal minestaksid... Sest omanik ise võib kah eufooriasse sattuda, eriti kui numbrid väiksemad kui Astronal

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
No seekord olid need cheerleaderid suurte ambitsioonidega sisuliselt 500+hp autode omanikud.
Nad seal 300 kandis numbreid ei näe kaugelt hästi lugeda.
Piduri ametit pidas seekord autoomanik, täiesti arusaadavalt loomulikult, kuna pidu käis ju tema rahakoti pealt.
Nad seal 300 kandis numbreid ei näe kaugelt hästi lugeda.

Piduri ametit pidas seekord autoomanik, täiesti arusaadavalt loomulikult, kuna pidu käis ju tema rahakoti pealt.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
That's why God invented HOLSET! 

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mis asi seal takistama hakkas? Kui turbiin jääb nõrgaks ja BP tõuseb, siis võimsus ei kuku ja Nm kukub suht vaikselt ja sirgelt alla, samas boosti kell peaks suht seisma.temp kirjutas:see nende hybriidide jama ongi, et lõpus hakkab takistama
Neil mitte hübriididel on suht suur turbiin ja pressitakse kuni kompressor hakkab takistama ja rõhk langeb lõpus ära. Või mis?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
sry veidi OT. IMO kõik vastupidi.temp kirjutas:Antud juhul ei ole turbo ilmselt jah takistuseks veel.
Ma siin omaette mõtlesin seda, et hybriididel jõutakse suht järsku selle punktini, et kompressor hakkab takistama või ei ole nii?
Tava kompottidel on kompressor piisavalt suur, et mitte hakata järsku takistama ju?
Ei tea, mida hübriidide all täpselt mõeldakse. Aga antud teemas oleva turbo kompressor on suur - 4" lõdvik läheb sisse

Tava kompotiga on IMO nii, et turbiin on tugev, lastakse sutsti kompressor helikiirusele, ja rõhk üles, turbo kiirus enam ei kasva, aga moootori oma küll, mistõttu mootor "imeb rõhu ära" jne
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
bööö läks vähe tagurpidi.temp kirjutas:Antud juhul ei ole turbo ilmselt jah takistuseks veel.
Ma siin omaette mõtlesin seda, et hybriididel jõutakse suht järsku selle punktini, et kompressor hakkab takistama või ei ole nii?
Tava kompottidel on kompressor piisavalt suur, et mitte hakata järsku takistama ju?
Mõtlesin seda, et turbiin (kuumaosa) on väike ja see hakkab takistama.
Niiöelda tavaturbodel on kuumaosa ja ilmselt ka wheel suurem seega ei hakka niikiirelt pooma.
Just my 5 cents