Hyundai Tiburon 2.0T (1gen) 'Kuuno

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

Kui suur see sädevahe oli siis ja mis moodi küünlad saba andsid ?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

1.1mm või suurem tundus sädevahe, silma järgi nii täpselt ei erista.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

Mihkel kirjutas:1.1mm või suurem tundus sädevahe, silma järgi nii täpselt ei erista.
marko mõõtis ära pärast ja 1mm oli vahe
saba andsid nii et järsku hakkas mootor puterdama ja köhima rõhu alas ja siis ei käinud juba ka niisama...
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Kuuno kirjutas:
Mihkel kirjutas:1.1mm või suurem tundus sädevahe, silma järgi nii täpselt ei erista.
marko mõõtis ära pärast ja 1mm oli vahe
saba andsid nii et järsku hakkas mootor puterdama ja köhima rõhu alas ja siis ei käinud juba ka niisama...
Võis poolid läbi küpsetada, kuna pinge jõuab rõhu all ju palju kõrgemale tõusta enne kui lahendus tekib. Mul suvaliste küünaldega veel 1.5bar ei löristanud midagi - pole veel süütesüsteemile eriti mõtlema hakanudki :)

See 1mm oli stock vahe?

To mihkel:
* Neid cheerleadereid ei ole vaja
On vaja paar hkhkmpussy't, kes juba 80% norm võimsuse peal minestaksid... Sest omanik ise võib kah eufooriasse sattuda, eriti kui numbrid väiksemad kui Astronal :lol:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No seekord olid need cheerleaderid suurte ambitsioonidega sisuliselt 500+hp autode omanikud.
Nad seal 300 kandis numbreid ei näe kaugelt hästi lugeda. :-D
Piduri ametit pidas seekord autoomanik, täiesti arusaadavalt loomulikult, kuna pidu käis ju tema rahakoti pealt.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

pussyd :lol: Aga muidu toredad numbrid , graafikud on ka lahedad , ja lopus langeb toesti natuke palju sellise turbo kohta.
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

see nende hybriidide jama ongi, et lõpus hakkab takistama
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

That's why God invented HOLSET! :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Ma ei usu, et asi turbo taga praegult on miks ta niimoodi ära kukub. Pigem ikka nukad ja seade. Vaadake flowmap'i ei saa asi turbos olla.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

uurisin just logisid ja viimase tõmba ajal näha juba et pööra hakkas vaikselt 100 rpm kaupa yles alla käima ehk mingi kala sisse tuli
praeguseks on peal uued küünlad ja boschi coilpack-homme proovima
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

temp kirjutas:see nende hybriidide jama ongi, et lõpus hakkab takistama
Mis asi seal takistama hakkas? Kui turbiin jääb nõrgaks ja BP tõuseb, siis võimsus ei kuku ja Nm kukub suht vaikselt ja sirgelt alla, samas boosti kell peaks suht seisma.
Neil mitte hübriididel on suht suur turbiin ja pressitakse kuni kompressor hakkab takistama ja rõhk langeb lõpus ära. Või mis?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

Antud juhul ei ole turbo ilmselt jah takistuseks veel.

Ma siin omaette mõtlesin seda, et hybriididel jõutakse suht järsku selle punktini, et kompressor hakkab takistama või ei ole nii?

Tava kompottidel on kompressor piisavalt suur, et mitte hakata järsku takistama ju?
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

temp kirjutas:Antud juhul ei ole turbo ilmselt jah takistuseks veel.

Ma siin omaette mõtlesin seda, et hybriididel jõutakse suht järsku selle punktini, et kompressor hakkab takistama või ei ole nii?

Tava kompottidel on kompressor piisavalt suur, et mitte hakata järsku takistama ju?
sry veidi OT. IMO kõik vastupidi.
Ei tea, mida hübriidide all täpselt mõeldakse. Aga antud teemas oleva turbo kompressor on suur - 4" lõdvik läheb sisse :) - pigem kuum pool on väike eriti väike .64 kojaga. Ja jõutakse lõpuks punktini, kus kompressor tunneb end lõdvalt, aga pole, mis teda ringi ajaks. Selle peale BP tõuseb, reversioni tõttu VE läheb kehvemaks, ja pole enam pauke, mis turbiini kiirendaks, mootori kiirus siiski kasvab, turbiini jõud kah seega natuke kasvab, ja seega ka kompressor veel kiirendab, rõhk ei kuku eriti ära, tootlikus nagu kasvaks, aga sellest võimsus ei kasva.

Tava kompotiga on IMO nii, et turbiin on tugev, lastakse sutsti kompressor helikiirusele, ja rõhk üles, turbo kiirus enam ei kasva, aga moootori oma küll, mistõttu mootor "imeb rõhu ära" jne
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

temp kirjutas:Antud juhul ei ole turbo ilmselt jah takistuseks veel.

Ma siin omaette mõtlesin seda, et hybriididel jõutakse suht järsku selle punktini, et kompressor hakkab takistama või ei ole nii?

Tava kompottidel on kompressor piisavalt suur, et mitte hakata järsku takistama ju?
bööö läks vähe tagurpidi.
Mõtlesin seda, et turbiin (kuumaosa) on väike ja see hakkab takistama.

Niiöelda tavaturbodel on kuumaosa ja ilmselt ka wheel suurem seega ei hakka niikiirelt pooma.

Just my 5 cents
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

ootan uut turbot nüüd
saan mõned asjad endajaoks selgeks siis, aga nendest täpsemalt kui asi kohal... :)
samuti proovin teise korvistme muretseda, et aegajalt kedagi kõrvale võtta...
Vasta