BOV kohta käbe küsimus.
Ei saa mina aru , mul ei toimi asi,
gaasiga kohapeal mängides käib ilusti kinni lahti ,
anna ühtlaseid pöördeid ntx 2500-3000 rpm, selgelt on lahti on kuulda õhu bahin välja
annan kasvõi 5000-6000 rpm maanteel ja bov ikka vist lahti , boost on 0
boosti kell jookseb gaasi peale 0 ja sinna ta jääbki täisgaasiga. (küttesegu näitas seal 5000rpm kandis 10! ja mootoril kadus jõud ära ja hakkas imelikult käituma peale 5000rpm.. uputab lihtsalt kuna õhku ei saa piisavalt peale? oleks nagu loogiline ?)
Kus on probleem? Vedru liiga nõrk auto vaakumi jaoks ? 9psi vedru on Tiali oma... boosti peaks olema 0,5 bar ainult !
http://www.youtube.com/watch?v=v6Q6HZ3EUks kohapeal teeb nii , kahjuks pole ühtalste pööretega jälginud veel! homme lähen uurin .
Ja teine asi - kas kohapeal auto käimine 0-6000rpm on sama käitumine nagu maanteel või vaacum/boost töötab teistmoodi kompressori puhul? Ehk, kui garaasis on kõik korras , kas maanteel on sama või mootor tarbib oluliselt teistmoodi õhku... sai vähe keeruliselt.
Üks variant on veel,et kuskil on leke mida ma ei näe ja väga suur .?
http://www.tialmedia.com/documents/w3_tial_bov50_sp.pdf
mõõdan engine vacuumi ära ja otsustan selle järgi?
Loen seda ja meeletult vastukäiv jutt kõikidel
http://forums.corvetteforum.com/c5-forc ... ing-4.html
imelik on see,et nemad räägivad vedru survetest aga tiali lehel vedru surveid vabsee nagu ju pole?
et väga nõrk vedru panna... mul suht kange pildi järgi vaadates. kahtlane. suurem vedru peaks ju just aitama kiiremin bovi kinni panna...