Opel Vectra 2000 (C20NE Turbo) ::: 1992 ::: Mihkel

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ühesõnaga SEH nukk võiks olla kuldne kesktee?
Overlap isegi väiksem kui NE stock nukal, milleks see vabalthingaval hea on?.

Arvestades mis hinnaga ma selle kätte sain, siis pole ilmselt mõtet nuriseda.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

TõnuriCCE kirjutas:minu NE mootoril 18e nukaga tühikäik ei muutunud.
800 peal sai rahulikult tiksuda.
ja 18e'l peaks olema 0,5mm kõrgem tõus ka.
tühikäik ise ei peagi muutuma, aga et sul CO kah paigas oleks on arvatavasti vaja ikkagi natuke tõsta. 316kraadine nukk kah tiksus 800 peal, aga sisselaske vaakum oli 100KPa ;)
C20NE 23.0 71.0 274 60.0 35.0 275 58.0 11.00
20SEH 17.5 76.5 274 58.5 35.5 274 53.0 11.00
Vat kui nüüd SEH nukk keerata 5,5kraadi varasemaks, oleks sisselaske osa sama kui NE'l.
20SEH 23.0 71.0 274 64.0 30.0 274 53.0 11.00 -5.5deg
C20NE 23.0 71.0 274 60.0 35.0 275 58.0 11.00
Kokkuvõttes võib öelda et SEH nukil on väljalase 4kraadi (veerand hamamst) hilisem. Ja hilisem nukk peaks olema kõrgema pöörde jaoks.
Kuna SEH oli kõrgema CR'iga siis timmiti nukk kah hilisemaks, et kõrgemal pöördel parem oleks.

C20NE oli 115hj aga 20NE (katita) oli vist ka ca 125hj variant olemas, nii, et ega see SEH'il muud imet polegi kui kõrgem surveaste ja nuki ajastus.
SEH vali sellepärast et overlap tiba väiksem ja nukkide vaheline nurk kah suurem.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Valida pole midagi, see lihtsalt kukkus kätte.

Et 18E oleks tiba liiga suure overlap-iga?

Samas Rootslased kasutavad ka päris kange kraadiga vabalthingavate nukkasid turbomootorite peal.
Overlap-i probleem nende väitel pigem kompressormootorite pärusmaa.
Ise ei ole veel väga sügavale viitsinud süüvida nukateemas aga ilmselt tuleb ennast veidi harida.

Reno mootoris on ka paberite järgi 312 kraadine nukk sees.
Kahjuks täpsemaid nuka spec-e pole ma veel leidnud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:Valida pole midagi, see lihtsalt kukkus kätte.

Et 18E oleks tiba liiga suure overlap-iga?

Samas Rootslased kasutavad ka päris kange kraadiga vabalthingavate nukkasid turbomootorite peal.
Overlap-i probleem nende väitel pigem kompressormootorite pärusmaa.
Ise ei ole veel väga sügavale viitsinud süüvida nukateemas aga ilmselt tuleb ennast veidi harida.

Reno mootoris on ka paberite järgi 312 kraadine nukk sees.
Kahjuks täpsemaid nuka spec-e pole ma veel leidnud.
Einoh saad ju aru küll, et kui BP on suurem kui boost, siis overlap ajal täitub silinder "paremini" kuuma väljalaske gaasiga ja enne kui tuleb säde, on kolvis auk sees. :x
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
TõnuriCCE
Postitusi: 128
Liitunud: 05.05.2006 14:37
Asukoht: Tallinn, Vigala

Postitus Postitas TõnuriCCE »

tõenäoliselt ei sa 18e nukaga mootori ja 316 kraadise nukaga mootorite "tiksumist" absoluutselt võrrelda :D
18e nukaga hääl ei muutunudki...astrona jutu järgi see 316 nukk pani auto tööle nagu haley.
Ma arvan küll, et see 18e nukk mingi overkill ei ole.

keegi äkki oskab öelda, miks LET mootorile NA sisselaskenukk pannakse. palju seal kraadide vahe on
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Astrona kirjutas:Einoh saad ju aru küll, et kui BP on suurem kui boost, siis overlap ajal täitub silinder "paremini" kuuma väljalaske gaasiga ja enne kui tuleb säde, on kolvis auk sees. :x
Krt miks ma ise selle peale ei tulnud. Overlap on ju periood mille vältel on nii sisse- kui väljalaskeklapp korraga avatud.
Vabalthingaval ju backpressuret sisuliselt vist ei teki (midagi ehk tekib aga mitte võrreldavalt turbokaga).
Turbokal aga see vastu on ju BP pidevalt. Vot jälle üks tarkusetera juures.

Miks aga vabalthingavale siis väiksem overlap SEH puhul tehti?

Reno auto puhul ilmselt BP-d väga palju ei ole, kindlasti ei tohiks see suurem olla kui sisselaskerõhk, kuna kasutusel 1.27 A/R kuumakoda suure TRIM-iga tiivikuga.

Siit siis järeldub, et kui karmi nukaga on normaalsuuruses turbiin, siis on asjast siiski kasu erinevalt väikse turbiini kasutuse korral,
kus suure overlap-iga nukk hoopis killib performance-it. Ja üheks lisateguriks siis veel boost, kuna BP suureneb liigselt alles teatud boostist.
On mu järeldus mõistlik?

Nukakomplekti enam vahetama enivei ei hakka, 18E küsimused on pigem huvi rahuldamiseks, et kas oleks parem või mitte.
Lisaks maksab praegu poes nukakomplekt vist 2.5+k.
Viimati muutis Mihkel, 13.01.2009 16:41, muudetud 1 kord kokku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

XE nukk on 1 mm kõrgema tõusuga.
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Tehase nukad on ikka nii va'ikse to'usuga et ka tehase klapiajam sellele vastu peax, nii et neid ei anna vo'rreldagi racing nukkadega , mis isegi va'iksemate kraadide juures hoiavad klappe max to'usul 3x pikemat aega lahti ja siis lasevad pla'rts kinni. Nii et see 18E nukk ei olex yldse hull ja 1mm rohkem to'usu ainult kasuks. Samas see SEH-i nukk mis sul on tutikas on umbes samade kraadidega mis 500t km so'itnud 18E nukk , vo'i isegi parem :-D
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Ja kui sa veel uut turbot ostnud ei ole , siis siin foorumis myydav TD04hl-15t tundub olevat suht mo'istlik lahendus , kindlasti parem kui 13se rattaga praegune turbo , 8 klapine tahab ju rohkem pressi et seda joudu ikka tuleks :badgrin: ja pihustid ka nagu va'ikseks veel ei ja'a' ;)
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No see turbo on kahjuks veel autol peal ja pole vaatama jõudnud.
Viimasel ajal on kombeks müüa veel laskmata looma nahka. :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ahti
Postitusi: 80
Liitunud: 01.06.2007 12:50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Ahti »

ja teine komme on see lindude teema, et ehitakse ennast võõraste sulgedega.
aga mikule korra küssa, et kas see elektripusa on sis nüüd lõpuks söödav juba.
/S4-ja ootel/ gsx-r 750
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Täitsa inimliku kuju hakkab jah salong juba võtma.
Armatuurist vaid kindalaeka osa veel lahti, sinna vaja aju normaalsemalt ära sättida.
Ainuke suurem probleem on veel kesklukustus korralikult tööle saada.
Siis saab tehnikapoolega edasi minna.
Ma ei viitsi lihtsalt sellise igalt poolt pooliku autoga ringi sõita, nagu ta enne oli.
Kui salong komplektne, siis tekib ehk jälle tuju auto kiiresti sõitma panna.
Vahepeal saab veel vaikselt tehnika poole juppe koguda.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

päris suur ettevõtmine sul kõik need masinad :lol:
tore näha kuidas autode eest hoolitsetakse
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:Ainuke suurem probleem on veel kesklukustus korralikult tööle saada.
Kruti maha, pane müüki. Auto kergem, ise rikkam ja 1 probleem vähem.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ei kruti midagi maha, kõik autod ei pea plekkpurgid olema ;)
Lisaks on antud autol ilus salong (vähemalt istmete poolelt), vähemalt mulle väga meeldib.

Lisaks mis puudutab juppide müüki, siis Opel on ju nii odav auto ja neid on nii palju saada, et keegi ei tahagi midagi osta.
Nuka sain ka odavalt, kuna terve komplektne mootor on odavam osta kui nukk väga hea hinnaga.
Aga noh mul oli ikkagi korraliku nukka vaja mitte teist samasugust odavamalt koos mootoriga. :)

Aa nukaga kauba peale sain ka stock kütuserõhuregulaatori, mis voolikute vahele käib.
Asi küll kahjuks 2.5bar ainult, eks kui pihustid lahjaks kipuvad jääma saab asja veidi modifitseerida brutaalsel viisil või siis hiinaka jadamisi panna.
Pumba tootlikusele on see madalam rõhk muidugi hea.

Kui 3bar peal pihustid ~470cc, siis 2.5bar peal peaks ~432cc olema.
Eks näis kas saavad otsa või mitte.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Suletud