Subaru Impreza 2,0 GT 155kw '98 'Ghost
Subaru Impreza 2,0 GT 155kw '98 'Ghost
Tervist,
sain ka vahelduseks omale ühe liikuri, mis on tehasest turboga üle laetud. Auto on täiesti stock, tumerohelist värvi ja mis peamine, siis täitsa korralik. Eestist sellist suhteliselt raske leida, mis pole mitu korda puu ümbermõõtu pidanud mõõtma!
Mingid plaanid on, natuke tahaks siit sealt modida nii tehniliselt kui natuke ka outfit'i. Suveks natuke suuremad rattad, tagumised tuled valge suunaga jne. ei midagi suurt. Kapotialla vaatab/mõtleb veel, mis teha ja kui suures mahus!
Praegu igatahes meeldib väga, proovin hooldada ja hoida niikuis suudan ning selleks vajadust on.
Eks kirjutan siis siiagi, kui midagi muutub ja küsin nõu, kui enam ei oska. Samuti üritan mõne teemat illustreeriva pildi teha ja need siia lisada!
Tänan tähelepanu eest!
sain ka vahelduseks omale ühe liikuri, mis on tehasest turboga üle laetud. Auto on täiesti stock, tumerohelist värvi ja mis peamine, siis täitsa korralik. Eestist sellist suhteliselt raske leida, mis pole mitu korda puu ümbermõõtu pidanud mõõtma!
Mingid plaanid on, natuke tahaks siit sealt modida nii tehniliselt kui natuke ka outfit'i. Suveks natuke suuremad rattad, tagumised tuled valge suunaga jne. ei midagi suurt. Kapotialla vaatab/mõtleb veel, mis teha ja kui suures mahus!
Praegu igatahes meeldib väga, proovin hooldada ja hoida niikuis suudan ning selleks vajadust on.
Eks kirjutan siis siiagi, kui midagi muutub ja küsin nõu, kui enam ei oska. Samuti üritan mõne teemat illustreeriva pildi teha ja need siia lisada!
Tänan tähelepanu eest!
Go fast or go home!!
Siin foorumis peab kohe olema ette näidata dyno tulemus (stock auto) ja mis tehnilisi andmeid Sa tahad? Esimest korda näed tehaseseades 98a. Impreza GT'd??Zanders kirjutas:Veic vale foorum.. mulle tundub..
Ehk mingid tehnilised andmed dyno või midagi ? Pilte ?
Või peab kohe olema mingid ulme Garreti viled, suured coolerid, tuhat kontrollerit ning sellised jutud? Huvitav, et Mihkel alustas ka stock autoga ja ei tulnud mingi vend mikihiiremaalt vigisema, et vale foorum

Ja see kui tulesid tahan vahetada, siis pean SR foorumisse teema tegema?

Tegelt ma ei ole kuri, lihtsalt ei mõistnud eelkõnelejat

Go fast or go home!!
Esiteks ei ole plaanis sellega sihtotstarbeliselt sõita, pean silmas siis rallit ja radasid ainult! Autot kasutan igapäevaselt ja sõidan, nagu iga teise autoga. Ei võta linnas kurve kontraga vaid sõidan nagu teised, kust siis see Imprezaga sõitmine kalliks läheb?KungLao kirjutas:imprezat üleval pidada ja sellega sihtotstarbeliselt sõita peab ikka suure rahakotiga olema

Tänan Ragnar, selleks siia teema tegingi, et siin targad mehed koos ning Imprezasid ehitatud küll juba

Minu lugupidamine!
Go fast or go home!!
Kaua sa keksid siin foorumis? On sul midagi tarka ka öelda peale inisemise??? Kui lugeda su teemasid siis tundub, et oled 17 aastane poisike, kellel emme-issi pole raha andnud, et osta omale eputamiseks mõni igiliikur ! On sulo mõni auto, või asjalik näpunäide siia foorumisse kirjutada!Zanders kirjutas:Veic vale foorum.. mulle tundub..
Ehk mingid tehnilised andmed dyno või midagi ? Pilte ?
Sry OT pärast !
550hp/493Nm
Eelneva jutu jätkuks, et Subarut on kallis pidada lisaks, et Subarutel on komme lihtsalt ebaratsionaalselt tuksi minna.
Minu jaoks viimane piisk karikasse oli tuttava täiesti stock WRX-i mootori kulumine.
Auto on 130k sõitnud, ei ole minuteada sihtotstarbeliselt kasutatud.
Ostetud Eestist ja hooldatud pidevalt esinduses. Nüüd selgus, et 2 kolbi kulunud.
Lisaks veel pidi see suhtkoht tüüpviga olema, ei no tore küll
No tere taevas, vaevu garantiiaeg läbi ja juba hakka kolmandiku auto väärtuse eest mootorit remontima, mis ei tee seda autot mitte kuskilt otsast ka kiiremaks.
Õnneks on tegu USA-s suht tuunitava autoga ja performance-ile orjenteeritud kasutajad ei pea muretsema, tuuning kolvid ja kepsud on väga soodsad.
Lihtsalt Subaru poolt minu jaoks väga suur pettumus ja pani tõdema, et BMW teeb ikka megahäid tooteid, kui vaadata kuidas nendega läbi aegade Eestis ümber on käidud.
Ei tahaks mõeldagi, mis Impreza-st näiteks saab kui seda hoida nii nagu enamus rullnokabemme Eestis hoitud on.
Ega auto süü see tegelikult pole, et teda kallis pidada on, see on Eestis asuvate edasimüüjate süü.
Ühesõnaga tunne oma autost rõõmu ja kasuta teda sihtotstarbeliselt, kuna isegi kui sa seda ei tee, siis kulutused on samad.
Ka ise seda omal nahal tunda saanud. Samas kui liigub on piisavalt fun-i ka.
Kerge modifikatsioon on veidi boostiga mängida originaal controllerist mööda minnes.
Enda stockis 160kw variandi pani küll täitsa meeldivalt nii odava mod-i kohta liikuma.
Sinu mudelil ei saa aju ka kerge vaevaga näppida ning suuremate modifikatsioonide tarbeks on mõistlikum progetav aju panna.
Ei maksa nüüd kohe võtta, et kõik autod tuunitud peavad olema.
Eks see tuunimine tulebki tasa ja targu ning antud foorum ikkagi selleks loodud, et oleks näiteks erinevate autode tüüpmuresid kuskilt vaadata.
Autoostjale vägaga tervitatav nähtus minu arust.
Süües kasvab isu nagu enamus teadma peaksid.
Taunitav on see, kui keegi teeb oma vabalthingavast autost teema ja vaid kauges tulevikus on idee ehk kunagi turbotada, kui enne maha ei müü.
Stock turbokad sobivad siia väga kenasti oma murede ja rõõmudega.
Minu jaoks viimane piisk karikasse oli tuttava täiesti stock WRX-i mootori kulumine.
Auto on 130k sõitnud, ei ole minuteada sihtotstarbeliselt kasutatud.
Ostetud Eestist ja hooldatud pidevalt esinduses. Nüüd selgus, et 2 kolbi kulunud.
Lisaks veel pidi see suhtkoht tüüpviga olema, ei no tore küll

No tere taevas, vaevu garantiiaeg läbi ja juba hakka kolmandiku auto väärtuse eest mootorit remontima, mis ei tee seda autot mitte kuskilt otsast ka kiiremaks.
Õnneks on tegu USA-s suht tuunitava autoga ja performance-ile orjenteeritud kasutajad ei pea muretsema, tuuning kolvid ja kepsud on väga soodsad.
Lihtsalt Subaru poolt minu jaoks väga suur pettumus ja pani tõdema, et BMW teeb ikka megahäid tooteid, kui vaadata kuidas nendega läbi aegade Eestis ümber on käidud.
Ei tahaks mõeldagi, mis Impreza-st näiteks saab kui seda hoida nii nagu enamus rullnokabemme Eestis hoitud on.
Ega auto süü see tegelikult pole, et teda kallis pidada on, see on Eestis asuvate edasimüüjate süü.
Ühesõnaga tunne oma autost rõõmu ja kasuta teda sihtotstarbeliselt, kuna isegi kui sa seda ei tee, siis kulutused on samad.
Ka ise seda omal nahal tunda saanud. Samas kui liigub on piisavalt fun-i ka.
Kerge modifikatsioon on veidi boostiga mängida originaal controllerist mööda minnes.
Enda stockis 160kw variandi pani küll täitsa meeldivalt nii odava mod-i kohta liikuma.
Sinu mudelil ei saa aju ka kerge vaevaga näppida ning suuremate modifikatsioonide tarbeks on mõistlikum progetav aju panna.
Ei maksa nüüd kohe võtta, et kõik autod tuunitud peavad olema.
Eks see tuunimine tulebki tasa ja targu ning antud foorum ikkagi selleks loodud, et oleks näiteks erinevate autode tüüpmuresid kuskilt vaadata.
Autoostjale vägaga tervitatav nähtus minu arust.
Süües kasvab isu nagu enamus teadma peaksid.
Taunitav on see, kui keegi teeb oma vabalthingavast autost teema ja vaid kauges tulevikus on idee ehk kunagi turbotada, kui enne maha ei müü.
Stock turbokad sobivad siia väga kenasti oma murede ja rõõmudega.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
[quote="KungLao"]see kolbide sulamine on suht levind. mujal foorumites räägitakse pidevalt.
[quote]
See on küll kummaline jutt, olen päris palju lugenud foorumeid ja sellist asja pole küll märganud. Arvestades üsna rikast default segu peab ikka boostiga üsna ahneks minema, et selline asi juhtuks.
Mihkli jutt Subs vs BMW peaks väikese ettevaatusega suhtuma, kuna Mihklil on oluliselt kõrgemad ootused, kui, ma julgen väita 95%-il subsi ostjatest. Kuid see "viga" on siin vist paljudel foorumlastel, õigustatult.
Mis puutub GT pidamisse, siis julgen väita, et tavalisel kasutamisel on jupikulu väiksem, kui samahinna BMW-l või Audil.
Edu
JP
70K@GT PPP+35k@2,5WRX
[quote]
See on küll kummaline jutt, olen päris palju lugenud foorumeid ja sellist asja pole küll märganud. Arvestades üsna rikast default segu peab ikka boostiga üsna ahneks minema, et selline asi juhtuks.
Mihkli jutt Subs vs BMW peaks väikese ettevaatusega suhtuma, kuna Mihklil on oluliselt kõrgemad ootused, kui, ma julgen väita 95%-il subsi ostjatest. Kuid see "viga" on siin vist paljudel foorumlastel, õigustatult.
Mis puutub GT pidamisse, siis julgen väita, et tavalisel kasutamisel on jupikulu väiksem, kui samahinna BMW-l või Audil.
Edu
JP
70K@GT PPP+35k@2,5WRX
mõned pildid 
http://bbs.scoobynet.com/members-galler ... ics-2.html
esinduses räägivad ka et loll jutt, et komas silinder lahjaks jääb, aga ikka jooksevad mootorid kokku.

http://bbs.scoobynet.com/members-galler ... ics-2.html
esinduses räägivad ka et loll jutt, et komas silinder lahjaks jääb, aga ikka jooksevad mootorid kokku.
Nende piltide järgi on seal kõike olnud, nii lahjat segu kui vale süütenurka.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;