Subaru Impreza 2.5 WRX 06a -Marko-
Masina tööd hakkab juhtima Vems. Kuuno tellib, paigaldab ja seadistab aju ning teeb originaal pistiku vahele vajaliku ühenduskaabli. Samuti tuleb vahetada väntvõlli pöörete lugemiseks mõeldud hammasratas. Kõige raskemaks võib kujuneda AMP 135 Pin connectori (Subaru 2.5L aju pistik) hankimine, ei taha korras aju ära lõhkuda pistiku pärast.
Miks Vems? minu jaoks kiireim ja odavaim lahendus. Kui rohkem aega kulutada siis võimalik selline laendus saavutada...
http://195.159.109.134/vemsuk/forum/ind ... 622.0.html
Miks Vems? minu jaoks kiireim ja odavaim lahendus. Kui rohkem aega kulutada siis võimalik selline laendus saavutada...
http://195.159.109.134/vemsuk/forum/ind ... 622.0.html
Viimati muutis Marko, 05.03.2009 4:19, muudetud 1 kord kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
kahjuks veel minu andmeil ei oleKungLao kirjutas:vemsil peaks subaru originaal pöörete hammasrata jaoks ka seting olema.

http://www.vems.hu/wiki/index.php?page= ... FSubaruECU
http://www.vems.hu/wiki/index.php?page= ... ruFeatures
http://www.vems.hu/wiki/index.php?page= ... aruTrigger
rohkem uurimist - võtan sõnad tagasi... tundub, et tõesti töötab ka originaal rattaga

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Selline pistik peaks tellimise vaev olema? Esimene googli link.
http://www.tfelectronics.com.au/PageFil ... ctors.html
http://www.tfelectronics.com.au/PageFil ... ctors.html
[url=http://www.aftermarket.ee]Aftermarket.ee[/url] // Driftworks
Arvestage, et see pistik eeldab trükkplaadi kasutamist.
Selleks ongi Link-il vahejupp nimega AdaptaLink.
Need jalad pistiku taga on nii õrnad, et murduvad väga kergelt maha, kui eraldi trükkplaati ei kasuta nende jaoks.
Link pole kahjuks siiamaani vastanud, aga vaadates su triggerit, siis tavaline G3 juhib seda triggerit ka ilusti, sest mul on täpselt sama trigger.
Küsimus on pigem selles, kas neil on AdaptaLink vahejuppi selle pistikuga.
Link-i puhul meeldib see, et on nö. digitaalne triggeri dekodeerimine (nii nad ise nimetavad asja).
Piisab ühest valikust combobox-is ja asi toimib veatult, ei ole vaja mingite x parameetritega möllata.
Tundub, et Link-il on selline asi isegi täitsa olemas.
Seega nende juppidest saaks ka sobiva komplekti kokku panna, isegi kui nad ise seda ei tunnista.
Selleks ongi Link-il vahejupp nimega AdaptaLink.
Need jalad pistiku taga on nii õrnad, et murduvad väga kergelt maha, kui eraldi trükkplaati ei kasuta nende jaoks.
Link pole kahjuks siiamaani vastanud, aga vaadates su triggerit, siis tavaline G3 juhib seda triggerit ka ilusti, sest mul on täpselt sama trigger.
Küsimus on pigem selles, kas neil on AdaptaLink vahejuppi selle pistikuga.
Link-i puhul meeldib see, et on nö. digitaalne triggeri dekodeerimine (nii nad ise nimetavad asja).
Piisab ühest valikust combobox-is ja asi toimib veatult, ei ole vaja mingite x parameetritega möllata.
Tundub, et Link-il on selline asi isegi täitsa olemas.
Seega nende juppidest saaks ka sobiva komplekti kokku panna, isegi kui nad ise seda ei tunnista.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kuuno tegeleb sobiva Link aju tellimisega, VEMS ei suuda reguleeritavate nukkadega hakkama saada ja seega kukub valikust välja. Vahejahuti läbis "tuunimise" muudetud on alko pritse asukoht.
minule meeldib





selline käigukangi nupp tuleb originaali asemele


minule meeldib

selline käigukangi nupp tuleb originaali asemele


Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Võtad G4 Extreme või G4 Storm?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ei usu, et see enne/peale jahutit vahe väga märgatav on.
Sa võid ju asja ka nii pidi mõelda, et praegu on õhul lühem tee segusiibrist bov-ini, kui segusiiber boosti all suletakse.
Sa võid ju asja ka nii pidi mõelda, et praegu on õhul lühem tee segusiibrist bov-ini, kui segusiiber boosti all suletakse.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Blowoff pole ju siibri, vaid turbo hoidmiseks. Ideaalis ju võiks käiguvahetuse ajal turbo pöörlemiskiirus mitte langeda- ehk vähemalt me tahaksime et see nii oleks. Siis saaks uue käiguga kohe ilma lag-ta jätkata. Seega oleks vaja püüda kompressori taga rõhk võimalikult kiiresti võimalikult madalale saada, et tema pöörlemist mitte takistada. Siit mulle paistab küll, et ikka turbole võimalikult lähedal tuleks mingi klapp avada ja parimal juhul lausa imeda kogu vurts välja.
Ja vastupidiselt kompressoritagusele, tahaks me ju segusiibri ees just rõhku säilitada, et peale uut avamist kohe samaga jätkata. Kuna vahejahuti koos oma torustikuga (eriti FMIC korral) toimib muuhulgas ka mahutina, siis võtab temas rõhu alanemine aega. Seega võib vahe märgatav olla küll.
Ja vastupidiselt kompressoritagusele, tahaks me ju segusiibri ees just rõhku säilitada, et peale uut avamist kohe samaga jätkata. Kuna vahejahuti koos oma torustikuga (eriti FMIC korral) toimib muuhulgas ka mahutina, siis võtab temas rõhu alanemine aega. Seega võib vahe märgatav olla küll.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Sellisel viisil arutledes on tõesti mõtekam BOV panna kohe peale turbot.
Samas kui palju see reaalselt mõjutab, et mis ajaühikutest me räägime läg-i poolest?
Subarul on näiteks juba stockis by-pass peale coolerit ja enne seugsiibrit.
Tihti paneb ka ruumi olemasolu paika kuhu bov tuleb.
Reaalselt on vaja ikkagi lihtsalt rõhk maha lasta torustikust.
Samas kui palju see reaalselt mõjutab, et mis ajaühikutest me räägime läg-i poolest?
Subarul on näiteks juba stockis by-pass peale coolerit ja enne seugsiibrit.
Tihti paneb ka ruumi olemasolu paika kuhu bov tuleb.
Reaalselt on vaja ikkagi lihtsalt rõhk maha lasta torustikust.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Eks inimesed korraldavad igasugu katseid ja võrdlusi. Kui netis kaevata, kindlasti leiab ka sellel teemal üht teist.
Aga jah, näiteks mul celical ja ka supratel jälle stokis just kohe peale turbot läheb möödaviik.
Aga jah, näiteks mul celical ja ka supratel jälle stokis just kohe peale turbot läheb möödaviik.
Viimati muutis taxu, 03.02.2009 0:02, muudetud 1 kord kokku.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Hammerite metallivärviga, 2 korda üle värvitud. Eelnevalt pinnad ainult puhastatud.marauder kirjutas:Mis värviga seal plätserdatud on, et kena sile ja läikiv on jäänud?
Bov`i asukoht on piisavalt hea, ringi pole seal midagi teha. Kui bov oleks kohe peale turbot siis reaalses elus mina küll mingisugust muutust täheldada ei suudaks.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Marko on vist Itaalia SR.org foorumis disainikoolitusel käinud 
Esimestel piltidel karjub küll see värv suhtkoht silma, viimasel juba vaikselt harjub.
Äkki lisad veidi kollast ja rohelist ka?
Tegelikult on huvitav näha kaua see Hammerite kuumaga alumiiniumpinnal seisab üldse.

Esimestel piltidel karjub küll see värv suhtkoht silma, viimasel juba vaikselt harjub.
Äkki lisad veidi kollast ja rohelist ka?

Tegelikult on huvitav näha kaua see Hammerite kuumaga alumiiniumpinnal seisab üldse.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.