Subaru Impreza 2.5 WRX 06a -Marko-

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Masina tööd hakkab juhtima Vems. Kuuno tellib, paigaldab ja seadistab aju ning teeb originaal pistiku vahele vajaliku ühenduskaabli. Samuti tuleb vahetada väntvõlli pöörete lugemiseks mõeldud hammasratas. Kõige raskemaks võib kujuneda AMP 135 Pin connectori (Subaru 2.5L aju pistik) hankimine, ei taha korras aju ära lõhkuda pistiku pärast.

Miks Vems? minu jaoks kiireim ja odavaim lahendus. Kui rohkem aega kulutada siis võimalik selline laendus saavutada...
http://195.159.109.134/vemsuk/forum/ind ... 622.0.html
Viimati muutis Marko, 05.03.2009 4:19, muudetud 1 kord kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
KungLao
Postitusi: 134
Liitunud: 29.04.2007 20:38
Asukoht: rapla-tallinn

Postitus Postitas KungLao »

vemsil peaks subaru originaal pöörete hammasrata jaoks ka seting olema.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

KungLao kirjutas:vemsil peaks subaru originaal pöörete hammasrata jaoks ka seting olema.
kahjuks veel minu andmeil ei ole :? kui oleks lihtsustaks see veelgi toimingut. juhul kui leiad, et olemas anna märku

http://www.vems.hu/wiki/index.php?page= ... FSubaruECU
http://www.vems.hu/wiki/index.php?page= ... ruFeatures
http://www.vems.hu/wiki/index.php?page= ... aruTrigger

rohkem uurimist - võtan sõnad tagasi... tundub, et tõesti töötab ka originaal rattaga :)
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Kasutaja avatar
Ice
Postitusi: 61
Liitunud: 27.12.2004 15:09
Kontakt:

Postitus Postitas Ice »

Selline pistik peaks tellimise vaev olema? Esimene googli link.
http://www.tfelectronics.com.au/PageFil ... ctors.html
[url=http://www.aftermarket.ee]Aftermarket.ee[/url] // Driftworks
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Arvestage, et see pistik eeldab trükkplaadi kasutamist.
Selleks ongi Link-il vahejupp nimega AdaptaLink.
Need jalad pistiku taga on nii õrnad, et murduvad väga kergelt maha, kui eraldi trükkplaati ei kasuta nende jaoks.

Link pole kahjuks siiamaani vastanud, aga vaadates su triggerit, siis tavaline G3 juhib seda triggerit ka ilusti, sest mul on täpselt sama trigger.
Küsimus on pigem selles, kas neil on AdaptaLink vahejuppi selle pistikuga.
Link-i puhul meeldib see, et on nö. digitaalne triggeri dekodeerimine (nii nad ise nimetavad asja).
Piisab ühest valikust combobox-is ja asi toimib veatult, ei ole vaja mingite x parameetritega möllata.

Tundub, et Link-il on selline asi isegi täitsa olemas.
Seega nende juppidest saaks ka sobiva komplekti kokku panna, isegi kui nad ise seda ei tunnista.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Kuuno tegeleb sobiva Link aju tellimisega, VEMS ei suuda reguleeritavate nukkadega hakkama saada ja seega kukub valikust välja. Vahejahuti läbis "tuunimise" muudetud on alko pritse asukoht.

minule meeldib :)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


selline käigukangi nupp tuleb originaali asemele

Pilt
Pilt
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Võtad G4 Extreme või G4 Storm?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Kaotad vahejahutamise efektiivsuses kui blowoff peale jahutit on. Lased ju suure portsu juba jahutatud õhku lihtsalt korstnasse iga päästega. Laseks sa selle õhu siis vähemalt turbo ette tagasi, jahutaks turbotki.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ei usu, et see enne/peale jahutit vahe väga märgatav on.
Sa võid ju asja ka nii pidi mõelda, et praegu on õhul lühem tee segusiibrist bov-ini, kui segusiiber boosti all suletakse.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Blowoff pole ju siibri, vaid turbo hoidmiseks. Ideaalis ju võiks käiguvahetuse ajal turbo pöörlemiskiirus mitte langeda- ehk vähemalt me tahaksime et see nii oleks. Siis saaks uue käiguga kohe ilma lag-ta jätkata. Seega oleks vaja püüda kompressori taga rõhk võimalikult kiiresti võimalikult madalale saada, et tema pöörlemist mitte takistada. Siit mulle paistab küll, et ikka turbole võimalikult lähedal tuleks mingi klapp avada ja parimal juhul lausa imeda kogu vurts välja.
Ja vastupidiselt kompressoritagusele, tahaks me ju segusiibri ees just rõhku säilitada, et peale uut avamist kohe samaga jätkata. Kuna vahejahuti koos oma torustikuga (eriti FMIC korral) toimib muuhulgas ka mahutina, siis võtab temas rõhu alanemine aega. Seega võib vahe märgatav olla küll.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Sellisel viisil arutledes on tõesti mõtekam BOV panna kohe peale turbot.
Samas kui palju see reaalselt mõjutab, et mis ajaühikutest me räägime läg-i poolest?

Subarul on näiteks juba stockis by-pass peale coolerit ja enne seugsiibrit.
Tihti paneb ka ruumi olemasolu paika kuhu bov tuleb.
Reaalselt on vaja ikkagi lihtsalt rõhk maha lasta torustikust.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Eks inimesed korraldavad igasugu katseid ja võrdlusi. Kui netis kaevata, kindlasti leiab ka sellel teemal üht teist.
Aga jah, näiteks mul celical ja ka supratel jälle stokis just kohe peale turbot läheb möödaviik.
Viimati muutis taxu, 03.02.2009 0:02, muudetud 1 kord kokku.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
marauder
Postitusi: 155
Liitunud: 06.07.2006 10:37
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas marauder »

Mis värviga seal plätserdatud on, et kena sile ja läikiv on jäänud?
Aitan Ebay'st asjade tellimisega või maksmisega.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

marauder kirjutas:Mis värviga seal plätserdatud on, et kena sile ja läikiv on jäänud?
Hammerite metallivärviga, 2 korda üle värvitud. Eelnevalt pinnad ainult puhastatud.
Bov`i asukoht on piisavalt hea, ringi pole seal midagi teha. Kui bov oleks kohe peale turbot siis reaalses elus mina küll mingisugust muutust täheldada ei suudaks.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Marko on vist Itaalia SR.org foorumis disainikoolitusel käinud :-D
Esimestel piltidel karjub küll see värv suhtkoht silma, viimasel juba vaikselt harjub.

Äkki lisad veidi kollast ja rohelist ka? :-D

Tegelikult on huvitav näha kaua see Hammerite kuumaga alumiiniumpinnal seisab üldse.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta