GT2860RS suutlikus
GT2860RS suutlikus
Vaatasin graafikut ja graafiku joonte ette on pandud märgistus eng, seega eeldan et see tulemus on mootorist.
Räägin nüüd mehe sõnad edasi kes autot seadistas, et "tema olla sama turboga fordi mootorist 440 hp saanud aga org sisuga ta ei tea kaua see vastu peab ja tema rohkem ei julgeks, kui 350"
Mina muidugi tahtsin et rohkem peab tulema(ütlesin et savi kui laiali läheb siis saabki piiri teada), aga minu õnnetuseks andis 550 Nm sidur juba 474 Nm juures järgi. Saavutuseks 358 Hp. Mees arvas et see sisu kannataks veelgi, aga praegu hea ja hääl on safe.
Ja väljalaskes on ka muidugi tohutult asi kinni(kuna see on originaal)
Räägin nüüd mehe sõnad edasi kes autot seadistas, et "tema olla sama turboga fordi mootorist 440 hp saanud aga org sisuga ta ei tea kaua see vastu peab ja tema rohkem ei julgeks, kui 350"
Mina muidugi tahtsin et rohkem peab tulema(ütlesin et savi kui laiali läheb siis saabki piiri teada), aga minu õnnetuseks andis 550 Nm sidur juba 474 Nm juures järgi. Saavutuseks 358 Hp. Mees arvas et see sisu kannataks veelgi, aga praegu hea ja hääl on safe.
Ja väljalaskes on ka muidugi tohutult asi kinni(kuna see on originaal)
Krt ei taha mitte uskuda, et see sama turbo oli, pigem GT2871R või GT2876R.999ARX kirjutas:Räägin nüüd mehe sõnad edasi kes autot seadistas, et "tema olla sama turboga fordi mootorist 440 hp saanud aga org sisuga ta ei tea kaua see vastu peab ja tema rohkem ei julgeks, kui 350"
Compressor map saab lihtsalt 35lb/min juures otsa ja seal on ta oma effektiivsusalast juba väljas.
400+ hp saavutamiseks oleks vähemalt Garrett-i kodulehe andmetel juba suuremat tootlikust vaja.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
No ma arvan, et ma ei ole ainus siin foorumis kes sama moodi arvab.
Milleks muidu mõned inimesed endale 71R ja 76R 400hp saavutamiseks valinud on.
Noh mina sõidan sama turboga 1.4-1.5bar aga mitte ei usu, et 400hp mootorist on (arvestades, et mootorid suht sarnased on voolavuse poolest).
Aga eks saame varsti ehk teada, 4wd dyno ju olemas Tallinnas.
Milleks muidu mõned inimesed endale 71R ja 76R 400hp saavutamiseks valinud on.
Noh mina sõidan sama turboga 1.4-1.5bar aga mitte ei usu, et 400hp mootorist on (arvestades, et mootorid suht sarnased on voolavuse poolest).
Aga eks saame varsti ehk teada, 4wd dyno ju olemas Tallinnas.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ma avaldan lihtsalt oma arvamust, ei maksa kohe ärrituda.
Kahjuks on elu mulle näidanud, et ka Soomlasi ei tasu pimesi uskuda.
Samuti ei ole antud turboga ka mujal maailmas selliseid tulemusi saavutatud.
Ma üritan enne ikka fakte kontrollida kui sõnad lendu lasen.
Kui sul on selle 440hp kohta mingit tehnilist materjali jagada, siis tee seda.
Võibolla on see sinu seadistaja siis nii tegija vend, et teised maailmas talle lihtsalt ligilähedale ei saa.
Miks selline kuri/põlgav alatoon koguaeg? Mida ma sulle kurja olen teinud?
Rõhk ei olegi see mis jõu tekitab, selleks on õhukogus.
Rõhk surub lihtsalt selle õhukoguse läbi mootori.
Võrdlesin rõhke lihtsalt selle tõttu, et mõlemad mootorid on 2.0 ja 16 klappi seega võiksid voolavuselt suhteliselt sarnased olla.
Muidugi kui sul seal mingid ulmesuured klapid sees on ja suuremat sorti portimine tehtud siis ei ole enam jah midagi võrrelda.
Sellised numbrid 1.2bar peal antud turboga on tegelikult väga hea tulemus.
Kahjuks on elu mulle näidanud, et ka Soomlasi ei tasu pimesi uskuda.
Samuti ei ole antud turboga ka mujal maailmas selliseid tulemusi saavutatud.
Ma üritan enne ikka fakte kontrollida kui sõnad lendu lasen.
Kui sul on selle 440hp kohta mingit tehnilist materjali jagada, siis tee seda.
Võibolla on see sinu seadistaja siis nii tegija vend, et teised maailmas talle lihtsalt ligilähedale ei saa.
Miks selline kuri/põlgav alatoon koguaeg? Mida ma sulle kurja olen teinud?
Rõhk ei olegi see mis jõu tekitab, selleks on õhukogus.
Rõhk surub lihtsalt selle õhukoguse läbi mootori.
Võrdlesin rõhke lihtsalt selle tõttu, et mõlemad mootorid on 2.0 ja 16 klappi seega võiksid voolavuselt suhteliselt sarnased olla.
Muidugi kui sul seal mingid ulmesuured klapid sees on ja suuremat sorti portimine tehtud siis ei ole enam jah midagi võrrelda.
Sellised numbrid 1.2bar peal antud turboga on tegelikult väga hea tulemus.
Viimati muutis Mihkel, 11.01.2009 23:26, muudetud 1 kord kokku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ja kas on näiteks Motec ja seda häälestav inimene (ligi 20a kogemust + mitme võidusõidutiimi tehnikadirektor olnud) kehvem, kui ei saa 400hj samast mootorist sellise boostiga kätte? Küsin seda, kuna tean tema poolt häälestatud samasugust autot nagu su täpselt sama turboga ja sellel on 372 hj @ 1.2bar.999ARX kirjutas: Miks valisin ma Hestec-i aju...Sellepärast et selle seadistab mees kes teab täpselt mis ta teeb ja mida ta räägib!!!!
Arx
Pole mõtet teiste (ja selle foorumi) teadmiste taset asja eest teist taga alahinnata.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
OH järgmine tark ilmus välja
Teeme lihtsa näite.
Minu edasised jõud jäid seekord siduri taha ja ma ei tea palju see org sisu vast võis pidada võibolla oleks sealt sama tulemus tunu vi rohkemgi veel ja kui oleks olnud tugevam sisu ja sidur siis ma usun et see oleks nii olnud. Aga me ei tea seda
Aga too nüüd näiteks mulle auto mis on esiteks sinu poolt ilma probleemideta sõitma pandud ja seda hästi????
Ja miks sõidavad just need autod ilma probleemideta mis on seadistatud Hesteci tootja juures???
Mihkel mitu korda ma ütlema pean MOOTORI SISU ON ORIGINAAL
Ja uskumise kohapealt niipalju et sama võib öelda sinu oletuste kohta
ja minuarust kirjtasin ma suhteliselt selge sõnaga inimene kes ei ole loll ütles seda.....krt meil ei olnud isegi jutuks mis auto see oli
Kui sul ei ole Fakte et ei saa siis ei ole mõtet oletada
Samamoodi ütlen ma seda et inimene kes seda tegi ütles nii ja mina ei ole oma simaga näinud, aga kui aus olla siis on soov järgi proovida
Ja veel ma ei tea milline on Subaru mootori voolavus ja ma ei tea seda ka Fordi kohta aga miskipärast ma arvan et need mootorid on nagu öö ja päev. Sest sõidu omadustelt kui võrrelda Fordi ja Subarut stock seisundis siis üks on terav ja teine jõuline....vastavalt siis Ford ja Subaru
Arx
Teeme lihtsa näite.
Minu edasised jõud jäid seekord siduri taha ja ma ei tea palju see org sisu vast võis pidada võibolla oleks sealt sama tulemus tunu vi rohkemgi veel ja kui oleks olnud tugevam sisu ja sidur siis ma usun et see oleks nii olnud. Aga me ei tea seda
Aga too nüüd näiteks mulle auto mis on esiteks sinu poolt ilma probleemideta sõitma pandud ja seda hästi????
Ja miks sõidavad just need autod ilma probleemideta mis on seadistatud Hesteci tootja juures???
Mihkel mitu korda ma ütlema pean MOOTORI SISU ON ORIGINAAL
Ja uskumise kohapealt niipalju et sama võib öelda sinu oletuste kohta
ja minuarust kirjtasin ma suhteliselt selge sõnaga inimene kes ei ole loll ütles seda.....krt meil ei olnud isegi jutuks mis auto see oli
Kui sul ei ole Fakte et ei saa siis ei ole mõtet oletada
Samamoodi ütlen ma seda et inimene kes seda tegi ütles nii ja mina ei ole oma simaga näinud, aga kui aus olla siis on soov järgi proovida
Ja veel ma ei tea milline on Subaru mootori voolavus ja ma ei tea seda ka Fordi kohta aga miskipärast ma arvan et need mootorid on nagu öö ja päev. Sest sõidu omadustelt kui võrrelda Fordi ja Subarut stock seisundis siis üks on terav ja teine jõuline....vastavalt siis Ford ja Subaru
Arx
Neid autosid on mitmeid, ja palun ära hakka mingit idiootsust suust välja ajama ajude teemal. Seda Hesteci tootja juures eadistatud autode töötamist on nähtud küll ja nii mõnigi käib regulaarselt laiali.999ARX kirjutas:OH järgmine tark ilmus välja
Aga too nüüd näiteks mulle auto mis on esiteks sinu poolt ilma probleemideta sõitma pandud ja seda hästi????
Ja miks sõidavad just need autod ilma probleemideta mis on seadistatud Hesteci tootja juures???
Arx
Sinu jutust küll su eriline tarkus välja ei paista, pigem ignorantsus ja igasuguse lugupidamise puudumine.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
No eks sa proovi järgi siis.
Tean ühte inimest kes küll ulmerahul Hestec-i seadistaja tööga pole ja ilmselt on tegu selle sama Soomlasest seadistajaga.
Mina ei pea ennast maailmatargaks, lihtsalt ei usu, et muu maailma, Eesti ja Soome füüsika seadused erinevad
Sina väidad, et turbo tootja Garrett ei tea ise mida ta toodab.
Mudiugi oleks mulgi hea meel, kui saaksin teada, et mu turbo on suuteline 100hj suuremat õhukogust tootma.
Kui Hestec on su iidol keda kummardada, siis kummarda teda, minul pole sellest sooja ega külma.
Ilmselt on tegu hea aju ja ka seadistajaga aga kõikide inimeste veendumused ei lähegi kokku.
Mis puutub minu ehitatud ja seadistatud autodesse, siis laiali pole neist ükski veel käinud.
Samuti ei ole ka mingeid erilisi probleeme nende autodega.
Kokku neid siiani ~7tk ja enamus turbotatud vabalthingavad stock sisuga.
Tean ühte inimest kes küll ulmerahul Hestec-i seadistaja tööga pole ja ilmselt on tegu selle sama Soomlasest seadistajaga.
Mina ei pea ennast maailmatargaks, lihtsalt ei usu, et muu maailma, Eesti ja Soome füüsika seadused erinevad

Sina väidad, et turbo tootja Garrett ei tea ise mida ta toodab.
Mudiugi oleks mulgi hea meel, kui saaksin teada, et mu turbo on suuteline 100hj suuremat õhukogust tootma.
Kui Hestec on su iidol keda kummardada, siis kummarda teda, minul pole sellest sooja ega külma.
Ilmselt on tegu hea aju ja ka seadistajaga aga kõikide inimeste veendumused ei lähegi kokku.
Mis puutub minu ehitatud ja seadistatud autodesse, siis laiali pole neist ükski veel käinud.
Samuti ei ole ka mingeid erilisi probleeme nende autodega.
Kokku neid siiani ~7tk ja enamus turbotatud vabalthingavad stock sisuga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel kirjutas:No eks sa proovi järgi siis.
Tean ühte inimest kes küll ulmerahul Hestec-i seadistaja tööga pole ja ilmselt on tegu selle sama Soomlasest seadistajaga.
Mina ei pea ennast maailmatargaks, lihtsalt ei usu, et muu maailma, Eesti ja Soome füüsika seadused erinevad
Sina väidad, et turbo tootja Garrett ei tea ise mida ta toodab.
Mudiugi oleks mulgi hea meel, kui saaksin teada, et mu turbo on suuteline 100hj suuremat õhukogust tootma.
Kui Hestec on su iidol keda kummardada, siis kummarda teda, minul pole sellest sooja ega külma.
Ilmselt on tegu hea aju ja ka seadistajaga aga kõikide inimeste veendumused ei lähegi kokku.
Mis puutub minu ehitatud ja seadistatud autodesse, siis laiali pole neist ükski veel käinud.
Samuti ei ole ka mingeid erilisi probleeme nende autodega.
Kokku neid siiani ~7tk ja enamus turbotatud vabalthingavad stock sisuga.
Mihkel mina ei ole mittemidagi konkreetselt väinud
Vabandust jah, Hesteci seadistaja väidab.
Võib-olla on see sulle uudiseks aga asja valdavate inimeste seisukohad lähevadki tihti üksteisest väga lahku paljude teemade puhul.
Näiteks võin tuua "Maximum Boosti" autori Corky Bell ja "Forced Induction Performance Tuningu" autori A. Graham Bell-i,
kus raamatutes samade teemade tõekspiamised on hoopis ristivastupidised. Kumbki vend ei ole neist algaja ja mõlemad on aastakümnete pikkuste kogemustega.
Aga lugejana tekib küsimus, et kumba nüüd uskuda, siin tulevadki enda kogemused mängu.
Mina usun üldjuhul seda, mida mulle on füüsikaliselt ära tõestatud mitte seda, mida keegi kuskil rääkinud on või mida keegi kuulnud on.
Oleks antud 440hp mootori täielik conf ja dynosheet kuskil olemas, siis saaks juba edasi sellel teemal vestelda.
Siiani tundub, et inimesed arvavad, et Performance kolb ja standard kolb sulavad kardinaalselt erinevatel temperatuuridel
Võib-olla on see sulle uudiseks aga asja valdavate inimeste seisukohad lähevadki tihti üksteisest väga lahku paljude teemade puhul.
Näiteks võin tuua "Maximum Boosti" autori Corky Bell ja "Forced Induction Performance Tuningu" autori A. Graham Bell-i,
kus raamatutes samade teemade tõekspiamised on hoopis ristivastupidised. Kumbki vend ei ole neist algaja ja mõlemad on aastakümnete pikkuste kogemustega.
Aga lugejana tekib küsimus, et kumba nüüd uskuda, siin tulevadki enda kogemused mängu.
Mina usun üldjuhul seda, mida mulle on füüsikaliselt ära tõestatud mitte seda, mida keegi kuskil rääkinud on või mida keegi kuulnud on.
Oleks antud 440hp mootori täielik conf ja dynosheet kuskil olemas, siis saaks juba edasi sellel teemal vestelda.
Siiani tundub, et inimesed arvavad, et Performance kolb ja standard kolb sulavad kardinaalselt erinevatel temperatuuridel

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
See, et see 440hj võimalik pole on vähemalt minu jaoks kirjas antud turbo compressor map-il.
Link compressor map-ile (juhuks kui seda lugeda oskad) --> http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... comp_e.gif
Link antud turbo tootja kodulehe specsheetile --> http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 9548_1.htm
Seda, et see 440hj võimalik oleks pole tõesti kuskil kirjas.
Link compressor map-ile (juhuks kui seda lugeda oskad) --> http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... comp_e.gif
Link antud turbo tootja kodulehe specsheetile --> http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 9548_1.htm
Seda, et see 440hj võimalik oleks pole tõesti kuskil kirjas.

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ja "Raske uskuda" ei tähenda ka "VÕIMATU".
Kui on niipalju jõudu ja selline föön, siis on ju hästi.
12.3 on ju hea aeg.
Ka võis antud dünomehel olla mingi konstant, millega ta kõik numbrid läbi korrutab.
Kus on meie Kalkulaator, kes "backwards engineeringut" tarvitades ütleks, mis föön sellise 60 jala ja veerandmiili järgi küljes on ?
Ja vanad olijad pole 5 aastaga suutnud endale bänni välja kaubelda
Kui on niipalju jõudu ja selline föön, siis on ju hästi.
12.3 on ju hea aeg.
Ka võis antud dünomehel olla mingi konstant, millega ta kõik numbrid läbi korrutab.
Kus on meie Kalkulaator, kes "backwards engineeringut" tarvitades ütleks, mis föön sellise 60 jala ja veerandmiili järgi küljes on ?
Ja vanad olijad pole 5 aastaga suutnud endale bänni välja kaubelda
