Siin ka sellest juttu.altz kirjutas:Ja milleks ta hea on? individual vs. single? Pinda on rohkem võrreldes ühe suurega?
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... c&start=30
Siin ka sellest juttu.altz kirjutas:Ja milleks ta hea on? individual vs. single? Pinda on rohkem võrreldes ühe suurega?
tee korralik karteri kaitse ja siis ei lenda punaselt hõõguva väljalaske kolde peale ämbritäis vett poriloigust ja jääb kolle ellu.ragz kirjutas:ma ei tea kuidas teiste autodega on, aga fiatil ja lancial mõranevad nii 16v turbo kui ka 20v turbo konede originaal malmist vl. kolled suht tihti. nii juhtus ka minu originaal kollektoriga. peale portimist on see originaal kollektor ju veel õrnem.Taavi kirjutas:Mida keegi malmist tehase väljalaske kollektori portimisest teab? USA-s on vähemalt SR20DET mootori ehitajad jõudnud järeldusele, et aftermarket torukolled hakkavad KÕIK pragunema, ainult hind paneb paika millal. Seega on hakanud levima tehase kollektori portimine, mis pidi päris arvestatavaid tulemusi andma.