Nissan 300zx Viljar

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Eks me ikka B klassis sõidame.

Üks 300zx uks kaalub 45kg ja uus plastikust kaalub umbes 5kg. Väike arvutus ja tulebki 80kg.
Tagumise luugiga oli umbes sama suhe.
Meie auto miinimum kaal võib olla 1255kg koos minuga, kui kasutame vaid ühte ülelaadimist.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

Einoh mõtle nüüd peaga Viljar, 10,5 rehv+sõltumatu vedrustus+1100hj+meie rajad = big crash
Kummitus
Postitusi: 205
Liitunud: 20.02.2008 16:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kummitus »

RICE BURNER kirjutas:Kas kellegil on kogemusi QUAIFE LSD diffriga, sest hetkel tundub kõige vastupidavam pakkumine olevat. Teine valik on KAAZ, kuid sellenäol tegemist tavalise ketastüüpi LSD,ga.

www.quaife.co.uk
Hondamehed kasutavad QUAIFE LSD id. Peavad tugevale valule vastu väga hästi.
550hp/493Nm
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Kood: Vali kõik

Einoh mõtle nüüd peaga Viljar, 10,5 rehv+sõltumatu vedrustus+1100hj+meie rajad = big crash
Turbo eest on makstud ja seega plaanis muutusi ei tule.
Ega 11,0 eriti laiem ei olnud 2008 aastal. Autol oli kehv vedrustus, LSD oli väsinud ja kaalujaotus vale. Kõik selle saab parandatud ja lisaks läheb alla kõrgema profiiliga rehv, mis ilmselt kompenseerib laiuse.
Aga ma mõtlen ikka sellele, kui suvel õnnestub startida ka näiteks Soomes, siis on vaja kruvi, mida peale saaks keerata. Meil tõesti saab võibolla seda võimsust kasutada vaid viimasel veerandil, kuid asi seegi.
Alati olen olnud arvamusel, et arenema peab ja hetkel lisaks arenemisele pean tähtsaks kogemuste saamist, mida Eesti meestel vähe on. Eks ma siis hakka seda kogemust kalli raha eest jagama :)
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ketaslukk peaks ju drag-i tarbeks parem olema?
Ise valisin ka just Kaaz-i LSD sõbra esiveolise auto tarbeks, kuna see tundus etem kui quaife, just kohalt minemasaamise eesmärgil.
Kuna quaife pidi juhul kus ühel rattal pidamine pea puudub käituma nagu avatud differ.
Quaife-ist paremaks peetakse peloguin-i, tööpõhimõte sama aga kestab paremini.
Vähemalt VW foorumites on selline seos asjadele leitud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

RICE BURNER kirjutas: Alati olen olnud arvamusel, et arenema peab ja hetkel lisaks arenemisele pean tähtsaks kogemuste saamist, mida Eesti meestel vähe on. Eks ma siis hakka seda kogemust kalli raha eest jagama :)
Minul ainult hea meel, et meil selliseid mehi ka Eestis veel on. Mina näen seda ainult nii - uue mootori arendamine õige šassii jaoks. Praegusel kerel on see ainult tehnika raiskamine ja mõnitamine.
Ja kellele sa neid kogemusi siin müüma hakkad, palju meid hulle siin on?
Õigetel dragi masinatel ei käi tagasillas lukke ;)
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Õigetel dragi masinatel ei käi tagasillas lukke
Tegemist ikkagi street klassi autoga ju :)
Originaal korpusesse muud ei pakuta.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
booster
Postitusi: 205
Liitunud: 04.06.2005 19:37

Postitus Postitas booster »

ilus artikkel Autolehes!
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Väike update:

Pilt

Pilt

Pilt
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Nina hakkab valmis saama.
Rohkem pilte ehitusest www.vkmracing.ee

Pilt
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Veel üks pilt
Pilt
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Hakkab juba täitsa looma.

Otsustasid FMIC kasuks, kuna vesicooler-i kasutegur/ajakulu versus korralikult tööle saamine ei õigustanud ennast?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Otsustasid FMIC kasuks, kuna vesicooler-i kasutegur/ajakulu versus korralikult tööle saamine ei õigustanud ennast?
Õigustas küll, kuid võimsuse janus sellest coolerist ei piisanud ja suurem koos singleturboga kahjuks ära ei mahu. Vesicooler kahjuks ei võtagi nii vähe ruumi, kui algul arvasin ja võistlustel tõesti oli ikka jamamist omajagu.
Alates 1000hp-st lähevad mõõtmed ikka väga suureks ja hinnad kalliks ja tööd on veel väga palju teha ja nagu piltidelt näha, siis kogu meeskond on auto kallal ja sealt peab tulemus tulema.
:x
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

Nii vähe kui vastavaid pilte on ette jäänud, on "iglu" läbi tuleseina kõrvalistuja kohale toodud, sinna mahuks nii mõndagi...

Kui palju kere front overhang on? S.t. esiratta rummust ettepoole.
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Nii vähe kui vastavaid pilte on ette jäänud, on "iglu" läbi tuleseina kõrvalistuja kohale toodud, sinna mahuks nii mõndagi...
Ma kaalusin ka seda, kuid meeskonna ühine otsus oli, et veega sellel aastal ei jända. Sellel aastal hoiame kokku isegi jää pealt. :)
Kui palju kere front overhang on? S.t. esiratta rummust ettepoole.
Mõtled sa poolraami otsteni või maks kaugus (intercoolerini)?
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Vasta