2 küsimust

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

2 küsimust

Postitus Postitas zoom1 »

Mis tähendab kui väljalasekekolle, turbo kuum osa ja tiivik seestpoolt on täiesti helepruunid, peaaegu et valged - tahmast pole jälgegi.

Kuidas teha kindlaks kas polokikaane tihend on terve kahe silindri vahepealt, tühikäigul käib ilusti aga rõhu all on asi väheke kahtlane - millised on tundemärgid kui natuke lekib?
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Kas selle esimese küsimuse tagamaad ei võiks peituda lahjas segus :roll: :?:
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

Robo kirjutas:Kas selle esimese küsimuse tagamaad ei võiks peituda lahjas segus :roll: :?:
pakun kah, et midagi täieliku põlemise poole!
.2
kas kompresiooni mõõtmisega ei tule midagi ilmsiks??!
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Veel mingeid arvamusi?
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kui kardad et kahe silindri vahelt on tihend katki, siis peaks nendes kahes kõrvuti asetsevates silindrites kompressioon teistest silindritest erinema.

Kas mitte leek ei ole äkki turbo turbiini osa lihtsalt puhtaks põletanud?
Kuigi esimese asjana kahtlustaks ka lahjat segu, kui nüüüd küünaldega asja võrdlema hakata.
Aga kontrolli küünlad ka üle peale mõningast peenestamist.
Tühikäik võib küünlad ära tahmata uuesti, seega tühikäiku tasuks peale peenestamist võimalikult vähe kasutada (jahutamise jaoks ainult siis).
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

M-Tech kirjutas:Kas mitte leek ei ole äkki turbo turbiini osa lihtsalt puhtaks põletanud?
hiline nuka ajastus??!
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

tagajärg teada - küünal on ära sulanud ja tihend vahelt peaaegu ära puhutud.

Võimalik et pihusti hakkas sittuma :(
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Vasta