M: E30 335ix mootor, 392hj/580Nm
M: E30 335ix mootor, 392hj/580Nm
Müüa ülelaetud M30 3,5 mootor mis sobitatud e30 ix kerele.
Komplektis : mootor, turbo, kollektorid, downpipe, blowoff, aju jpm. ehk siis kõik vajalik, et mootor käima saada. Kaasa ei saa coolerit ja wb lambdat.
Olemas detailid ka tagaveolisele e30-le paigaldamiseks.
Auto on igapäevases kasutuses seega võimalus vaadata kuulata. Asub Tallinnas.
Fotod mootorist:
http://www.hot.ee/andry501/335ix1.JPG
http://www.hot.ee/andry501/335ix2.JPG
Hind 10000.- eek.
Kuna mina pole müüja, siis palun pöörduda otse müüja poole.
Kontakt:
Komplektis : mootor, turbo, kollektorid, downpipe, blowoff, aju jpm. ehk siis kõik vajalik, et mootor käima saada. Kaasa ei saa coolerit ja wb lambdat.
Olemas detailid ka tagaveolisele e30-le paigaldamiseks.
Auto on igapäevases kasutuses seega võimalus vaadata kuulata. Asub Tallinnas.
Fotod mootorist:
http://www.hot.ee/andry501/335ix1.JPG
http://www.hot.ee/andry501/335ix2.JPG
Hind 10000.- eek.
Kuna mina pole müüja, siis palun pöörduda otse müüja poole.
Kontakt:
Viimati muutis bmw327, 11.01.2009 22:48, muudetud 1 kord kokku.
Need on Dynomaxi pingis näidatud tulemused.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis ajuga tegu?
Hind ju iseenesest väga odav, kuigi kompott näeb suht robustne välja.
Üldiselt turbo keskosa ka nii ei paigaldata, kui antud pildil näha.
Hind ju iseenesest väga odav, kuigi kompott näeb suht robustne välja.
Üldiselt turbo keskosa ka nii ei paigaldata, kui antud pildil näha.
Viimati muutis Mihkel, 29.12.2008 2:07, muudetud 1 kord kokku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Stock Motronic aju, ma ei mäleta, kas Kristjan midagi muutis ka selle juures või mitte.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Eelkõige on tähtis õli äravool, peale tuleb igalt pool samamoodi olenemata nurgast või asendist.E28-535 kirjutas:Enda harimise eesmärgil küsiks, et mis seal teistmoodi võiks ollaMihkel kirjutas:Mis ajuga tegu?
Hind ju iseenesest väga odav, kuigi kompott näeb suht robustne välja.
Üldiselt turbo keskosa ka nii ei paigaldata, kui antud pildil näha.
Kas õli pealejooks on valesti?
No üldiselt on maksimaalne nurk õli äravoolul maa suhtes ~30 kraadi aga antud pildil tundub, õli pealevoolu järgi olevat asi 90 kraadi nurga all.
Vähemalt enamus turbodel on pealevool ja äravool sama sirge peal.
Või on antud turbo mingi erilise keskosaga lihtsalt? Pildilt see välja ei paista.
Vähemalt enamus turbodel on pealevool ja äravool sama sirge peal.
Või on antud turbo mingi erilise keskosaga lihtsalt? Pildilt see välja ei paista.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Oskab keegi targem öelda,kas seda komplekti annaks ilma suurema vaevata ka M20B25 mootorile panna ? Ise mõtlen,et mõlemad R6 mootorid ja väga ei peaks ümber tegema,samas see M30 aga mul M20. Mootorit ei viitsiks niiväga vahetama hakata ja oleks rahul ka kui 125kw-le tuleks umbes 50kw lisaks selle turboga.
Ei tea turbotamisest midagi aga see tundub ikka väga odav hind eriti kui töötab ka veel.
Ei tea turbotamisest midagi aga see tundub ikka väga odav hind eriti kui töötab ka veel.
Ei anna niisama 1:1-ele ringi tõsta.
Juba 1000cc on kubatuuri vahet mis mõjutab väga kõvasti turbo valikut.
Juba 1000cc on kubatuuri vahet mis mõjutab väga kõvasti turbo valikut.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ander´ile - Kui juba siis juba. Pane oma m20b25 turgu ja saad suure osa sellest mootori hinnast tagasi. Liiter töömahtu juba vabalthingavana + 40 hp ja sellise boostiga vahe vast isegi 80hp. (Paistab et lisaks vajad m30b34 käigukasti ja kardaani ümber tegemist) Kui sul aga has korras stock 325 mis selle mootoriga juba tehasest siis ära hakka teda üldse rapsima.
Redline´ile kuna mootor on kolmanda generatsiooni oma siis 9,0:1 surveastmega ja selle vanakooli mootori pommikindlusega pole selliste jõudude jaoks tõesti sinna turbo kolbe, kepse jne mõtet ostma hakata ja kestab ka korras stock mootor kui on saavutatud piisavalt hea seadistus - mis originaal ajuga pole ilmselt lihtne olnud.
Kui se on Kristjani auto mootor siis ei usu et ta õli äravoolul mingi nii suure vea oleks teinud......kas näete kusagil äravoolu toru? mina ei näe seda kummalgi pildil. Näen kahte vee toru ja õli pealevoolu toru ja seda, et äravool pole ei peal pool ega külje peal - järelikult on se õiges suunas ehk alla poole. Se auto on turboga sõitnud juba mõned ajad ja enne seda olen seal hoovis näinud 325 turbot ja turboga kadett C- d nii, et se pole vist päris esimene ülelaadimine mis sealt poolt tuleb.
EDIT: Mulle paistab, et TB Originaal asukohta on apaigaldatud paar lisapihustit mis avanevad ilmselt boostiga
Redline´ile kuna mootor on kolmanda generatsiooni oma siis 9,0:1 surveastmega ja selle vanakooli mootori pommikindlusega pole selliste jõudude jaoks tõesti sinna turbo kolbe, kepse jne mõtet ostma hakata ja kestab ka korras stock mootor kui on saavutatud piisavalt hea seadistus - mis originaal ajuga pole ilmselt lihtne olnud.
Kui se on Kristjani auto mootor siis ei usu et ta õli äravoolul mingi nii suure vea oleks teinud......kas näete kusagil äravoolu toru? mina ei näe seda kummalgi pildil. Näen kahte vee toru ja õli pealevoolu toru ja seda, et äravool pole ei peal pool ega külje peal - järelikult on se õiges suunas ehk alla poole. Se auto on turboga sõitnud juba mõned ajad ja enne seda olen seal hoovis näinud 325 turbot ja turboga kadett C- d nii, et se pole vist päris esimene ülelaadimine mis sealt poolt tuleb.
EDIT: Mulle paistab, et TB Originaal asukohta on apaigaldatud paar lisapihustit mis avanevad ilmselt boostiga

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mis sul siis sellest arutelust, kui sa telefoni teel vastad? Meil on ikka huvitav.bmw327 kirjutas:Niipalju juttu, kõik oletavad midagi.
Niisama pole mõtet siin lahmida ja oletada. See on siiski müügiteema mitte rate.ee kommentaaride koht.
Kõik vastused telefoni teel ja kuna mootor on töötava auto peal, on ka proovimisvõimalus olemas.
Numbri leiab esimesest postist.
Ja sellisest mootorist ei maksa nii õhku täis minna, keegi pole tühja lahminud ega negatiivselt oletanud.