K: Probleem plokikaane tihendiga

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
xTc
Postitusi: 78
Liitunud: 03.04.2005 14:28
Asukoht: Tallinn

K: Probleem plokikaane tihendiga

Postitus Postitas xTc »

Tere,
Autoks Audi 2.2 turbo 121kw MC mootoriga.
Probleem selline et vana plokikaane tihend põles kahe silindri vahelt ära.
Uurisin metall tihendit ja Victor Reinz pakub audile metall tihendeid, kuid nendega selline jama, et tihend, mis on paksuselt sama mis MC mootori originaal tihend (1,75) on suurema kolvi auguga (81mm MC mooto 82.5mm metall tihend) ja see tihend mis kolvi mõõdu poolest on sama, mis MC oma on paksuselt 1.65mm
Kumb variant oleks mõistlikum? kui suurema auguga tihend panna siis lööb selle vast suht kindlalt vahelt välja?
Aga kui õhem tihend panna siis läheb surveaste kõrgemaks.
Soovitage midagi targad inimesed :D

Gud jul!!!
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Tavaliselt ongi ju tihendi läbimõõt suurem kui silindri läbimõõt.
Miks ta peaks selle vahelt välja lööma?

Su praegune tihend läks puuduva seadistuse nahka mitte selle nahka, et ta papist on ;)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
xTc
Postitusi: 78
Liitunud: 03.04.2005 14:28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xTc »

Mihkel kirjutas:Tavaliselt ongi ju tihendi läbimõõt suurem kui silindri läbimõõt.
Miks ta peaks selle vahelt välja lööma?

Su praegune tihend läks puuduva seadistuse nahka mitte selle nahka, et ta papist on ;)
tõenäoliselt.. aga kodanik kelle auto pealt see mootor on tulnud rääkis, et moto läbinud kap rem'i kui silikooni tuleb iga avatud jupi vahelt ja plokikaane vahelt :D isegi kui seal mootoris tehti midagi siis ma kahtlen, et seal uus tihend pandi.
huvitav palju 0,10mm surveastmele mõjub :?:
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

xTc kirjutas:
Mihkel kirjutas:Tavaliselt ongi ju tihendi läbimõõt suurem kui silindri läbimõõt.
Miks ta peaks selle vahelt välja lööma?

Su praegune tihend läks puuduva seadistuse nahka mitte selle nahka, et ta papist on ;)
tõenäoliselt.. aga kodanik kelle auto pealt see mootor on tulnud rääkis, et moto läbinud kap rem'i kui silikooni tuleb iga avatud jupi vahelt ja plokikaane vahelt :D isegi kui seal mootoris tehti midagi siis ma kahtlen, et seal uus tihend pandi.
huvitav palju 0,10mm surveastmele mõjub :?:
noh ilma pikalt arvutamata: põlemiskamber on ca 10mm kõrge ja CR on ca 10:1 ja kui sealt 0.1mm maha võtta siis surveaste tõuseb 0.1 võrra.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: K: Probleem plokikaane tihendiga

Postitus Postitas taxu »

xTc kirjutas:...vana plokikaane tihend põles kahe silindri vahelt ära...
Endal juhtus eelmisel autol sama asi vastremonditud motoga. Põhjuseks arvatavasti pea lihvimata jätmine, või siis valesti kokku panemine.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
xTc
Postitusi: 78
Liitunud: 03.04.2005 14:28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xTc »

Vanemad ja targemad soovitasid ploki rihtlatiga üle vaadata.
Pole sellist sirget asja hetkel leidnud, aga vana arvas, et võibolla on plokikaane poltide augud natukene välja veninud ja plokk augu ümbert üles tõusnud ja tänu sellele ei tõmba plokikaant keskelt ligi. eks peab vaatama. igatahes uus kaan olemas ja metall tihend riiulil... Varsti peaks jälle pauku tulema mootorist eks siis vaatab, kui Mihklil aega ajab ka aju väheke seadesse!!!
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Kui kaan vähe kummis on, siis pole selle pärast kohe uut vaja panna. See "uus" (vaevalt ju et tutika hankisid?) tuleb ju samamoodi üle lihvida, pole mõtet seda tegemata jätta.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
xTc
Postitusi: 78
Liitunud: 03.04.2005 14:28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xTc »

Seda vist välja ei lihvi eriti...
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Iseenesest välja ei lihvi jah, aga kui asjalikku kohta viia, siis se keevitatakse täis ja siis pannakse lihv/frees pinki
xTc
Postitusi: 78
Liitunud: 03.04.2005 14:28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xTc »

kaalusin seda varianti. aga nüüd sain parema väljalaskega ja vähe teravama nukaga ja hiljuti remonditud kaane. Halbadel asjadel on ka häid külgi :)
Vasta