siin väike tabel kuidas mõjutab CR jõudu vastavalt boostile
http://www.datsuns.com/Tech/Tech_blowerintro.htm
kindlat joont ei jooksegi vist, kus peaks olema CR..vastavalt sellele kui hästi suudetakse õhku jahutada. kui 10.1 Cr'iga kõik maha jahutatakse ilusti ja kasutatakse head kytet siis sama rõhu juures on hp suuremja madalat otsa kah rohkem..aga kindlasti siis risk kah suurem?
boost vs CR
Mingeid mega suuri hp vahesid tabelist minu nägemist mööda küll ei paista.
Eestis ei julgeks mina isiklikult kõrge surveastmega turbokat ehitada, sest kütus on meil vastav.
Igapäevaseks kasutamiseks mingit keemiat sisse segama hakata on ka tülikas.
Ok kaotad 10-20hp aga sõidumõnu ikka etem kui vabalthingava või detoneeriva mootoriga.
Boosti kannatab ka rohkem keerata.
Eelmisel vabalthingaval Golfil oli surveaste kõrgemaks aetud ja kogu aeg oli detonatsiooniga jama.
Keera nukka kuidas tahad või keera süüdet kuidas tahad.
Ainuke mis aitas oli oktaanarvu tõstja, performance ka muutus koheselt.
Võib-olla oli nukk sellise surveastme jaoks liiga lahja.
Eestis ei julgeks mina isiklikult kõrge surveastmega turbokat ehitada, sest kütus on meil vastav.
Igapäevaseks kasutamiseks mingit keemiat sisse segama hakata on ka tülikas.
Ok kaotad 10-20hp aga sõidumõnu ikka etem kui vabalthingava või detoneeriva mootoriga.
Boosti kannatab ka rohkem keerata.
Eelmisel vabalthingaval Golfil oli surveaste kõrgemaks aetud ja kogu aeg oli detonatsiooniga jama.
Keera nukka kuidas tahad või keera süüdet kuidas tahad.
Ainuke mis aitas oli oktaanarvu tõstja, performance ka muutus koheselt.
Võib-olla oli nukk sellise surveastme jaoks liiga lahja.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kõik taandub eesmärkidele ja kahjuks ka kütusele. Suure (9 ja üle) surveastmega on teatud piir millest üle ei saa minna, olgu kui tahes hea kütus, viimase peal management vms. Pead süüdet tagasi keerama:= võimsuse langus. Sellepärast ongi tõsised turboautod suhteliselt madala (8.5 ja alla) surveastmega.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;