Aktuaatori vahetus, kuidas viia vaakum majandus ?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Aktuaatori vahetus, kuidas viia vaakum majandus ?

Postitus Postitas RKsilver »

Nimelt, aktuaator siis selline asi mis siis tõmbab kas wastegate või geomeetrial geomeetriat kinni/lahti

ning neid siis 2 sorti
kas vaakumiga või rõhuga

siit küsimus tulebki, hetkel on mul rõhuga aktuaator, et teatud rõhust alates mis rõhk ületab vedru jõu surutakse klapp väljapoole / lahti.

nüüd kus aga ma pean selle klapi teiselepoole turbot viima, ei saa seda klappi enam kahjuks kasutada ning mul on olemas üks teine aktuaator mis siis tõmbab klappi vaakumiga sissepoole..

teostada on võimalik muidugi seda, aga kuidas jäävad kasutusele vaakumvoolikud, kuidas ühendada ?

kasutan veel manual boost controllerit ..

Silver
Viimati muutis RKsilver, 23.12.2008 11:24, muudetud 2 korda kokku.
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Re: Akutaatori vahetus, kuidas viia vaakum majandus ?

Postitus Postitas RFL »

RKsilver kirjutas:Nimelt, akutaator siis selline asi mis siis tõmbab kas wastegate või geomeetrial geomeetriat kinni/lahti
kui 2x valesti kirjutad, siis tundub, et sulle kuskilt termin valesti meelde jäänud. jutt käib vist ikka aktuaatorist
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

Kui tõesti aktuaator siis vabandused, tõesti on siis valesti meelde jäänud ;)
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Ära pane WG valele poole, kus ruumi pole - turbosid annab ju igatpidi keerata.
Vaakumiga reguleerida :lol: Et kui vaakum kaob - 0 boost, siis teeb WG lahti? :lol:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

Astrona kirjutas:Ära pane WG valele poole, kus ruumi pole - turbosid annab ju igatpidi keerata.
Vaakumiga reguleerida :lol: Et kui vaakum kaob - 0 boost, siis teeb WG lahti? :lol:
Kuna see turbo on geomeetriaga siis ei anna seda turbot keerata :(

kui teda keerata saaks siis pole mitte mingit küsimust..

aga eks tuleb mõõtmised teha roolilati suhtes ja aktuaator mujale paigutada...

edit:
samas mäletan ühte teist turbiini mis oli ka geomeetriaga aga teda andis keerata, ei tea mis sellel viga on ..

sai turbo ka 3 osaks võetud, kojad küljest ära, õlist puhtaks (ärge küsige kuidas see sinna sattus) ja uuritud, et miks ta pöörata ei soovi..
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Kohe kuidagi ei saa teha pikka vastava kujuga aktuaatori hooba?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

sai juba teine aktuaator ostetud, töötab ka rõhu põhimõttel, aga surudes hooba sissepoole..

nii, et ma usun, et sellel teemal pole vast enam mõtet.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

et jah teema selles suhtes mõtetu, et WG peab avanema siiski rõhu all et osa heitgaasidest tiivikust mööda lasta. ja vaakumit turbo spoolides ei saa küll kuskilt kui just mingitel diislitel oli genekal mingi vaakumi värk sees vist, et võibolla sellega saavutaksid selle.

kuigi samas möödavoolav õhk tekitabki vaakumi... hmmm et kui ajada turbost tulevasse torusse peenike vaakumtorujupike suunaga turbost eemale võib tekkida sinna vaakum või olen ma füüsikaseadustest vähe valesti aru saanud.

muidu selle teooria järgi tekiks ka spoolides mida rohkem õhku mööda voolab seda suurem vaakum tekib, kuid seal torustikus on "kokkupakitud" õhk, et kas sellistes oludes jälle see teooria mõjub? Kuna sel juhul ajab igast pisemast kohast rõhk väljapoole.

muidugi väike soovitus. keevita sisene WG kinni ja lisa väline WG kollektori külge on kõige lihtsam varjant.
Pilt
citizen
Postitusi: 202
Liitunud: 11.01.2006 18:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas citizen »

Aigo,
Pascali seadusest oled midagi kuulnud?
Erki
Postitusi: 32
Liitunud: 22.06.2008 1:40
Asukoht: Padise vald

Postitus Postitas Erki »

Enne turbot on hõrendus (rahvakeeli vaakum).
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

VGT turbodel juhitakse labasid tõesti vaakumiga. Usas diiselgolfidel tehakse nii, et juhtimine tehakse hoopis gaasitrossiga ja rõhku juhitakse siis tavalise acuraatoriga, mis töötab rõhule. Ja keerarakse ka neid turbosid, puurides auke juurde.

http://www.youtube.com/watch?v=XIKVn16S ... re=related

http://vwdiesel.net/phpBB/index.php
Otsingusse VNT ja peaks teemasid tulema küll.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Vasta