Ma arvan, et kolbidel pole häda midagi ja originaalajuga on kütuse paikasaamine lihtne võrreldes õige süütenurga saavutamisega.
Kontrollitud mootorijuhtimisega kannatab pmst iga originaalkolb päris kõvasti ja suure võimsusega sõitmist.
Turbotamine ilma progetava ajuta jms
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Hüppavad mootorist riiulile, et Cossie või VW sepiskolbidele ruumi tehaMihkel kirjutas: Ja ka traditsiooniline küsimus, et mis juhtub OHC kolbidega kui 0.7bar 0.6bar asemel on???

Ega midagi midagi muud ei juhtugi tegelikult kui see, et keskmise aretaja poolt tehtavate vigade tõenäosuse kõver kohtub kolbide materjali vastupidavuse kõveraga. Jah, "vastupidavuse piir" on totakas väljend, umbes nagu "mitu puud on mets", aga ma omaarust ka täpsustasin kenasti, mida ma selle all mõtlen. Sõbrad inglased on neid mootoreid statistilise valimi tekkimiseks piisavalt kaua teise ilma lasknud.
Või on sinu arvates lähtekohad "suvaline turbo mis natukegi puhub", "mingi bemmi kütuserõhu regulaator" ja "originaalaju" piisavalt head, et mingeid probleeme ei teki?
-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 25.01.2007 19:59
Teema tegemise idee oligi selles, et keegi räägiks, kuidas ja kas on võimalik teha.
Teadsin, et enamuses tuleb palju poste inimestelt, kes jagavad asjast väga palju ja ei soovita üldse midagi enne tegema hakata, kui plokk o-ringitud, kolvid ja kepsud sepistatud, nitratud, keraamilisega töödeldud, VEMS või MS + igasugused andurid sahtlis jne
Ja sellepärast ei tahagi palju raha kulutada, isegi mitte MS-i peale, sest see on Sierra. Odavam oleks ju kohe sierra maha müüa, MS-i raha juurde panna ja 126kW bemm osta. Sellega juba tagumiku all 41kW juures ja minek tunduvalt parem.
Kui nüüd seadistamise käigus lähebki kolb, siis paari tunniga on võimalik garaazist uus mootor peale panna ja sellega edasi sõita. Ja sellisel vanal autol võib enne kolbi ükskõik mis muu ülekandes järgi anda.
Pmst üks tore foorumikasutaja saatis skogenracingu lingi mulle, kust kõik vajaliku juba teada sain, pmst sama jutt, mis jeff01 rääkis.
Teadsin, et enamuses tuleb palju poste inimestelt, kes jagavad asjast väga palju ja ei soovita üldse midagi enne tegema hakata, kui plokk o-ringitud, kolvid ja kepsud sepistatud, nitratud, keraamilisega töödeldud, VEMS või MS + igasugused andurid sahtlis jne
Ja sellepärast ei tahagi palju raha kulutada, isegi mitte MS-i peale, sest see on Sierra. Odavam oleks ju kohe sierra maha müüa, MS-i raha juurde panna ja 126kW bemm osta. Sellega juba tagumiku all 41kW juures ja minek tunduvalt parem.
Kui nüüd seadistamise käigus lähebki kolb, siis paari tunniga on võimalik garaazist uus mootor peale panna ja sellega edasi sõita. Ja sellisel vanal autol võib enne kolbi ükskõik mis muu ülekandes järgi anda.
Pmst üks tore foorumikasutaja saatis skogenracingu lingi mulle, kust kõik vajaliku juba teada sain, pmst sama jutt, mis jeff01 rääkis.
Korralik aju on investeering aastateks. Enamik ajusid saab hakkama kõikide levinud mootorikonfiguratsioonidega, seega saab selle edaspidi juba järgmise auto peale tõsta.
Ehk sellise aretuse normaalselt tööle saamiseks peab üksjagu teadmisi olema. Kui tullakse siia selliseid küsimusi esitama, siis ilmselt vajalikke teadmisi ei ole ning lihtsam on see MS raha mõne õlle ja klubiõhtu arvelt kokku hoida.
Ehk sellise aretuse normaalselt tööle saamiseks peab üksjagu teadmisi olema. Kui tullakse siia selliseid küsimusi esitama, siis ilmselt vajalikke teadmisi ei ole ning lihtsam on see MS raha mõne õlle ja klubiõhtu arvelt kokku hoida.
BMW E30 M3 343hj | Hestec EMS, 3" exhaust, Brembo big brakes, Powerflex etc
BMW E46 V8 - under construction
BMW E46 V8 - under construction