Lubatud turbo lõtkud

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Aigo kirjutas:või siis japsi varjant 200sx juba tehasest SR20 mootoriga sai suvel korra käidud seal tuttaval külas
Käisid Jaapanis??? Millal seda telekast näidatakse?
juss kirjutas:Õli surve kohapealt, et kui to õli ülerühu klapp peese läheb, siis lendab filter laiali. Sellist asja juhtub just odavate filtritega!
Filtri korpus lendab kah juppideks, või filter seest?

Turbo vahetatud, uus TB2809 hoiab 0.4bar (mina hoobasid ei näppinud ja MBC'd vahel pole), aga muidu tundub töötavat, enam ei kuule kui turbo spoolib. Natuke veel aurab, aga see loodetavasti vana õli ja kondets sumpast. Kõige lihtsam - pealmine downpipe poldi auk turbol polnud kohakuti, polt DP'st ja tihendist läks läbi, aga kuumkotta ei läind. Ei tea kas need ongi nats nihkega tehtud või on too nii kõvasti kuuma saand. DP flants oli kah nats kõver, aga poltide kriginal sai too ikka kinni tõmmatud. VL kollektori poltidest ei hakka rääkimagi. Krt selle autoga mul rohkem jebimist kui projektikaga - täielik remontika.

Vana oli nii lõppenud, et lõtkud 4-6mm. kompressori labad olid mõnest kohast katki ja IC torudes natuke alumiiniumi pulbrit - sees kergelt hõbedased.
Eelmisel turbol suutsin ca 15mm lõtku saavutad :lol:. Turbiini labad olid ümber võlli kerinud.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

Astrona kirjutas:
Aigo kirjutas:või siis japsi varjant 200sx juba tehasest SR20 mootoriga sai suvel korra käidud seal tuttaval külas
Käisid Jaapanis??? Millal seda telekast näidatakse?
ikka USA's sai käidud ise pole japsi jõudnud veel eks kunagi järgmisel suvel või kevadel ehk sebib sinna ennast alles.
Pilt
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Astrona kirjutas:Turbo vahetatud, uus TB2809 hoiab 0.4bar (mina hoobasid ei näppinud ja MBC'd vahel pole), aga muidu tundub töötavat, enam ei kuule kui turbo spoolib..
7psi - boostikell on SL-kollektoris 0.48bar ongi stock WG vedru. Mul see 1-2psi kaob stock IC'sse kah ära. SR20DET mootor S14 peal kasutab juba boost-bleed-solenoidi.
GT2560R peaks olema küll nii palju effektiivsem/jahedam, et annaks stock võimsuse 0.7 asemel 0.4 pealt välja. Aga TB2809'ga @ 0.4 on per**-düno järgi küll nõksa vähem momenti kui stock TB2525'ga @ 0.7bar.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta