BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
uzzac
Postitusi: 168
Liitunud: 30.10.2008 15:29
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas uzzac »

nice...
Motary1
Postitusi: 729
Liitunud: 18.04.2007 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Motary1 »

Väga hull
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Kuidas see 3.8 +12v kombinatsioon tekkis?

Taavi
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Taavi kirjutas:Kuidas see 3.8 +12v kombinatsioon tekkis?

Taavi
See peaks minu teada juba Saksas kokkupandud kone olema aga osalised vast täpsustavad.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Seda pead sakslaselt küsima, kes selle mootori algselt vabalthingavana ehitas.
Õigemini auto eelmine omanik lasi selle ehitada kuskil.
Sama raha eest oleks IMO juba 24v kaane saanud, ametlikult oli see mootor vabalthingavana 235kw, mis on ka auto Eesti passi sisse kantud.
ITB-de ja kaane vahel on flants, kaas peaks olema raskelt porditud, klapid suuremad, nukk on 300+ kraadi, ma täpselt ei tea.
Paks patakas pabereid tuli autoga kaasa toona, ma ise pole neid küll näinud.
Surveaste on ka müstika, eeldasin, et ikka 10 tuuri vähemalt aga siiani ei ole kordagi knock-i kuulnud.
Eks talvel võtame lahti mootori ilmselt, kuna tahaks tegelikult näha, mis seal sees on ja ka surveastme ära mõõta.
Kolvid vist väidetavalt mingid customid.

Plokk siis S38B38 ja kaas M30B34.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Lauri_s
Postitusi: 32
Liitunud: 24.03.2006 11:46
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Lauri_s »

väga muljetavaldav, kuid kas on hea mõte ilma õhufiltrita käia testdraive tegemas? arvestades, mis kogus õhku ( ja muud pa**a) sealt läbi käib?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Põhjus selles, et ei ole leidnud sobivat 5" avaga filtrit.
Lisaks pole auto väga palju nii sõitnud, probleemid tekivad pigem pika kasutamise tagajärjel.
Ka kohad olid valitud sellised, kus nö suurt tolmu ei olnud.

No ja ma tahaks näha, kes suudaks paele auto valmimist kuu aega niisama tühja istuda kuniks filter leitud ja kohale jõudnud.
Eestist kohapealt pole otseloomulikult midagi sobivat võtta.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Lauri_s
Postitusi: 32
Liitunud: 24.03.2006 11:46
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Lauri_s »

no seda muidugi :-D Aga vaadates seda turbot, siis minul oleks küll hirm... sest sealt võib ka mõni vares sisse lennata ju, kui kusagil lennukal kiiremaid teha :-D Ajutiseks lahenduseks mingi üleminek ei toimi? aga nagu aru saan, siis enamasti praegu veel seisab v liigutatakse treilal - ttk dünos käisite ka vist treila peal? Mehed rääkisid, kuidas peale igat tõmmet kõigil silmist pisarad voolasid, sest ruumi lõi korralikult "värsket õhku" täis :-D
SharkRider
Postitusi: 45
Liitunud: 25.01.2007 19:59

Postitus Postitas SharkRider »

Üks võimalus on teha ise mitteumbsest poroloonist, nagu mõnel pool näha on olnud. Ära õlitada ja filtreerib küll, ei pea kõik olema bling tuuningu asjad. Aga kus seda materjali saab, seda küll ei tea.
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Seda porolooni nimetatakse vist filtri porolooniks ja teda peaks olema nii 2 kui 3 kihilist. Seda porolooni peaks saama korralikult varustatud tuuning poest. ise sain seda porolooni (twin air oli poroloonil kiri) tuttavalt, kes sõkub saksa vahet ja toob sealt kõike mida võimalik!
Olen valmistanud sellest enda turbokale filtri ja sai ka ühele vabalthingavale tehtud siis pestav filter papi asemele.
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

Võib ju ka suurema paneelporolonfiltri keerata rulli mingisuguse traadist ehitatud sõrestiku peale.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Lihtsam ikka õige asi kohe otsida, eks seoses talvega on veidi aega otsida ka netist.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:Põhjus selles, et ei ole leidnud sobivat 5" avaga filtrit.
Mul 4.5" lõdvik-üleminek 4" peale olemas ja müügis (1 huvilne on, aga muidu täitsa saadaval). Selle venitaks 5" peale ära küll, ja siis juba 4" jaoks midagi ikka leiad.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ei tea, 4" on pussy, ikka rohkem 1.8 Nissanite tarbeks läbimõõt :-D

Tegelikult on seal ka väga suur ruumiprobleem ja kasutada saaks ainult nö. seenfiltrit ilma üleminekuteta.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Erki
Postitusi: 32
Liitunud: 22.06.2008 1:40
Asukoht: Padise vald

Postitus Postitas Erki »

Kui suur on nende 680cc pihustite maksimaalne tööaeg (duty) või on need lihtsalt üle dimensioneeritud selle turbotatud M10B18 mootori jaoks?
Vasta