Tänx põhjaliku vastuse eest.
Kui kuumapoole puksi lõtk on 0.20mm ja külmapoole oma 0.05mm, siis sealt õliaugust mõõtes tuleks näiduks 0.125mm, mis on siis väidetavalt ok.
Google kirjutas:Up and down shaft movement should be no more than 0.003 to 0.006 inches
Mihkel kirjutas:Noh kas on mõtet pilli nii lõhki ajada?
Eks sa otsi turbot siis indikaatorkellaga aga ka nii võid vabalt üle saada.
Ei ole tõesti mõtet lõhki ajada. Ega tegelikult pole keegi öelnudki, et turbo autodega jändamine peab odav ja lihtne lugu olema. Iga hooaeg vahetada küünlad, filtrid, ja turbo
Noh uuriks veel natuke ja paneks üles 2 silti:
"O: kasutatud turbosid kuni 50kr/kg"
"M: kasutatud turbosid alates 2500EEK/tk"
Paneks "O: kasutatud turbosid kuni 100kr/kg", aga siis võib juhtuda, et projekti "Surutis" raames keeratakse öösel enda masinalt kah turbo maha
Ostsin turbo ära.
Turbiini pool ilus helepruun, ei mingit tahma ja kompressori pool näpuga tõmmates läks väheke õliseks - silmaga eriti õli näha polnud. pragusid ei näinud ja korpuses pole käinud.
Võll pöörleb sujuvalt ja suht vabalt, aga lahti lastes ta kauemaks kui 0.5sek pöörlema ei jää.
Lõtkud: otseselt võll ei loksu, aga kui ikka 1kg jõuga vajutada siis on ristilõtk silmajärgi ca 1mm. nagu oleks kummipukside peal .
Ühesõnaga selles osas muidu targemaks ei saa, kui ainult praktikaga - eks näis kaua ta käib.
Aigo kirjutas:ega sa sellest turbost ei räägi mis sa müüd???
Edit: mu nisul ka K26 peal ja lõtk tundub ikka päris suur külmalt(mõõtnud pole) aga kui käima panna ei suitse ega midagi.
Ei räägi ei T28R'ist ega K26'est. Ostetud on T28 S14 pealt.
Selle teema raames lugesin netist sellist asja, mida ei osanud arvatagi , väideti, et turbo peaks keskma sama kaua kui mootor. Enne arvasin, et turbo võiks vahetada iga 100-200K tagant nagu lambdaandurid jms. Aga normaalsed mootorid kestavad 300-500K vms.
Iga teema lõpus võiks keegi kuldsed sõnad ja põhitõed kokku võtta, siis saaks turboclubi foorumit lugeda nagu õpikut
Ühesõnaga:
"Kui lõtk tundub ikka päris suur - võib juhtuda et ei suitsegi veel"
Ka ise olen lugenid, et turbo iga sama mis mootoril!
Aga miks mitte kui valu ei anna ennem kui õli temp üle 80C ja pärast lasta turbol jahtuda mingi 5min. (kui turbo ikka punane, siis peale esimest minutit saab veel suitsule tuld võtta) Mootori õli vahetada isegi gramm tihedamini kui on tehasest ette nähtud. jne.
Võrdlesin SR20 ja CA18 turbo õlitusskeeme ja selgus et CA'l lastakse õli enne filtreerimist turbosse (läbi kontrollventiili ? "relief valve". peale selle on ka veel regulaator-klapp). Loodan, et seda juhtub harva.
CA
SR http://www.foto24.ee/index.php?main=42& ... 935&page=2
Ca18DET mootorite üheks põhimureks ongi, et õlitus süsteem ummistub ära.
suht titevigaselt tehtud üldse CA18DET palju asju on kui hakata SR ja CA mootoreid võrdlema SR'l kindlamaks tehtud ning ka samas ettevaatusabinõusid kasutusele võttes vaadatud, et mootor ka üle 100k km vastu peaks
Us's loobitakse CA mootoreid niisama minema ja stock SR20 peale ja mitte jõuvõidu vaid ka vastupidavust enne tähes.
CA mootoril oleks kaval üldse originaal turbo õlitus pealevool kinni ja peale filtreerimist õli turbosse lasta
Mina loen küll skeemilt välja, et turbo õlitus tuleb peale õlifiltrit ja ainuke juhtum kus õli võetakse enne õli filtrit on, kui filter umbes on ja filtri sees olev klapp avaneb.
Mihkel kirjutas:Mina loen küll skeemilt välja, et turbo õlitus tuleb peale õlifiltrit ja ainuke juhtum kus õli võetakse enne õli filtrit on, kui filter umbes on ja filtri sees olev klapp avaneb.
OK kui see on see õlifiltri klapp, siis on ok. Kartsin, et äkki too klapp avaneb ka kõrgel pöördel kui rõhk seal 5-7bar vahel normaalse filtriga, just siis kui õlitus kõige kriitilisem.
Aigo kirjutas:
Us's loobitakse CA mootoreid niisama minema ja stock SR20 peale ja mitte jõuvõidu vaid ka vastupidavust ette nähes.
USAs CA mootorid? KA24DE seal ikka
KA24 on hoopis teise auto mootor juba ju see juba 240
180sx ja 200sx'd on ikka CA mootoritega
või siis japsi varjant 200sx juba tehasest SR20 mootoriga sai suvel korra käidud seal tuttaval külas kelle naaber vurab 200sx'ga ning sai ka tollega juttu puhutud ja nagu väheke tunda siis ka haritud end:D
see selleks.
ja to:astrona ega see filtriklapp lasebki siis ka läbi kui õlisurve tõuseb(jälle pole kindel, kuid kas oli üle 5,5bar?)
Aigo kirjutas:
Us's loobitakse CA mootoreid niisama minema ja stock SR20 peale ja mitte jõuvõidu vaid ka vastupidavust ette nähes.
USAs CA mootorid? KA24DE seal ikka
KA24 on hoopis teise auto mootor juba ju see juba 240
180sx ja 200sx'd on ikka CA mootoritega
või siis japsi varjant 200sx juba tehasest SR20 mootoriga sai suvel korra käidud seal tuttaval külas kelle naaber vurab 200sx'ga ning sai ka tollega juttu puhutud ja nagu väheke tunda siis ka haritud end:D
see selleks.
sellepärast ongi seal ka24de, et usas müüdudki ju ca18det mootoritega neid. sellest ka 240sx. ca oli ainult jaapanis ja euroopas. kui palju sinuarust ca18det mootoritega neid imporditi, et "neid loobitakse minema"?