Ühel ja samal boostil on eri kaantel väga erinev voolavus, see siia just puutubki.
Õhu kogused on erinevad, seega on erinevat kütuse kogust vaja.
Lisaks ma ei usu, et see konkreetne chip oli Anvaril K24 turbo jaoks tehtud.
Veel ei kasutanud ta minuteada IAT/MAT sensorit MAP sensoriga ajul.
Meie arvamused lähevad Anvar-iga selle koha peal lahku aga oleme sellel teemal temaga ka juba varem rääkinud.
Iga üks ehitab asju vastavalt enda uskumustele, ei ühtegi paha sõna Anvari suunas.
Ega minu esimene projekt töötas sama moodi enamvähem ja sõitis 13.6s originaal ajuga aga selle seadega tegelikult kuskiltotsast ma rahul polnud (tegu oli sõbra autoga).
Seda G60 originaal aju ei kasutaks mina üldse, lihtsalt kuidagi väga jaburalt toimetab see aju minu jaoks.
Olen omanud sellise mootori ja ajuga Corradot ja selle aju käitumist ka WB-ga uurinud.
G60 originaal vihmutitega ei saagi mingit jõudu sealt mootorist tulla, kuna need 250cc/min pihustid on juba originaal 118kw korral tegelikult otsas.
Aga eks vast kevadel paistab, mis sellest 1.8 8V G60 mootorist võtta annab, kuna üks projekt vaikselt tiksub minu käe all juba varsti 2a.
Nüüd juba vaikselt valgus paistab tunneli otsast, eks kevadel vaatab kes mis aega sõidab.
Ja VW puhul tuleb asja ehitust alustada õigest otsast, ehk siis LSD on MUST HAVE.
Kuna üks VW projekt juba aia taha läks, siis sai seekord õigest otsast alustatud
