VW Golf 1 1978 1.8T16V -Golf-

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
golf
Postitusi: 67
Liitunud: 21.02.2006 15:04

VW Golf 1 1978 1.8T16V -Golf-

Postitus Postitas golf »

Panen ka oma projekti üles mida olen juba üle kahe aasta ehitanud. Autoks siis üks esimesi VW Golfi millele pandud peale Corrado G60 mootori alumine osa ja juhtmestik ning peaks 16v kaan ,mis ise porditud ning sinna juurde tehtud ka kollektorid. Turbo ja wastgate pärit S4 pealt.
Hetkel auto liigub omal jõul kuid vajab veel lõpuni kokku panemist. Aju originaal ,millele lisatud chip ja pöörete piiraja 6800rpm-ile ning vahetatud map.
Mõned pildid ka tööst:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

kas näen mina valesti, või on sul IC'st tulev ja IC'sse minev toru kokku keevitatud :shock:
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Postitus Postitas Fog »

ahto42 kirjutas:kas näen mina valesti, või on sul IC'st tulev ja IC'sse minev toru kokku keevitatud :shock:
Ei saa koos olla, toonivahe ja kõrgus on ka erinev torudel.

Mis asja ja kust küsima peab, et selline esipõll endale saada? Tundub olevat täpselt see mida mul vaja?
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

ahto42 kirjutas:kas näen mina valesti, või on sul IC'st tulev ja IC'sse minev toru kokku keevitatud :shock:
Ei ole kokku keevitatud!
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

See "toru", kus 16V kirjas, see ju kollektor ise.

Edit: Aga muidu päris vahva aparaat. Sellisel autol ei pea kaalusäästmisega üldse vist tegelema? :-D
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

hents99 kirjutas: Edit: Aga muidu päris vahva aparaat. Sellisel autol ei pea kaalusäästmisega üldse vist tegelema? :-D
Kaalu muret ei ole jah, aga selleest on pidamise probleemid :P
Ilus töö on ära tehtud, et ikka viitsitakse ka vanu masinaid taastada, väga viis 8)
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Vahva aparaat, see 1.8 16V pea voolab vist päris hästi? 300hj ja 800kg fwd on põnev kombinatsioon! Siia sobiks tugev madaldus, mattmustaks värvitud Ronal Turbo veljed ja kandilised kollased udukad stange alla :)
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Postitus Postitas Dc85 »

Üks pilt lisaks. Saab väljast parema ülevaate..
Mootorit pole peal ja taga olid ajutiselt kõrged ühe teise auto vedrud:

Pilt

ära siis pahanda :)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ainuke mis veidi häirib on see, et seoses Corrado esiotsa paigaldusega on esirataste rööbe jube lai võrreldes tagaotsaga.

Huvitav saab olema näha, kas see asi G60 gemüüse ajuga tööle ka hakkab :)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

http://www.youtube.com/watch?v=4CS4h03Dpa4
see kompott töötas ja oli mõned kilod rohkem kaaluva auto peal väga fun!
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ma olen Anvari autoga kursis.
Aga töötamisel ja töötamisel on ka vahed sees.
See, et auto sõitis ja laiali ei käinud ei näita veel seda, et asi ideaalselt töötas.
Lisaks oli Anvari auto 8 klappi, see on 16 klappi, VW-l on nende kaante voolavuse vahe ikka päris suur.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
golf
Postitusi: 67
Liitunud: 21.02.2006 15:04

Postitus Postitas golf »

Auto sõidab aga tulemusi pole veel näidata ,kuna pole veel võistlustele jõudnud ega dynosse.
Ega seal suurt midagi seadistada anan selle originaal ajuga, tulevikus vaja panna veel suuremad pihustid kuna hetkel peal originaalid.
Praeguse prese tunde järgi eriti midagi aru ei saa, kuna pidamist pole ja pole teepeale saanud,kunas ülevaatus ja kindlustus vaja teha ,aga seda mitte ennem kui märtsis.

Esipõlle sain almelost ,kuna originaali enam tellida ei saa ning mujalt seda võtta pole hind midagi 500 kanti oli.
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Postitus Postitas Fog »

golf kirjutas:...Esipõlle sain almelost ,kuna originaali enam tellida ei saa ning mujalt seda võtta pole hind midagi 500 kanti oli.
Thanks.
Alv
Postitusi: 61
Liitunud: 29.01.2006 23:53

Postitus Postitas Alv »

Väike küsimus mihklile et aga mis kaane voolavus kokku puutub aju tööga?Ja mis anvari autol valesti töötas ning kuidas seda oleks saanud parandada originaal ajuga? Küsimused on puhtast võhiklusest,oleks huvitav teada.Usun,et sellest infost ei ütleks ka selle auto ehitaja ära.

Huvitav oleks tõesti teada et corrado aju ja 16v kaas kuidas sobivad.Kui toimib sis järgmisena ostan endale ka 16v kaane :-D

Aga kas kaas istus üks ühele peale?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ühel ja samal boostil on eri kaantel väga erinev voolavus, see siia just puutubki.
Õhu kogused on erinevad, seega on erinevat kütuse kogust vaja.
Lisaks ma ei usu, et see konkreetne chip oli Anvaril K24 turbo jaoks tehtud.
Veel ei kasutanud ta minuteada IAT/MAT sensorit MAP sensoriga ajul.
Meie arvamused lähevad Anvar-iga selle koha peal lahku aga oleme sellel teemal temaga ka juba varem rääkinud.
Iga üks ehitab asju vastavalt enda uskumustele, ei ühtegi paha sõna Anvari suunas.
Ega minu esimene projekt töötas sama moodi enamvähem ja sõitis 13.6s originaal ajuga aga selle seadega tegelikult kuskiltotsast ma rahul polnud (tegu oli sõbra autoga).
Seda G60 originaal aju ei kasutaks mina üldse, lihtsalt kuidagi väga jaburalt toimetab see aju minu jaoks.
Olen omanud sellise mootori ja ajuga Corradot ja selle aju käitumist ka WB-ga uurinud.

G60 originaal vihmutitega ei saagi mingit jõudu sealt mootorist tulla, kuna need 250cc/min pihustid on juba originaal 118kw korral tegelikult otsas.

Aga eks vast kevadel paistab, mis sellest 1.8 8V G60 mootorist võtta annab, kuna üks projekt vaikselt tiksub minu käe all juba varsti 2a.
Nüüd juba vaikselt valgus paistab tunneli otsast, eks kevadel vaatab kes mis aega sõidab.

Ja VW puhul tuleb asja ehitust alustada õigest otsast, ehk siis LSD on MUST HAVE.
Kuna üks VW projekt juba aia taha läks, siis sai seekord õigest otsast alustatud :)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta