Erinevate mustritega imitatsioonid - Carbon, ussinahk, puit
Erinevate mustritega imitatsioonid - Carbon, ussinahk, puit
Tere,
Vahendan siis ka siia sellise huvitava uue tuuninglahenduse... Kõige parem on Priidule helistada ja ise uurida mis ja kuidas, asjalik inimene seletab ilusti mis ja kuidas aga ettekujutuse saamiseks lisan ühe lingi SR-st
http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... 0&t=102534
Ise ootan huviga tagasi oma kipsinuga Ants Karbooni juurest siis julgen ise ka öelda, kui hea on aga kuna tegelikkuses on enamik autotehastes tehtud imitatsioonidest tehtud samamoodi siis...
Peeter
Vahendan siis ka siia sellise huvitava uue tuuninglahenduse... Kõige parem on Priidule helistada ja ise uurida mis ja kuidas, asjalik inimene seletab ilusti mis ja kuidas aga ettekujutuse saamiseks lisan ühe lingi SR-st
http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... 0&t=102534
Ise ootan huviga tagasi oma kipsinuga Ants Karbooni juurest siis julgen ise ka öelda, kui hea on aga kuna tegelikkuses on enamik autotehastes tehtud imitatsioonidest tehtud samamoodi siis...
Peeter
Re: Erinevate mustritega imitatsioonid - Carbon, ussinahk, p
Eks anna tulemusest teada, hea kui mõni pilt kah oleks. Ka omal huvi mõningad detailid siis üle lasta teha.pets4524 kirjutas: Ise ootan huviga tagasi oma kipsinuga Ants Karbooni juurest siis julgen ise ka öelda, kui hea on aga kuna tegelikkuses on enamik autotehastes tehtud imitatsioonidest tehtud samamoodi siis...
Peeter
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
"Carbon-look" väga edev värk. Palju maksab bemmi kapoti ületõrvamine ?
Aga mis on kasu süsiniku imitatsioonist, kui ta lisab detailile ainult raskust ?
Võiks ju mõelda et kuidas saaks valmistada detailid süsinikust ?
Hetkel peaksid Eestis selle teemaga tegelema erinevate võistluspaatide ehitajad.
Ka TTU/TTK tudengivormelitiim on asja uurimas, et 2009 aasta autole süsinikfiibrist kerepaneele ja muid detaile valmistada.
Ei taha teiste äriplaani muidugi maha teha.
Mõnede detailide süsinikust tegemine on kindlasti täiesti otstarbetu ja ka viineerist salongikaunistusi poleks ka sugugi arukas meisterdada.

Aga mis on kasu süsiniku imitatsioonist, kui ta lisab detailile ainult raskust ?
Võiks ju mõelda et kuidas saaks valmistada detailid süsinikust ?
Hetkel peaksid Eestis selle teemaga tegelema erinevate võistluspaatide ehitajad.
Ka TTU/TTK tudengivormelitiim on asja uurimas, et 2009 aasta autole süsinikfiibrist kerepaneele ja muid detaile valmistada.
Ei taha teiste äriplaani muidugi maha teha.
Mõnede detailide süsinikust tegemine on kindlasti täiesti otstarbetu ja ka viineerist salongikaunistusi poleks ka sugugi arukas meisterdada.
No selle kaaluga on nüüd nii, et... Kaalu ära palju autovärv su autole juurde annab reaalselt kaalu
Niipalju kui aru saan annab asi ikkagi vaid mustri samamoodi nagu autovärv annab autol tooni ja siis lakk annab tugevuse. Süsinikust kapott maksab meil hindu arvestades mingi 15-20 K vast ja rohkemgi kui mingi eritellimuse teed aga selle tehnikaga tuleb ju kordi odavam oma tava kapott vms üle teha... Pidi ikka suht ulme kujusid võtta suutma st pane või ümber palli
Odavama otsa karboonist asjad pidid isegi nii naglalt olema tehtud vahest, et ainult viimane viimistluskiht on õige carbon matt - ülejäänud ikkagi tavaline klaasplast kuna oluliselt odavam ju. Igatahes ootan huviga näidist ja kui saan siis lisan pilte ja värki niipalju kui saan 
Edit - E36 kapoti kohta siis selline kiri oli - Ca 2500 kanti olenevalt mis eeltõõd vaja teha on-kas on kivitääkeid jne



Edit - E36 kapoti kohta siis selline kiri oli - Ca 2500 kanti olenevalt mis eeltõõd vaja teha on-kas on kivitääkeid jne
Nimelt siis võimalik teha erinevaid imitatsioone põhimõtteliselt üks kõik mis kujuga detailil.Peaasi ,et oleks värvitav ja mingilt maalt saab ka suurus takistuseks.Tegu täpselt sama tehnoloogiaga ,millega ka valdavalt tehastes autodesse neid puit- ja muid imitatsioone liistudele tehakse.
Hetkel pakkuda carbon, 3 puitu, 3 marmorit ja camo. Paar pilti ka ,mis siis lähiajal tehtud sai http://fotoalbum.ee/photos/customcoating/sets/729581
Vastupidavuselt nagu lakialune autovärv-seda ta põhimõtteliselt ka on ,lihtsalt värvi ja laki vahel on midagi vesipildi sarnast.Täpselt sama asjaga on ka tehtud enamus tehastest tulevad puit ja muud liistud autodes.
Suuruse kohta nii palju ,et 1x1 m on esialgu lagi.
Teha saab põhimõtteliselt kõike ,mida saab värvida-minupärast kasvõi velgi.Hinnad peaks ka mõistusepiiridesse jääma.
kontakt ülevalpool antud
Hetkel pakkuda carbon, 3 puitu, 3 marmorit ja camo. Paar pilti ka ,mis siis lähiajal tehtud sai http://fotoalbum.ee/photos/customcoating/sets/729581
Vastupidavuselt nagu lakialune autovärv-seda ta põhimõtteliselt ka on ,lihtsalt värvi ja laki vahel on midagi vesipildi sarnast.Täpselt sama asjaga on ka tehtud enamus tehastest tulevad puit ja muud liistud autodes.
Suuruse kohta nii palju ,et 1x1 m on esialgu lagi.
Teha saab põhimõtteliselt kõike ,mida saab värvida-minupärast kasvõi velgi.Hinnad peaks ka mõistusepiiridesse jääma.
kontakt ülevalpool antud
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Priit tegeleski sellega, selle konkreetse meetodiga kroomi ei saa.
Viimati muutis Maik, 12.05.2009 7:21, muudetud 1 kord kokku.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kas jutt käib sellest lehest: http://customcoating.ee/tuotteet.php ?
Minu teada pole sel lehel juba aastaid midagi muutunud. Kas tegelikult kõik ikka toimib ka praegu?
Minu teada pole sel lehel juba aastaid midagi muutunud. Kas tegelikult kõik ikka toimib ka praegu?
Velgede värvimine selle kroom effekt värviga unustage ära.
Täis porno. Lasin eelmine kevad värvida seal Audi 18" veljed, 2-3 kuud hiljem oli osa värvi juba maha pudenenud.
Praeguseks on tarvis kõik veljed üleni ära puhastada, kuna see saast koorub täiega.
Tuttav veljeguru rääkis, et see värv ei sobi velgedele, kuna seal toimub pidev soojenemis ja jahtumis protsess.
Mõnda liistu kannataks ehk ajutiselt kroomida.
Minu puhul oli tegu sisuliselt maha visatud rahaga, oleks pea sama raha eest uued replica veljed saanud.
Täis porno. Lasin eelmine kevad värvida seal Audi 18" veljed, 2-3 kuud hiljem oli osa värvi juba maha pudenenud.
Praeguseks on tarvis kõik veljed üleni ära puhastada, kuna see saast koorub täiega.
Tuttav veljeguru rääkis, et see värv ei sobi velgedele, kuna seal toimub pidev soojenemis ja jahtumis protsess.
Mõnda liistu kannataks ehk ajutiselt kroomida.
Minu puhul oli tegu sisuliselt maha visatud rahaga, oleks pea sama raha eest uued replica veljed saanud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kui lakialune värv peal seal seisab, mina probleemi ei näe,et ei peaks kestma. Mul endal oli mõte mõlemad engine coverid ära teha,aga finantsi tõttu jääb tegemata.
http://www.customcorvetteaccessories.co ... icsc5.html
http://zilvia.net/f/advertiser-specials ... phics.html <- taaa, täpselt see mis vaja,küll ma olen osav
http://www.customcorvetteaccessories.co ... icsc5.html
http://zilvia.net/f/advertiser-specials ... phics.html <- taaa, täpselt see mis vaja,küll ma olen osav
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Mihklile vastus : kui oli probleem,oleks pidanud helistama, oleks kehtiv garantii olnud, on tehtud velgi paarikümnele inimesele ja teistel pole seda jama olnud. Loogiliselt võttes ei kuumene velg rohkem,kui ülejäänud auto btw... ?
Kroomiga tegeleb ka mingil määral ka preagu.
Vaatan,äkki lasen enda autole teha natuke asju carbonist.
..vahendasin lihtsalt juttu,pole ise otseselt seotud
Kroomiga tegeleb ka mingil määral ka preagu.
Vaatan,äkki lasen enda autole teha natuke asju carbonist.
..vahendasin lihtsalt juttu,pole ise otseselt seotud

ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA