
Porsche 951 (944 turbo S) 91a; Audiophile
Super! Eriti Kert "läbi" filtri õlle joomas 

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Ma eriti selle turbo suuruse osas ei muretsegi, sama turbo 1.8 liitrise golfi mootori peal saavutas 400 hj, 1.2 bar-ise boostiga max rõhk oli üleval 3500 rpm. Autol oli custom intake manny ja fuel management.
Minu autol on 2.5 liitrit, gas velocity peaks olema teoorias isegi suurem. ehk siis spoolida võiks see turbo jub varem.
Panen siia ühe video, kus samal autol on samat turbot kasutatud:
http://sites.vwsport.com/944turbo/GT30R0-100.wmv
http://sites.vwsport.com/944turbo/GT30Rburn.wmv
Niipalju veel, et selle tüübi turbo ei istu päris K26 kolle otsa kuna tal on T4 tüüpi kuum osa, kuhu on flants vahele aretatud, mis omakorda tegelikult segab veid gas velocitit, mul on turbo kuumaosa flantsid K26 omad ehk siis mingeid vahetükke tegema ei pea hakkama.
Aga see on kõik teooria ju, eks praktika näitab
Veel on vaja uued poolteljed panna, kasutan BMW M535 omasid koos vahetükkidega. Originaalid jäävad nõrgaks. Kast peaks ilusti selle võimu välja kannatama.
Veel on lisandunud autosse nahast korviste, koos sparco istmekinnitusega.
Siin väike pilt veel Autometeri näidikutest ja AEM Wideband kellast:

Muuses, minu turbo ei ole CMF-i garaazis suurim :D:D:
Kapotialune võiks kunagi tulevikus välja näha midagi sellist:


Cheers
Minu autol on 2.5 liitrit, gas velocity peaks olema teoorias isegi suurem. ehk siis spoolida võiks see turbo jub varem.
Panen siia ühe video, kus samal autol on samat turbot kasutatud:
http://sites.vwsport.com/944turbo/GT30R0-100.wmv
http://sites.vwsport.com/944turbo/GT30Rburn.wmv
Niipalju veel, et selle tüübi turbo ei istu päris K26 kolle otsa kuna tal on T4 tüüpi kuum osa, kuhu on flants vahele aretatud, mis omakorda tegelikult segab veid gas velocitit, mul on turbo kuumaosa flantsid K26 omad ehk siis mingeid vahetükke tegema ei pea hakkama.
Aga see on kõik teooria ju, eks praktika näitab
Veel on vaja uued poolteljed panna, kasutan BMW M535 omasid koos vahetükkidega. Originaalid jäävad nõrgaks. Kast peaks ilusti selle võimu välja kannatama.
Veel on lisandunud autosse nahast korviste, koos sparco istmekinnitusega.
Siin väike pilt veel Autometeri näidikutest ja AEM Wideband kellast:

Muuses, minu turbo ei ole CMF-i garaazis suurim :D:D:

Kapotialune võiks kunagi tulevikus välja näha midagi sellist:


Cheers
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Njah, video pealt tundub, et sobib küll see turbo - 3000rpm hakkab juba päris ilusasti elama... 
Ja piltidel näidatud sisselaske kolle oleks ka päris asjalik - juba selle pärast, et seda kasutades on lihtsam igasugu asjadele ligipääseda mis jäävad praegu sisselaske kolle alla.

Ja piltidel näidatud sisselaske kolle oleks ka päris asjalik - juba selle pärast, et seda kasutades on lihtsam igasugu asjadele ligipääseda mis jäävad praegu sisselaske kolle alla.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Nii
Nüüd vaja veel muretseda Oil Catch Tank, ehk õlikoguja kapoti alla. Kas teab keegi, kas kohalikes tuningupoodides midagi sellist leidub. Usa Ebay pakub hinnavahemikus 20-200 daala neid vidinaid! Anybody? See peaks olema iseenesest hea müügiartikkel, kuna ei maksa palju ja engine bay on palju ilusam kohe
.
M
Nüüd vaja veel muretseda Oil Catch Tank, ehk õlikoguja kapoti alla. Kas teab keegi, kas kohalikes tuningupoodides midagi sellist leidub. Usa Ebay pakub hinnavahemikus 20-200 daala neid vidinaid! Anybody? See peaks olema iseenesest hea müügiartikkel, kuna ei maksa palju ja engine bay on palju ilusam kohe

M
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
kas 951-l pole seda tehasest?
931-l on pandud selline asi:


931-l on pandud selline asi:

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Nii,
Originaalturbo on maas. Ja see mis KKK turbote kohta räägitakse, et nad ühed vastupidavamad üleüldse on täiesti tõsi. Minu turbol pikilõtk puudub. Autol on kellas 142 tuhhi. Üles alla käib umbes veerand mm.
Aga turbote võrdluseks siis
KKK Kuuma osa tiiviku läbimõõt garretiga sama ainuke mis eristab on labade arv ja disain. Garrettil 10 laba KKK-l 12 laba. Garreti kuum osa on ka väliselt suurem. aga Külma osa poolepealt Garretil 56mm ja KKK omal 43mm tiiviku diameeter kohast kus õhk sisse tuleb. Labade arv ka teine.
Vahepeal sai veel muretsetud 100mm silikoonvoolikut, silikoonist üleminek 60mm<70mm, silikoonist vaakumvoolikut. Homme peaks saama ka 100mm roostevabast 90 kraadise põlve mis on vajalik filtri ja turbovahelise toru tegemisel.
Kuna Garretti center section on veidi teise disainiga (loe väiksem), siis on veel vaja teha vaheflants mis kinnitab turbo mootorikäpa külge kust kaudu käib porschel turboõlitus, siis veel hüdroscannis lasen teha ühe õlitoru mis tuleb ploki küljest turbosse. Jahutuse otstega sama lugu mõlemad otsad on vaja ringi teha, aga midagi ületamatut ei ole, saab hakkama.
Varsti ka pildid
Veel, konditisoneer peab ruumipuuduse tõttu rändama garaazinurka, ehk saab seda nuppu salongis mingi muu asja aktiveerimiseks kasutada :D
Cooleri torud tuleb arvatavasti ka uued teha, praeguste 50mm asemele 63,2 mm-d (sam?)
Klapikambrikaas, läheb ka pulbervärvi, hiljem poleerin sealtki porsche kirja välja. Midagi sellist:

max
Originaalturbo on maas. Ja see mis KKK turbote kohta räägitakse, et nad ühed vastupidavamad üleüldse on täiesti tõsi. Minu turbol pikilõtk puudub. Autol on kellas 142 tuhhi. Üles alla käib umbes veerand mm.
Aga turbote võrdluseks siis
KKK Kuuma osa tiiviku läbimõõt garretiga sama ainuke mis eristab on labade arv ja disain. Garrettil 10 laba KKK-l 12 laba. Garreti kuum osa on ka väliselt suurem. aga Külma osa poolepealt Garretil 56mm ja KKK omal 43mm tiiviku diameeter kohast kus õhk sisse tuleb. Labade arv ka teine.
Vahepeal sai veel muretsetud 100mm silikoonvoolikut, silikoonist üleminek 60mm<70mm, silikoonist vaakumvoolikut. Homme peaks saama ka 100mm roostevabast 90 kraadise põlve mis on vajalik filtri ja turbovahelise toru tegemisel.
Kuna Garretti center section on veidi teise disainiga (loe väiksem), siis on veel vaja teha vaheflants mis kinnitab turbo mootorikäpa külge kust kaudu käib porschel turboõlitus, siis veel hüdroscannis lasen teha ühe õlitoru mis tuleb ploki küljest turbosse. Jahutuse otstega sama lugu mõlemad otsad on vaja ringi teha, aga midagi ületamatut ei ole, saab hakkama.
Varsti ka pildid
Veel, konditisoneer peab ruumipuuduse tõttu rändama garaazinurka, ehk saab seda nuppu salongis mingi muu asja aktiveerimiseks kasutada :D
Cooleri torud tuleb arvatavasti ka uued teha, praeguste 50mm asemele 63,2 mm-d (sam?)
Klapikambrikaas, läheb ka pulbervärvi, hiljem poleerin sealtki porsche kirja välja. Midagi sellist:

max
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
2.5" teeme, ehk kui väga täpne olla siis 63.5mm.
kkkaane pulbervärvimisega ole ettevaatlik. Ühel tuttaval värviti kkkaan nii, et hiljem oli kogu õlisüsteem täiesti destroyed, kui hakkas eralduma terakesi. Kaan värviti nimelt ülenisti (ka seest), tehnoloogia on selline. Ma pole kindel, aga võibolla on võimalik värvida ka nö käsimeetodil, ehk ainult soovitud pinda
kkkaane pulbervärvimisega ole ettevaatlik. Ühel tuttaval värviti kkkaan nii, et hiljem oli kogu õlisüsteem täiesti destroyed, kui hakkas eralduma terakesi. Kaan värviti nimelt ülenisti (ka seest), tehnoloogia on selline. Ma pole kindel, aga võibolla on võimalik värvida ka nö käsimeetodil, ehk ainult soovitud pinda

www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia