Hakkame kohe vigasid üles lugema:
mootor ei käi madalatel pööretel ühtlaselt, minu kahtlus on, et plokikaane tihend on läbi.
Väljalaske nukka kaane vahelt immitseb ja õli välja mingil määral.
DP tahaks üle keevitamist, keevitus mis on ei ole kõige ilusam ja laseb mõnedest kohtadest läbi, kuid kui lahti kiskusin ei tegelenud sellega üldse.
Auto pole eestis arvel (saksa paberid ja ostjapoolset osa täitmata müügilepingu saab kaasa)
tundub, et rihm on vähe valesti peal kuna et käima saada siis peab süüte võimalukult varajaseks keerama ning ikka paugub sumpsi.
spidokat on keritud, näha kuna spido oli põhjas kinni ning tagasi langedes oli tunda et vedru on kahjustada saanud, tänu sellele ei oska ka läbisõidust midagi kindlat rääkida
muidugi roostet on ka
hinda küsiks 23000.-
Autost endast ka siis väheke:
VL aasta peaks olema 91 (facelift) nagu ma paberitest aru saan, õlivahetusest ja rihmavahetusest pole aimugi kuna neid tehtud on.
el aknad ja peeglid on olemas nagu ikka armatuuril on spidoka peal mõrad sees(mitte just suured kuid ikka märgatavad) juhi jalgade juurest on põhjamatt miskipärast punane, ei tea miks. istmed ja muu osa on korras, lõpupütti pole, pidurid tunduvad ka väga head,
Autol on peal KKK K26 turbo millel on väikesed lõtkud olemas, WG on samuti Audidele toodetud originaal tootena(muidugi lisaks saab antud WG'd regulleerida mingil määral.) Algselt kui kätte sain oli turbol rõhk 1,2 Bar'i ning käis nagu pudrupada, käimine just palju paranenud pole, kuid rõhu keerasin võimalikult maha kuna puudub täielikult Bypass süsteem.
eemaldatud on ka Kütuserõhu solenoid mille annan kaasa, et kui ostjal soovi võib tagasi kruvida. kõlaritest ja makist on ka ainult augud järel.
Müügipõhjus on see suur majandus surutis


pilte ja inffi mis mul veel anda oleks auto kohta leiab http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=4761