Toyota Supra 1990: Paap
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Ei ole priva teema IMO teisi huvitaks ka 

[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Kolle tegemisega on see jama et ei tasu ära !
aeg+materjal ning hind millega seda võimalik veel müüa oleks on alla omahinna. (arvestades eesti turgu)
Kui mingi eriline masin millele tehasetoodangut ei leia siis on mõtet asjal, muidu mitte.
Supra nii levinud masin, et kollede hinnad hakkavad üle lombi alates 250$
üritame diili sebida valmistajatega, ja vaadata mis hinnaga maarjamaale mõne saaks.
aeg+materjal ning hind millega seda võimalik veel müüa oleks on alla omahinna. (arvestades eesti turgu)
Kui mingi eriline masin millele tehasetoodangut ei leia siis on mõtet asjal, muidu mitte.
Supra nii levinud masin, et kollede hinnad hakkavad üle lombi alates 250$
üritame diili sebida valmistajatega, ja vaadata mis hinnaga maarjamaale mõne saaks.
Holseti HX sarja kasuks otsustasime mitmel põhjusel: saadavus, paindlikus specsides, odavus, piisav tootlikus jne. Oleme arvestanud ka Paabiku sooviga vahest ringrada sõita
HX50ga on mitmeid 2.0-3.0 mootoritega 500-700hp projekte. Ühte on ka Eesti rahvas näinud - Savenkovase Lancia DI.
Ja olen täiesti veendunud, et see ei jää viimaseks turboks selle projekti puhul. Alustame sellega ja tulevik näitab kuidas autot kõige rohkem kasutama hakatakse, siis hea valida järgmist turbot mis võib olla juba kallim hi-tech turbo.

HX50ga on mitmeid 2.0-3.0 mootoritega 500-700hp projekte. Ühte on ka Eesti rahvas näinud - Savenkovase Lancia DI.
Ja olen täiesti veendunud, et see ei jää viimaseks turboks selle projekti puhul. Alustame sellega ja tulevik näitab kuidas autot kõige rohkem kasutama hakatakse, siis hea valida järgmist turbot mis võib olla juba kallim hi-tech turbo.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
HX50 on väga hea turbo, kuid 2l mootori puhul jääb tema max boost piirkond (tänavasõiduks ja enamus autode puhul) liiga kõrgele: rõhk hakkab tulema alles al. 4000-4500 rpm. 3l puhul see-eest aga täiesti sobiv valik.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;