Sinine suits

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Sinine suits

Postitus Postitas Taavi »

Igasugugu spetside käest juba küsitud, aga ehk keegi oskab veel midagi tarka öelda. S14 Nissan 200SX 2.0 Turbo SR20DET. Sinist suitsu tuleb palju, mitte ainult käivitamisel ja lühikest aega alguses, vaid jääbki sõites väga tugevalt suitsema. Surveastmed silindrites olid normis, HC, CO ja CO2 ka mõõdetud, kõik normis. Väliselt mootor ega turbo ei paistnud lekkivat, kuigi mootori all keredetailidel oli hästi kerge õlikiht peal. Küünlad õlised ei olnud. 4nda silindri oma veidi tahmane ainult.

Siis veel küsimus S14 käigukasti kohta ka. Problemaatiline on 3s käik. Mitte koguaeg, aga väga tihti läheb 3s käik sisse raskemalt ja kõrinaga. Kas piisab uuest sünkronisaatorist või kõik 3nda käigu hammasrattad vaja vahetada? Tehase sidur on vist neil suht nõrguke, selle libisemine on tavaline nähtus?
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Esialgu piisab käigukastil sünkro vahetusest, samamoodi (kõrinaga vajutades) aga pead juba käiguhammakaid hakkama vahetama.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Arvan, et turbo on õhtal või on õli ärajooksu kanal umbes. Vaata veel, kas sisselaske torustik on õline või mitte. Kui on puhas, siis on ka võimalus, et turbo lekib summutisse. Kas turbo häält ei tee?
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Turbo õli võib natuke lekkida otse väljalaskesse.

Aga võta lõdvikud lahti ja vaata kas on väga õlised seest.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Sisselaske torustik väljast küll õline ei olnud. Turbo oli minu hinnangul suht vaikne, mingit vilet üles ei lasknud. Auto ei ole enam lähedal mul, lõdvikuid lahti teha kahjuks ei saanud. Kalliks see lõbu mul minna võiks? Kas on pädevaid Nissani spetsialiste peale ametliku esinduse, kes kõik selle hea hinnaga kenasti korda teeksid(suits + kõrisev 3s käik ja libisev sidur)? Ootan pakkumisi :) taavile@hot.ee
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Kas äkki õlirõngad kuuma saanud pole, või klapisääre tihendid läbi? Turbo on sul korras sellisel juhul (Loodetavasti) kui sisselase on puhas.
302hp/464nm
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

siim_106 kirjutas:Kas äkki õlirõngad kuuma saanud pole, või klapisääre tihendid läbi? Turbo on sul korras sellisel juhul (Loodetavasti) kui sisselase on puhas.
seda ei tea sest seestpoolt ta torustikku vaadata ei saanud ju.

Sa vist räägid sellest tartu s14 mis müügil praegu. Mul on ka plaan minna too üle vaadata, eks siis tean mida täpsemalt uurida.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Too Tartu oma on üldiselt perses jah. Vasak tagatiib on 3 krooniga korda tehtud väga inetult, kõik amortide tolmukummid on täielikult läbi, esiamordid hakkavad läbi minema, sidur libiseb väga karmilt, enamuse ajast 3s käik läheb tugeva raginaga sisse, alarmi sellel pole, immo jukerdab, käima läheb ainult tugevalt gaasitades + veel muidugi veduri moodi suitsev mootor.
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Sai siis see Tartu auruvedur ära ostetud :) Praegu istub ES-Tuningus, nipet-näpet tehakse...
Hylas

Postitus Postitas Hylas »

suitsemise põhjustas siis lahkunud tiivik mis oli siis kati juurde lendanud :-D
Pilt
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

ilus :-D , kas siis proovisõidul aru ei saanud et nagu turbo ei lae ja ikkagi sidur libiseb :-D
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

vaatan seda tiivikut ja ei mõika, kuidas nii näritud labad võimalik on?
keegi oleks nagu kaikaid "kodaratesse" loopinud..
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

tiiviku ja korpuse vahe on imeväike, aga kui võlli lõtk on 1cm... :shock:
kompressori poole tiivik on samuti vastu korpust kõvasti käinud.
Enamus kes on autot testimas käinud arvasid, et päris hästi liigub kui turbo laadima hakkab :-D
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Vasta