Nissan 200SX S13 "Aigo"
täna siis pulli pärast krabasin digika ja läksin, et üritan nissanit käima panna:D
video sellest:
http://s68.photobucket.com/albums/i12/p ... GP0012.flv
täitsa imelik, varem pole see masin minu käes nii ilusti käivitunud. Küljes pole FPRsolenoidi ja uued kollektori tihendid on. käimine pole muidugi üldse see mis ta olema peaks siis kui masin soojaks ära tiksub.
sellest siis teine video:
http://s68.photobucket.com/albums/i12/p ... GP0017.flv
vabandan kvaliteedi pärast, kuid hetke majandusolud sundisid korralikuma kaabera maha müüma.
lõpupoole viimases videos on näha kuidas pöörded hüppavad tühikäigul.
video sellest:
http://s68.photobucket.com/albums/i12/p ... GP0012.flv
täitsa imelik, varem pole see masin minu käes nii ilusti käivitunud. Küljes pole FPRsolenoidi ja uued kollektori tihendid on. käimine pole muidugi üldse see mis ta olema peaks siis kui masin soojaks ära tiksub.
sellest siis teine video:
http://s68.photobucket.com/albums/i12/p ... GP0017.flv
vabandan kvaliteedi pärast, kuid hetke majandusolud sundisid korralikuma kaabera maha müüma.

lõpupoole viimases videos on näha kuidas pöörded hüppavad tühikäigul.
Soovitan, ärge laske oma isasid autode autode kallale isegi kui nad teavad midagi mootoritest. mina sain enda nissani mootorist lahti niimoodi. päris kinni ei jooksnud, kuid turbo on nüüd vigane, ja korralik kolks on mootoris sees, kardan, et kas kolb sai viga või siis kolvi sõrm või miskit igatahes kolks on sees ja see tekkis peale seda kui isa lasi pöörded piirajasse ning järsult segusiiber kinni
ning kuna mul tööd pole, raha pole niipalju, et teist mootorit või sellele kapitaali teha siis jääb aiianurka kevadet ootama, et mätas kuiv oleks ning saaks seibideks kiskuma hakata.

no siis oli ju mootor niikuinii varsti minemas. piirajasse lasta ja gaas lahti ei ole küll nüüd mingi hull asi.Aigo kirjutas:tekkis peale seda kui isa lasi pöörded piirajasse ning järsult segusiiber kinnining kuna mul tööd pole, raha pole niipalju, et teist mootorit või sellele kapitaali teha siis jääb aiianurka kevadet ootama, et mätas kuiv oleks ning saaks seibideks kiskuma hakata.
tundub, et lõpuks tuleks sul odavam, kui sa ise üldse ei näpiks oma auto mootorit

kogu raha ja lase elukutselistel oma tööd teha, mida sa kiusad tast...
külma mootori, stock seadete ja 1,2 bar rõhuga lähub küll tegelikult. Ega jah kindel ei saa ju kunagi olla kui auto saad, et mis tal olla võib eriti veel kui on saksast toodud auto. Ikkagilt ei tasuks ju näppida niimoodi... mina kuulsin garaažist(see mingi oma 50m autost) kui mingi 4-5 korda lasi pöördeid piirajasse täitsa din-din ja siis kohe gaas maha ning järsku käis kolks mis oli lausa garaažini kuulda ja mootor suri välja. ning siis pani ta käima tagasi ja algul oli lootus, et läks ainult turbo, no bypassi ega BOV'd pole seega jääb ju rõhuke sisse mis võib piinama hakata. Kuid turbo vilin on(see K26 viliseb juba madalalt, ja lõtke polnud eriti varem, nüüd ei tea) kolks on ikka päris kõva ning tuleb plokist, sellepärast kardangi, et kas kolb või sõrm, lisakellasid pole seega ei tea ka, et kas lõi kolvi katski ning rõhk karteris või miskit.Siim kirjutas:Aigo kirjutas: lasi pöörded piirajasse ning järsult segusiiber kinni![]()
jeah. blame dad!
Pigem taas üks CA mis oli otsa saamas
Piirjast gaasi maha lastes ei jookse sul nüüd küll ükski normaalne mootor kokku ega võta kolksu sisse.
EDIT: Tanel oli kiirem

Sa lased siis pärast pöörete kõrgele ajamist rahulikult pööretel kukkuda....igaksjuhuks. (lihtsalt huvi mõttes uurin...pole sellist legendi veel kuulnud milleks see hea on)
teiseks nissani mehed oskavad öelda äkki palju kohapeal gaas põhja pannes turbiin üldse rõhku toota jõuab ilma koormuseta...seda enam et asi piirajas ka korra oli...ma arvan et sinna erilist rõhku ei jäänud.
ja kolmandaks mina oleksin sinuasemel õnnelik, et kuhugi teepeale ei jäänud...või veel hullem....teest natuke kõrvale.
teiseks nissani mehed oskavad öelda äkki palju kohapeal gaas põhja pannes turbiin üldse rõhku toota jõuab ilma koormuseta...seda enam et asi piirajas ka korra oli...ma arvan et sinna erilist rõhku ei jäänud.
ja kolmandaks mina oleksin sinuasemel õnnelik, et kuhugi teepeale ei jäänud...või veel hullem....teest natuke kõrvale.
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
56 251 273
Paigal olles gaasi põhja vajutades on hea kui vaakumistki välja tuleb.
Ja külma mootoriga gaasi põhja vajutada on lihtsalt idiootsus. See lühendab mootori eluiga tõesti, kuid korras mootor sellest kotti ei jookse.
Ja külma mootoriga gaasi põhja vajutada on lihtsalt idiootsus. See lühendab mootori eluiga tõesti, kuid korras mootor sellest kotti ei jookse.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
wg ei avane kuna sellele pole kohtagi kust rõhku võtta. Ning ikka otse segusiibrist mitte pedaalist nätaki lõõr lahti ja nätaki kinni tagasi. Ei hakka jah väitma, et mootor tutikas peal oli ja lugege ikka korralikult...
ei jooksnud kinni!!! vaid kolin tuli sisse!!!
ja täitsa boost jookseb kohapeal ilma takistuseta ilusti 1,2 bar sest WG ei avane ja turbo oli korras... enam ei julge turbo kohta midagi öelda, sest ikka veel suht vihane ja ei ole erilist tuju lahti kiskuma hakata... ja no muidugi isa auto vedeleb ka garaažis kus ma saaks üldse autot lammutada, kuid ega seal ka suht ruumipuudus juba. ATV, niiduk ja sikkel vedelevad jalus. Teine garaaž vabsee kola täis ja räme ruumipuudus, sealei saa ümber autogi liikuda enam.
eks aeg näitab mis sellest saab, kuna mootorite hinnad ka suht krõbedad isegi tööinimesele ning ma töötu siis midagi kindlat üldse lubada ei julge.
Maha müüa seda autot pole erilist mõtet ju, esiteks selle eest ei saa enam midagi ning 200sx üks mu lemmik autosid. Eks tuleb tasapisi kuidagi asjaga tegeleda.
Ostke keegi keretööde tarvikud ära, saaks mingi pisukesegi raha, et autoga edasi tegeleda
ei jooksnud kinni!!! vaid kolin tuli sisse!!!
ja täitsa boost jookseb kohapeal ilma takistuseta ilusti 1,2 bar sest WG ei avane ja turbo oli korras... enam ei julge turbo kohta midagi öelda, sest ikka veel suht vihane ja ei ole erilist tuju lahti kiskuma hakata... ja no muidugi isa auto vedeleb ka garaažis kus ma saaks üldse autot lammutada, kuid ega seal ka suht ruumipuudus juba. ATV, niiduk ja sikkel vedelevad jalus. Teine garaaž vabsee kola täis ja räme ruumipuudus, sealei saa ümber autogi liikuda enam.
eks aeg näitab mis sellest saab, kuna mootorite hinnad ka suht krõbedad isegi tööinimesele ning ma töötu siis midagi kindlat üldse lubada ei julge.
Maha müüa seda autot pole erilist mõtet ju, esiteks selle eest ei saa enam midagi ning 200sx üks mu lemmik autosid. Eks tuleb tasapisi kuidagi asjaga tegeleda.
Ostke keegi keretööde tarvikud ära, saaks mingi pisukesegi raha, et autoga edasi tegeleda

See boost mis sul seal hetkeks tekib on pigem boost spike, kui segusiibri kinni lased.
Kohapeal käies ei ole mootoril mingit koormustki taga.
Veel enam tekib seal vähem boosti suurema K26 turboga.
Mul sõber lasi Polo mootori samamoodi kott, kui soojast peast piirajasse vajutas (saale ringi).
Aga hiljem avastasime eelmise omaniku tänukirja, kus karteripõhi oli vale silikooniga tagasi pandud ja õlisöötur oli paksult silikoonist umbes.
Ilma õlita pole kahjuks saaled loodud töötama.
Nii et pigem ikkagi mootori viga, ilmselt samamoodi korralikult hooldamata mootor nagu 99% veel remontimata CA-sid.
Kohapeal käies ei ole mootoril mingit koormustki taga.
Veel enam tekib seal vähem boosti suurema K26 turboga.
Mul sõber lasi Polo mootori samamoodi kott, kui soojast peast piirajasse vajutas (saale ringi).
Aga hiljem avastasime eelmise omaniku tänukirja, kus karteripõhi oli vale silikooniga tagasi pandud ja õlisöötur oli paksult silikoonist umbes.
Ilma õlita pole kahjuks saaled loodud töötama.
Nii et pigem ikkagi mootori viga, ilmselt samamoodi korralikult hooldamata mootor nagu 99% veel remontimata CA-sid.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.