Audi 90T Driftprojekt HP
Inimene küsis praegu suht viisakalt ja foorumites on ju oluliselt mõttetumaid teemasid mille üle arutatakse. Juhul kui minul oleks mootor laiali ja minu vastu sellised kahtlustused mis tõele ei vasta siis lubaks hea meelega mõõta aga olgu kuidas on eks Henri teab ise mis teeb või mida ei tee.....täielikult tema vaba valik sest ametlikku protesti ei esitatud.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
See KolviKummituse teema: Tegelt peaks vist ikka silindrit mõõtma, sest HP audil oli rõngad 10mm laiemad kui kolvid. Ja silindreid peaks surve all mõõtma, sest sellise rõhuga kasvas ka töömaht.
Kas see 6700 piir kohe või sai mootorit enne ikka näpitud kah?
Klapivedrud ja tõukurid ei või resonantsi minna?
Mõnes mõttes hea kah, et rohkem pöördesse ei läind

Kas tahhomeeter vms rpm mõõtmisriistapuu oli kah sama?HP kirjutas:Kogu kamm käigupikkuste ja lõppkiiruste suhtes sai ka lõppuks selguse. Moto ei tee lihtsalt üle 6700rpm. See on müstika millele pihta ei saa sest Audi 200 peal toimetas sama aju kuni 7300rpm.
Kas see 6700 piir kohe või sai mootorit enne ikka näpitud kah?
Klapivedrud ja tõukurid ei või resonantsi minna?
Mõnes mõttes hea kah, et rohkem pöördesse ei läind

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mõlemal korral mõõtsime dynomaxsis. Mootorid muidugi erinevad üksteisest. Resonants pole logiline. Lõppkiirused kiirendus võistlustel kinnitavad seda. Minu jaoks asi ammendatud.Astrona kirjutas:Kas tahhomeeter vms rpm mõõtmisriistapuu oli kah sama?HP kirjutas:Kogu kamm käigupikkuste ja lõppkiiruste suhtes sai ka lõppuks selguse. Moto ei tee lihtsalt üle 6700rpm. See on müstika millele pihta ei saa sest Audi 200 peal toimetas sama aju kuni 7300rpm.
Kas see 6700 piir kohe või sai mootorit enne ikka näpitud kah?
Klapivedrud ja tõukurid ei või resonantsi minna?
Mõnes mõttes hea kah, et rohkem pöördesse ei läind
Jätke mu auto kolvid rahule las magavad talveunes

Auto mootor rändas täna eestismaalt minema ja hakkab sõitma mudarallit

Nii et hiljaks jäite oma soovidega.
BEST ET11.051@207km/h
Põhimõtteliselt võid oma tarkuseterad endale hoida, säästad naeratust !mart154 kirjutas:Kulla kummituskummitaskummikus![]()
Kui tegemist oleks minu autoga, siis ma PÕHIMÕTTELISELT juba ei ütleks/näitaks sulle mitte midagi.
Oleks õigel ajal ärganud. Aga ei, takkajärgi peab kaagutama kusagil foorumis
Sorry for ohvtopik, Henri...
550hp/493Nm
Nii selgunud on nii-öelda uued ja hullud plaanid. Nimelt saab auto endale ainult tagaveo ja hakkab nühkima drifti radasid tuleval hooajal.
Autost endast nii palju et täna üritame valmis teha mootori ja käigukasti käppad. Mootori nihutame 5cm taha poole ja esi rattad 5cm ettepoole et natukenegi parandada audi kehva raskuskeset keskele
Mootor tuleb sarnane eelmise hooaja omale ainult turbo tiba pisem et varem tööle hakkaks ja lihtsam taltsutada oleks. Võimsus prognoos on 400-450 malbet ja madalat hobust
Autost endast nii palju et täna üritame valmis teha mootori ja käigukasti käppad. Mootori nihutame 5cm taha poole ja esi rattad 5cm ettepoole et natukenegi parandada audi kehva raskuskeset keskele

Mootor tuleb sarnane eelmise hooaja omale ainult turbo tiba pisem et varem tööle hakkaks ja lihtsam taltsutada oleks. Võimsus prognoos on 400-450 malbet ja madalat hobust

BEST ET11.051@207km/h
Ausalt öeldes on dragist natuke kopp ees küll ja igavaks kiskus ka. Eks aeg näitab kuidas driftiga läheb aga seal nii kiiresti villand juba ei saa.Aigo kirjutas:sellest siis saab esimene drifti audi![]()
ja kas dragis sai ennast siis piisavalt tõestatud ja nüüd siis aeg hakata jõudu katsuma g jõududega?
igaljuhul edu, jõudu ja teras närve projekti ümbertegemisel ja jään ka edaspidist arengut huviga jälgima
BEST ET11.051@207km/h
minu seisukoht driftis on see, et kui driftida oskad (mitte rullnoka stiilis vaid pro klassis muidugi) siis oskad ka autoga sõita, arvatavasti piisavalt ohutult ning vastavates olukordades ka oskad autot ohjeldada ju.HP kirjutas:Ausalt öeldes on dragist natuke kopp ees küll ja igavaks kiskus ka. Eks aeg näitab kuidas driftiga läheb aga seal nii kiiresti villand juba ei saa.Aigo kirjutas:sellest siis saab esimene drifti audi![]()
ja kas dragis sai ennast siis piisavalt tõestatud ja nüüd siis aeg hakata jõudu katsuma g jõududega?
igaljuhul edu, jõudu ja teras närve projekti ümbertegemisel ja jään ka edaspidist arengut huviga jälgima
et mu poolt pöidlad püsti drifti osas
