Porsche 924 "Turbo" 2.0 -> 2.5 16V '83, Raceboy
Assy. on 3599110.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Eelmisel nädalal võtsin lõpuks ennast kokku ja auto sai uue siduri, milleks on SPEC Stage III Lightweight option. Tootja lubab kuni 450 Nm, mis on 2liitrise mootori jaoks enam, kui piisav.
http://www.rumodded.com/warmonger/mtx-7 ... stage3.jpg
Mõni aeg tagasi soetasin ka 944 S2 käigukasti ja Torsen diferenstiaali sinna, need on küll uue mootori jaoks, aga vast vahetan ära millalgi ikka.
Auto läheb sellel nädalal värvimisse ja loodetavasti on OMC'ks bye-bye punane kapott ja kõik muud värvikoledused.
Selle suve sõidan veel vana mootoriga kuna pole viitsimist keset suve autosid lammutada, tahaks hoopis sõita
http://www.rumodded.com/warmonger/mtx-7 ... stage3.jpg
Mõni aeg tagasi soetasin ka 944 S2 käigukasti ja Torsen diferenstiaali sinna, need on küll uue mootori jaoks, aga vast vahetan ära millalgi ikka.
Auto läheb sellel nädalal värvimisse ja loodetavasti on OMC'ks bye-bye punane kapott ja kõik muud värvikoledused.
Selle suve sõidan veel vana mootoriga kuna pole viitsimist keset suve autosid lammutada, tahaks hoopis sõita

Viimati muutis Raceboy, 01.12.2008 23:56, muudetud 1 kord kokku.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Hetkeseis on selline:




http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Jep, keemiline värvieemaldi. Otsustasin seda teed minna, et mitu kihti vana pahtlit ja värvi peab autolt kaduma. Lisaks esteetilisele rahulolule on sel juhul suht kindel ka, et mingi kiht nendest uut värvi üles keetma ei hakka.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Nüüd aeg siis teemat veidi uuendada.
Vahepeal olen uue värvkattega natuke aega ringi sõitnud ja parandusi tuleb kuhajaga teha. Loodetavasti saab need varsti tehtud. Samuti sain vahepeal kahest käigukastist paarinädalase intervalliga jagu (üks oli 5-, teine 4käiguline), kusjuures viimane läks eile pärastlõunal suure pauguga 2. käigule vahetades ja uskumatu aga sõna otseses mõttes pooleks. Malmist otsakaas lihtsalt täies ulatuses pooleks nii et kogu käigukasti sisu võis välja tõsta. Mõistagi kaasnes kõige sellega ka päris mehine transmissiooniõli loik.
Aga vahetasin käigukasti ära ja juba kaks tundi hiljem sõitsin edasi.
Täna võtsin osa Speedest 1000EUR Race 1km lõppkiirusvõistlusest ja eesmärgiks oli saavutada 200 kmh, mis ka täidetud sai. Kahjuks ei grammigi rohkem ja seda kaks katset järjest. Kuid rusikareeglit arvestades teeb see miilididistantsil u. 230 kmh ja see on sellise mootori kohta väga hea tulemus. Ise ülimalt rahul. Võrdluseks: EVO VIII ja X sõitsid täpselt sama tulemuse, tõsi teisel katsel viimane parandas paari kmh võrra enda tulemust.
Tehnika pidas kenasti vastu ja mingeid anomaaliaid polnud.
Varsti ka paar pilti.
Vahepeal olen uue värvkattega natuke aega ringi sõitnud ja parandusi tuleb kuhajaga teha. Loodetavasti saab need varsti tehtud. Samuti sain vahepeal kahest käigukastist paarinädalase intervalliga jagu (üks oli 5-, teine 4käiguline), kusjuures viimane läks eile pärastlõunal suure pauguga 2. käigule vahetades ja uskumatu aga sõna otseses mõttes pooleks. Malmist otsakaas lihtsalt täies ulatuses pooleks nii et kogu käigukasti sisu võis välja tõsta. Mõistagi kaasnes kõige sellega ka päris mehine transmissiooniõli loik.
Aga vahetasin käigukasti ära ja juba kaks tundi hiljem sõitsin edasi.
Täna võtsin osa Speedest 1000EUR Race 1km lõppkiirusvõistlusest ja eesmärgiks oli saavutada 200 kmh, mis ka täidetud sai. Kahjuks ei grammigi rohkem ja seda kaks katset järjest. Kuid rusikareeglit arvestades teeb see miilididistantsil u. 230 kmh ja see on sellise mootori kohta väga hea tulemus. Ise ülimalt rahul. Võrdluseks: EVO VIII ja X sõitsid täpselt sama tulemuse, tõsi teisel katsel viimane parandas paari kmh võrra enda tulemust.
Tehnika pidas kenasti vastu ja mingeid anomaaliaid polnud.
Varsti ka paar pilti.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
mmm ei parandand evo 10 enda tulemust,ainuke kes pranadas (200km/h grupp) oli Volvo.teised sõitsid ikka seda sama auku 200km/hRaceboy kirjutas:Nüüd aeg siis teemat veidi uuendada.
Vahepeal olen uue värvkattega natuke aega ringi sõitnud ja parandusi tuleb kuhajaga teha. Loodetavasti saab need varsti tehtud. Samuti sain vahepeal kahest käigukastist paarinädalase intervalliga jagu (üks oli 5-, teine 4käiguline), kusjuures viimane läks eile pärastlõunal suure pauguga 2. käigule vahetades ja uskumatu aga sõna otseses mõttes pooleks. Malmist otsakaas lihtsalt täies ulatuses pooleks nii et kogu käigukasti sisu võis välja tõsta. Mõistagi kaasnes kõige sellega ka päris mehine transmissiooniõli loik.
Aga vahetasin käigukasti ära ja juba kaks tundi hiljem sõitsin edasi.
Täna võtsin osa Speedest 1000EUR Race 1km lõppkiirusvõistlusest ja eesmärgiks oli saavutada 200 kmh, mis ka täidetud sai. Kahjuks ei grammigi rohkem ja seda kaks katset järjest. Kuid rusikareeglit arvestades teeb see miilididistantsil u. 230 kmh ja see on sellise mootori kohta väga hea tulemus. Ise ülimalt rahul. Võrdluseks: EVO VIII ja X sõitsid täpselt sama tulemuse, tõsi teisel katsel viimane parandas paari kmh võrra enda tulemust.
Tehnika pidas kenasti vastu ja mingeid anomaaliaid polnud.
Varsti ka paar pilti.
Ahh, ok 

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuna enda fotogaleriile hetkel ligi ei pääse, loodetavasti fotode autorid ei pahanda, et nende pilte lingin:




http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Veel mõned pildid:


Ja turbo twistidega:




Ja turbo twistidega:


Viimati muutis Raceboy, 30.10.2011 11:52, muudetud 1 kord kokku.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei andnud midagi pigistada, wastegate peksis segast. Rõhk kõikus 0,5 ja 0.8 vahel, peaks olema aga 1.1 bar. Väikese rõhuga oli 300hj rattast.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vahepeal on asjad aeglaselt edenenud, auto jätsin talveks seisma ja hakkasin vaikselt ka lammutama. Talve autoks on MB (kel huvi, siin väike teema:
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=479" onclick="window.open(this.href);return false; )
Tegin pilti uuest 2,5l mootori 16V kaanest. Uued r/v klapid, juhtpuksid
jne. Portimist pole vaja, need pordid on piisavalt suured:



Väljalaskepordid on keraamikaga kaetud:



http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=479" onclick="window.open(this.href);return false; )
Tegin pilti uuest 2,5l mootori 16V kaanest. Uued r/v klapid, juhtpuksid
jne. Portimist pole vaja, need pordid on piisavalt suured:



Väljalaskepordid on keraamikaga kaetud:



Viimati muutis Raceboy, 30.10.2011 11:53, muudetud 1 kord kokku.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;