K:Turbo kohta
K:Turbo kohta
Nimelt sai käima pandud mootor millele sai turbo peale pandud. Tühikäigul puhus turbosse minevast torust tugevalt õhku välja. Kas see on normaalne?Hetkel pole filtrit küljes ja kuna pole sellist asja varem tähele pannud siis tekkis huvi.
Kui süüde väga hiline, siis võib turbo ka tühikäigul sisselaskes ülerõhku tekitada. Pikka iga see turbole muidugi ei tähenda.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Pane stroboga süüde paika kõigepealt ja siis vaata edasi.
Toru all pead sa silmas õhufiltri otsa?
Kui sul by-pass läheb turbo ette, siis on see normaalne, kuna sisselaske torustikus on ka tühikäigul õhuvool
ja näiteks paljud stock autod hoiavad by-passi lahti tühikäigul.
Toru all pead sa silmas õhufiltri otsa?
Kui sul by-pass läheb turbo ette, siis on see normaalne, kuna sisselaske torustikus on ka tühikäigul õhuvool
ja näiteks paljud stock autod hoiavad by-passi lahti tühikäigul.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
õhufiltri otsa jah mõtlen.
Kasutan Blow Off.
Süüde millegi pärast on nii vale et peksab sisselaskesse tuld,kuid samas see ei saa segusiibrist edasi turboni lüüa.
Nädalavahetusel vaatan uuesti üle ,mis jama selle süütega on ning püüan ka voolikud kõik korralikult ära ühendada ning detanatsiooni andur on samuti mootori ploki külge panemata.
tegu siis vw 1.8 16v mootoriga audi wastgate ja turbo k24. Juhtmestik on G60 oma millel vahetatud map ja pandud chip.
Kasutan Blow Off.
Süüde millegi pärast on nii vale et peksab sisselaskesse tuld,kuid samas see ei saa segusiibrist edasi turboni lüüa.
Nädalavahetusel vaatan uuesti üle ,mis jama selle süütega on ning püüan ka voolikud kõik korralikult ära ühendada ning detanatsiooni andur on samuti mootori ploki külge panemata.
tegu siis vw 1.8 16v mootoriga audi wastgate ja turbo k24. Juhtmestik on G60 oma millel vahetatud map ja pandud chip.
Nii süüde nüüd paika pandud ja asjal kohe teine tera. Enam ei löö turbosse rõhku tagasi. Sai ka proovi sõidul käidud ja minek oli ka korras. Aga uueks probleemiks kütuserõhk. Nimelt on pandud mehhaanilise pritse pump mis lööb survet 10bar. Süsteem peaks originaalis töötama 3.5bar.
Asjal vahel surveregulaator kellaga ,mis näitab hetkel 8bar aga kui rõhku väiksemaks keerata siis kell läheb lolliks ,käib ainult edasi tagasi. Tegemist muidu keseist ostetud kellaga ,mis maksis alla 1kilo. Kas pump liiga võimas ja regulaator ei jõua lihtsalt õiget kogust tagasi lasta ,et survet hoida ja mis mõju see mootorile ja pihustitele avaldab kui rõhk poole suurem?
Asjal vahel surveregulaator kellaga ,mis näitab hetkel 8bar aga kui rõhku väiksemaks keerata siis kell läheb lolliks ,käib ainult edasi tagasi. Tegemist muidu keseist ostetud kellaga ,mis maksis alla 1kilo. Kas pump liiga võimas ja regulaator ei jõua lihtsalt õiget kogust tagasi lasta ,et survet hoida ja mis mõju see mootorile ja pihustitele avaldab kui rõhk poole suurem?
Kütuserõhu pead ikka selliseks keerama mis on konkreetse kütuse kaardi tareks ette nähtud.
Loomulikult peavad ka pihustid olema kaardile vastavad.
Pump peaks ilusti suutma ka madalat rõhku hoida.
Tagasivool on sul ikka piisavalt jäme ja ummistustevaba?
Loomulikult peavad ka pihustid olema kaardile vastavad.
Pump peaks ilusti suutma ka madalat rõhku hoida.
Tagasivool on sul ikka piisavalt jäme ja ummistustevaba?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Täna sai siis paak alt võetud ,kuna tegemist diisli paagiga siis oli tal tagasivool nii tehtud et see lasi tõesti vähe küttet läbi ,sai natuke asja lõigutud ja nüüd asi korras ,kell töötab ilusti ja pump ei tee enam imelikke hääli.Mihkel kirjutas:Kütuserõhu pead ikka selliseks keerama mis on konkreetse kütuse kaardi tareks ette nähtud.
Loomulikult peavad ka pihustid olema kaardile vastavad.
Pump peaks ilusti suutma ka madalat rõhku hoida.
Tagasivool on sul ikka piisavalt jäme ja ummistustevaba?