Turbo XS RFL style BOV

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Turbo XS RFL style BOV

Postitus Postitas cthen »

Ehk on kellegil kogemusi selle BOV-iga?
Tegu siis TurboXS RFL replicaga (keiseist saada, 550eeki)

Selline siis:
Pilt

Huvitaks, et kui tugev see vedru seal sees on? Millise rõhu juures ta peaks selle avama? Mul on hetkel nii, et rõhk on mingi 0.6bar siis alles avab. Vaakum on korralikult olemas.
TopFuelFunnyCar
Postitusi: 56
Liitunud: 17.05.2006 18:45
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas TopFuelFunnyCar »

Nii palju kui mina olen lugenud BOV/CBV kohta erinevatest interneti nurkadest siis klapp peab olema mootori tühikäigul kinnises asendis ja peab kergelt liikuma kui näpuga lükkad. Boosti ajal on mõlemal pool klappi sama surve ja klapi pind ka mõlemalt poolt sama, seega on ta sel juhul kinnises asendis.
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

TopFuelFunnyCar kirjutas:Nii palju kui mina olen lugenud BOV/CBV kohta erinevatest interneti nurkadest siis klapp peab olema mootori tühikäigul kinnises asendis ja peab kergelt liikuma kui näpuga lükkad. Boosti ajal on mõlemal pool klappi sama surve ja klapi pind ka mõlemalt poolt sama, seega on ta sel juhul kinnises asendis.
Proovisin, käis ikkagi suht raskel. Kergemini muidugi kui kui klapp üldse küljes ei olnud.
TopFuelFunnyCar
Postitusi: 56
Liitunud: 17.05.2006 18:45
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas TopFuelFunnyCar »

Mul on omal selline
http://speedparts.se/images/prod/ventiler/d1540v2.jpg

See töötab nii, et mootori käies on väga kerge klappi liigutada. Aga ära võttes võib näpu kohati pooleks murda. Kahjuks aga ei oska ega tea soovitada kust saab vedrusi.

Oled sa seda lahti võtnud? Ilma vedruta liigub kõik kergelt? Suuri lekkeid pole?
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

mul on selline originaal ja sellel olid komplektis lisaseibid. ilma seibideta susises veidi liigagi tihti ja panin paar tükki sisse. vuffli kohta ei oska öelda, kas ta on seest samasugune ja kas seibid on komplektis
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

RFL kirjutas:mul on selline originaal ja sellel olid komplektis lisaseibid. ilma seibideta susises veidi liigagi tihti ja panin paar tükki sisse. vuffli kohta ei oska öelda, kas ta on seest samasugune ja kas seibid on komplektis
Jah, seest on ka samasugune. Olid seibid ka kaasas.
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

väliselt on nad veidi erinevad. kus sa originaali üldse näinud oled? http://www.turboxs.com/shop_prod.php?what_category=2
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

RFL kirjutas:väliselt on nad veidi erinevad. kus sa originaali üldse näinud oled? http://www.turboxs.com/shop_prod.php?what_category=2
Eks ikka internetist ja pilidelt. samasuguse tööpõhimõttega. Ei ole kõrvuti pannud ja võrrelnud.


Lõikasin vedru lühemaks.
Nii peaks vist normaalne olema? (Või on sutsu liiga nõrk?)

http://www.youtube.com/watch?v=K3UI0Rdm7-k

Kommenteeriga!
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Re: Turbo XS RFL style BOV

Postitus Postitas Fog »

cthen kirjutas:Ehk on kellegil kogemusi selle BOV-iga?
Tegu siis TurboXS RFL replicaga (keiseist saada, 550eeki)

Selline siis:
Pilt

Huvitaks, et kui tugev see vedru seal sees on? Millise rõhu juures ta peaks selle avama? Mul on hetkel nii, et rõhk on mingi 0.6bar siis alles avab. Vaakum on korralikult olemas.
Ma ostsin sellise keiseist, vedru oli way liiga tugev, lõikasin umbes 2 keerdu maha enne kui tööle hakkas.

See vedru haipimine on si*a süsteemi viga. Kui voolikud ja muu korras, siis vedru hoiab kuni 0,6bar näiteks:

vabakäik: sisselaskes 0,2(abs) turbo juures 1,0(abs) kokku 0,8 diffi = lahti.
1bar: sisselaskes 2 bar(abs), turbo juures 2 bar(abs): diff 0 = kinni.

jne.

Probleemid hakkavad tekkima siis, kui BOV on enne kägistatud coolerit vms, ehkl turbo juures on pool atti rohkem kui sis.kolles.
Vasta