Võimsuse poolest ei ole kellelgi üle 1000+ hj olijatest midagi häbeneda. Meie radadel on sealmaal juba küsimus selle mahapanekus.
Kõigile ei ole vist kohale jõudnud, mida tähendab 1200 hj. Õnneks teavad, et 120 hj kerges keres on ikka päris hea kiirendusega aparaat.
Korrutagu see 10'ga...
See on nagu tavaautoga kiilasjääl, oluline on "traction control" boosti, kütuse ja süütekurvidega.
Rehvid ja mass on olulisemad kui suurem võimsus. Tagantjärele tarkusena oleks pidanud kohe 25.1E double frame rail toruraamil spetsiaalauto tegema. Erkki siis.
Outlaw'l veel ka see eelis, et ei pea muretsema reeglimuudatuste pärast.
9 sek ei ole kiire... 8 sek ei ole kiire... Trust me

Ehk võib-olla tasub mõelda kohe kõige karmima kere/raami peale.