kas keegi on sellise turboga masinalt eemaldanud summutaja suka ja asendanud selle jäiga toruga,kas kellegil on midagi sellist ette tulnud ??ja kuidas on vastu pidanud ,olen mõnest kohast uurinud ja mõned väidavad et kui jäik toru panna siis hakkavad kollektori poldid puruks minema ,kuigi ei tea kas seda tõsiselt võtta seat paljudel masinatel ju sukad üldse puuduvad ja on jäigalt ühendatud kollektori külge???kõik ettepanekud ja soovitused teretulnud??
saavutada tahaks vaiksemat autot,kui auto ostsin oli hea vaikne aga nüüd pool aastat hiljem on hakanud ebameeldivalt lärisema ,kuigi FORSSis kontrolliti väljalset ja väidetavalt kõik korras aga see lärin ei saa aru kust ja mis moodi ???
Hkhmm. Ma ütlen ainult seda, et sellest suurepärasest vahetusest sa oma autot vaiksemaks ei saa. Las parem mõni targem inimene vaatab su auto väljalaske süsteemi algusest lõpuni üle.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
suka kaotamise tagajärjel tekib lisa vibratsioon mis ei ole just eriti mõnus tunda igakord kui sõidad ehk siis mootori padjad ei võta ära kõike vibratsiooni mis mootoris tekib!