mure selline et viliseb.esindus pakkus kohe turbot aga õli ei kao ja lõtkud lubatud piirides.kas võib asi olla selles et katalüsaator kinni?
ja actuator nagu ei hoiaks rõhku vms,kiirendades tunda on et turbo tuleb taha aga ei toimu nagu eriti midagi.imelik heli hetkeks ja siis nagu pääseks kuskilt ja töötab.
enne kui turbo taha tuleb siis tekib selline heli nagu käiks tiivik vastu korpust vms, lõtk on lubatud piirides ja välimuselt pole tiivikul ega korpusel mingeid vigu.
see häda tuli täiesti lambist,kiirendasin möödasõidul umbes 130-ni ja pärast seda viliseb.
rando1 kirjutas:enne kui turbo taha tuleb siis tekib selline heli nagu käiks tiivik vastu korpust vms, lõtk on lubatud piirides ja välimuselt pole tiivikul ega korpusel mingeid vigu.
see häda tuli täiesti lambist,kiirendasin möödasõidul umbes 130-ni ja pärast seda viliseb.
Aga asi selline et uus katakas on kallim kui uus turbo,oskab keegi öelda kõige lihtsama mooduse kataka kontrolliks?
kui suurt rolli mängib kinnine katalüsaator turbo jaoks? mootor suht uimane ja kuulda et turbo tuleb taha aga minekut nagu ei ole ja siis mingil hetkel pääseb kuskilt ja läheb. aga see kõik nagu ainult madalatel pööretel.
aga põhimõtteliselt kui lasen kati lahti ja kui katt oligi kinni siis peaks ka turbo vilin väiksemaks jääma või siis kaduma?hetkel nagu vile otsas ringi laseks.