Mure selline et sai vahetatud vw 2.0 EFI motol nukkvõll ning küttesegu jääb 3500+ pööretel lahjaks, mida oli arvata. Kui vahetada pihustid suuremate vastu kas see aitab ja kas on kuskil infot et kui palju suuremad need võiks olla. Hetkel 177cc 14.5ohm
Tänud ette kel viitsimist algajat aidata.
Kui lahja on lahja ? Vabalthingavad mootorid ei tööta hästi samades vahemikes kui turbokad. Ainult pihusti vahetusega kaotad ju alumise otsa mis liiga rikkas läheb. Kas mingi chippi softi sellele nukale ei ole saada ?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Nii lahja et pärast 3500rpm-i ei juhtu enam midagi, karjub käes ja pööre lihtsalt tõuseb. Ega chip pole ka nagu odav siis äkki juba progetav aju mõtekam, sellega peaks ju oluliselt lihtsam ja tõhusam olema moto tööd juhtida
Nagu vanasti, karmima nukiga keerati segu ja süüde nii, et kõrgetel töötaks - seepärast neil tühikäiku polnd kah. Samas MegaSquirtiga sain 316kraadise nuki kah 800RPM peal käima, kuigi sisselaskes tekkis vaakum alles 1700RPM juures
Uue nukiga võiks nagu süüte täiskoormusel mõni kraad hilisemaks keerata vms samas aga poolkoormusl ja 2000RPM juures 10deg varasemaks jms värki
Päris nii ei saa, et ostad nuki ja seadistamise peale pole mõelnudki.
Järelikult mõõtis NB ga ehk siis originaal lambdaga 0-1 v. Selline variant ei anna õigeid andmeid. Sest ta oskabki näidata kas on lahja või rikkas jne.