K: Mille järgi turbo suurust valida
K: Mille järgi turbo suurust valida
Kysimus siis selles et plaanis Fordi 2.9 cossu mootorile turbod peale aretada, esialgu mootorit ei kavatse ymber teha nii, et mille järgi ma turbo valikut pean arvestama et mootorit laiali ei lase?
ja äkki keegi teaks soovitada mida peale panna?
ja äkki keegi teaks soovitada mida peale panna?
Turbo võid valida millise tahes, aga rõhku ei tohi mootorisse liiga palju peale puhuda. Suhteliselt suure töömahuga ja 6 silindrilise tarbeks on vaja küllaltki suure kuumaosaga turbot.
Iseenesest oleks mul olemas K28 kuuma osa ja K26 külma osaga turbo, mida annaks sinu auto puhul edukalt kasutada.
Iseenesest oleks mul olemas K28 kuuma osa ja K26 külma osaga turbo, mida annaks sinu auto puhul edukalt kasutada.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
V6 mootorile saab piisavalt suure kuumaosaga turbo puhul ka ühte kasutada, ja turbo võib paigaldada kuhu tahes. Cross-over toru abil, nagu Porsche 951-l.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
kahe turbo puhul pead arvestama kahe turbo ostuga, kahe turbo remoga ja suutma normaalselt nad ka seadistada. No point minu meelest, kuna sa suurt rõhku niikuinii ei saa peale lasta.
Cross-over toru on väljalaskekollektorist tulev ja selleks et turbot saaks teisele poole mootorit panna vms.
Cross-over toru on väljalaskekollektorist tulev ja selleks et turbot saaks teisele poole mootorit panna vms.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
duh, ei ole näidata, ja kahjuks ei oska aidata kahe turboga. Milleks sulle neid vaja, kui sa ei saa selle mootoriga isegi ühe turbo poolt potentsiaali ära kasutada 

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
mootori väga kiireks tegemisel on turbote füüsiline lisamine kõige väiksem asi, seadistamine aga kõige raskem. Ma ei viitsi üht ja sama korrutada pidevalt, aga minu meelest lähened sa veidi valest otsast asjale. Sa enne proovi üks turbo korralikult tööle saada, ja siis hakka kahe peale mõtlema, kui sellega hakkama oled saanud.
EDIT: Ja C. Belli "Maximum Boost" on kirjandus, mis peaks läbi loetud olema, enne kui turbotamist ette võtma hakkad. Seal on eraldi peatükk: Choosing the right turbocharger.
EDIT: Ja C. Belli "Maximum Boost" on kirjandus, mis peaks läbi loetud olema, enne kui turbotamist ette võtma hakkad. Seal on eraldi peatükk: Choosing the right turbocharger.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;