VW Golf 1991 3,0TQ - Ahwen
Mainitud 01E ei ole kasti kood vaid miskitsorti tähis.Robinson kirjutas:Täpsustame Audi RS2-küljes kast tähisega CRG!altz kirjutas:Kui on 01E tähisega kast siis vastupidi on ta üks tugevamaid kaste audi poolt.
01E on toodetud nii 5 kui ka 6 käigulisena, 6 käigulisi leiab näiteks S4 v8/S6(+) 2.2/4.2, RS2 jms küljest.
Sellise tähistusega kast ainult kasutusel RS2-l.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Eks asi ikka edeneb, aga väga väga ... kohe väga teosammul. Kuna pole veel kohanud sellise neliveo süsteemiga G2-te, siis ei ole nagu kelleltki eeskuju ka võtta (peale Dahlbäck Golf 4´st). Põhiprobleem on muidugi aeg ja veelkord aeg. Kui veel ennemuiste ei olnud ajaga midagi teha, siis nüüd ei ole jällegi enam aega, et midagi teha :DHP kirjutas:Kaugel projekt omadega on.
Pildil olev kast ei ole 01E kast vaid kergesti purunev Audi 90Q kast
Uuendusi niipalju, et kaugelt lombi tagalt sai tellitud spec. sidur (kannatab kuni 800 Nm, enam kangemat tänavakõlbulikku kompklekti lihtsalt polnud. Ülejäänud töötavad juba täiesti On/Off süsteemil), samuti spec. hooratas (kuni 1000 HP-d) ning spec. starter (mis kinnituks VR6 ploki külge ning läheks vaheplaadi abil S2 kasti). Neid vidinaid ootan juba pea 2 kuud.
Just selle ajapuuduse tõttu otsustasin veermiku ehitamise osas abi paluda sellisest kohast, nagu Tarvo auto (aitas ehitada sellel kiirendushooajal välja tulnud oranž/musta Kopikat). Telefonis oli väga mõistliku suhtumisega ja eks mingi päev, kui ta Tartusse tuleb, vaatame koos selle tolmu alla jäänud eluka üle ja eks vaatab, mis sellest asjast saab.
Ei tahaks nagu lõpetamata ka seda asja jätta, sest aega ja paberit on juba omajagu alla läinud

Tarvoga rääkides oleks mõistlik osta mõni avariiline Audi Coupe Quattro keer ning sealt saaks võtta nii mootori, kui ka sildade kinnitused, sillad ise ja muudki, mida võiks vaja minna. See kast, mis mul pildil on lihtsalt kasti korpus. Õige kast on riide all ja seisab nurgas. Siinkohal vajaksingi veidi abi:
Nimelt leidsin audiclubist ühe avariilise Audi Coupe 2,3 quattro (arvan, et aasta ca 93). Sealt pealt saaksin endale enam vähem kõik, mida vaja. Hind oli ka suht mõistlik terve kere ning sildade eest. Endas tekitab küsimusi tagasilla differ ning selle ülekanded. Kuidas ma saaksin teada, kas need ülekanded sobivad selle kastiga, mis mul hetkel garaazis. Kindlasti on kastidel omad tähised, aga kustkohas neid täpselt välja lugeda? Usun, et kasutaja HP (Henri) oleks täitsa õige mees sellele küsimusele vastama, aga juhuse tahtel ei võta toru

Kui asjad on sobilikud, siis saaksin kere ära osta ning tolmu alla jäänud kere Tarvo Autosse lohistada. Saaks vähemalt jälle midagi liikuma...
Ikka vaikselt edasi...
Usa foorumites võib kohata ka omajagu kirumist Spec-i sidurite kohta.
Aga eks ta on sama teema, et rinka kaup ta ilmselt päris ei ole, rohkem otsesõitmise teema
oma lamellilahenduse tõttu (ka SRE korvidel esineb samu probleeme).
Aga eks ta on sama teema, et rinka kaup ta ilmselt päris ei ole, rohkem otsesõitmise teema
oma lamellilahenduse tõttu (ka SRE korvidel esineb samu probleeme).
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ise olen Speci korve ja kettaid kasutanud nii tänavasõidul, dragis kui rinkal mitme autoga ja siiani pole ühtki halba sõna öelda olnud.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Väljendasin vist ennast veidi valestiRaceboy kirjutas:Ise olen Speci korve ja kettaid kasutanud nii tänavasõidul, dragis kui rinkal mitme autoga ja siiani pole ühtki halba sõna öelda olnud.

Spec. - spetsiaalne. Ehk siis sidur/hooratas/starter pole mitte spec. firma omad vaid toodetud just täpselt sellise koosluse jaoks, nagu VR6 plokk + Audi käigukast.
Kõik tooted pärinevad ja on toodetud 034 Motorspordis.
Ikka vaikselt edasi...
Paar uuendust ka siis piltide näol:
Esiteks hooratas koos starteriga. Hooratas väidetavalt good for 1000 HP-d :D ning starter, mis ühildub sellega...
Järgmisena on vaja viia Tarvole iste ja pedaalid. Peale seda, kui need paigas, võib auto tagasi tuua...
Siduri komplekt, mis väidetavalt kannatab 850 Nm






































Esiteks hooratas koos starteriga. Hooratas väidetavalt good for 1000 HP-d :D ning starter, mis ühildub sellega...
Järgmisena on vaja viia Tarvole iste ja pedaalid. Peale seda, kui need paigas, võib auto tagasi tuua...
Siduri komplekt, mis väidetavalt kannatab 850 Nm







































Ikka vaikselt edasi...
Nagu ühes teises foorumis mainisin, tõestad sa taaskord, et Audi-st saab kiire auto 
Ei väga kõva töö on tehtud, iga VW omaniku unistus on oma VW-st Audi või BMW saada
Siit on inimestel ilmselt selliste ümberehituste tarvis hea ideid ja lahendus vaadata.
Hämmastav kui kiirelt Tarvo seda kõike teha on suutnud, tavaliselt on sellised ümberehitused ikka aasta pikkused.

Ei väga kõva töö on tehtud, iga VW omaniku unistus on oma VW-st Audi või BMW saada

Siit on inimestel ilmselt selliste ümberehituste tarvis hea ideid ja lahendus vaadata.
Hämmastav kui kiirelt Tarvo seda kõike teha on suutnud, tavaliselt on sellised ümberehitused ikka aasta pikkused.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.