C20NE turbotamine

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

C20NE turbotamine

Postitus Postitas cthen »

Mihkel kirjutas:Miks sa siis kolbide treimisega üldse aega raiskad?

Elu on näidanud, et kõige paremini kestavad need stock mootorid millele Eestis "meistrimehed"
oma käsi külge pole veel pannud ehk siis tehasekonditsioonis mootorid.

GT17 peaks olema ju mingi Smart-ile paras turbo suuruse poolest. :)
Netisaitiel väidetakse et kuni 300hj...
Kui see ongi nii väike, siis peaks juba esimse käiguga rõhk taha tulema?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Anna migni täpsem kood või pilt, mille järgi hinnata saaks.
Mina hindasin GT markeeringu järgi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

Mihkel kirjutas:Anna migni täpsem kood või pilt, mille järgi hinnata saaks.
Mina hindasin GT markeeringu järgi.
GARRETT HONEYWELL
28200-4A101
733952-1
GK 404638K

PiltPilt

Väike video ka lisaks, kuidas tühikäigul töötab.
http://www.youtube.com/watch?v=_-q9rnKHMsQ
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Niipalju kui netist kiiruga silma jäi arvavad vähemalt Saabi omanikud, et see turbo puhub max 200hj kanti.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

Mihkel kirjutas:Niipalju kui netist kiiruga silma jäi arvavad vähemalt Saabi omanikud, et see turbo puhub max 200hj kanti.
Aga rohkem ei olegi vaja.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Aga mis sa siis nende kolbide treimisega vaeva näed, pane korralik mootorijutimine ja anna tuld.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

Mihkel kirjutas:Aga mis sa siis nende kolbide treimisega vaeva näed, pane korralik mootorijutimine ja anna tuld.
Ei, hetkel ei olegi plaanis treida lasta, kunagi hiljem kui rõhku juure keeran siis ehk.
Mis sellest tühikäigust arvad?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mis sellest ikka arvata, turbo ei peagi boosti tekitama tühikäigul.
Sel hetkel oli sul vist wg varras lahti?

Kas kaanest kuni turboni on kõik ühendused ilusti lekkevabad?

Et boost sõidu ajal normaalseks saada pane väiksema rõhu tarbeks mõeldud acutaator.
Viimati muutis Mihkel, 09.11.2008 23:48, muudetud 1 kord kokku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

Mihkel kirjutas:Mis sellest ikka arvata, turbo ei peagi boosti tekitama tühikäigul.
Sel hetkel oli sul vist wg varras lahti?

Kas kaanest kuni turboni on kõik ühendused ilusti lekkevabad?

Et boost sõidu ajal normaalseks saada pane väiksema rõhu tarbeks mõeldud acutaator.

Asi hakkab muidugi teemast kõrvale kalduma juba ja peaks ilmselt asja splittima.
Jah seal on WG lahti. Ja selle kella järgi nagu vahet tühikäigul ei näinud kas WG lahti või kinni.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No ma kella näidu ja reageerimise järgi vaatasin, et peaks WG lahti olema :)
Sest wg korralikult kinni ja järsult gaasi vajutades peaks nii väikse turboga ilusti 0-ini ära käima seier.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

Mihkel kirjutas:No ma kella näidu ja reageerimise järgi vaatasin, et peaks WG lahti olema :)
Sest wg korralikult kinni ja järsult gaasi vajutades peaks nii väikse turboga ilusti 0-ini ära käima seier.
Käis peagu 0-is isegi videos ära. Aga kuidas seda komenteerid, et esimese käiguga rõhku põhimõteliselt ei olegi? (Max 0.1-0.2bar ehk.)

Ehk ma lisan su MSN-i räägi parem seal?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

See on ju normaalne, et esimese käiguga on vähem boosti kui teiste käikudega, kuna ei ole piisavalt gaase et turbot ringi ajada.

Nii madal rõhk on muidugi imelik aga ma ju ei tea mis sul wg-ga täpselt toimub ja kuidas süsteem ehitatud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
kasparius
Postitusi: 54
Liitunud: 08.01.2007 20:40

Postitus Postitas kasparius »

Mihkel kirjutas:Niipalju kui netist kiiruga silma jäi arvavad vähemalt Saabi omanikud, et see turbo puhub max 200hj kanti.
Pigem on nii, et pea 250hj tuleb sellest välja küll @1,3bar 2,0 või 2,3 Saabi mootoriga.
2,0T
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Sai asjasse veidi selgust veel toodud ja ka oma soovitused inimesele jagatud.
Turbo on tal teisejärguline, mille pärast hetkel muretseda :)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta