K:Turbo rõhu andur

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
schmulker
Postitusi: 4
Liitunud: 04.11.2008 12:50
Asukoht: viimsi vald

K:Turbo rõhu andur

Postitus Postitas schmulker »

Et küsimus siis selles , kuhu ta õieti ühendada ?

Autoks on ´Audi 200 2.2 10v turbo 121 kw. :?
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Re: K:Turbo rõhu andur

Postitus Postitas cthen »

schmulker kirjutas:Et küsimus siis selles , kuhu ta õieti ühendada ?

Autoks on ´Audi 200 2.2 10v turbo 121 kw. :?
Vaakumi pead ühendama...
schmulker
Postitusi: 4
Liitunud: 04.11.2008 12:50
Asukoht: viimsi vald

Postitus Postitas schmulker »

et vaakumi, seda ma tean. Neid seal ikka päris mittu, et milline see õige ikka oleks? ega ta pole just see mis on enne turbot , peenike mis läheb sinna suuresse voolikusse!?
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

schmulker kirjutas:et vaakumi, seda ma tean. Neid seal ikka päris mittu, et milline see õige ikka oleks? ega ta pole just see mis on enne turbot , peenike mis läheb sinna suuresse voolikusse!?
Ei vaata tollest suurest vasakule kus on 2 peenemat ja vot sealt se alumine on õige.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
schmulker
Postitusi: 4
Liitunud: 04.11.2008 12:50
Asukoht: viimsi vald

Postitus Postitas schmulker »

Ok , tänud :)
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

schmulker kirjutas:Ok , tänud :)
Krt ära nüüd voolikuid lõikama hakka
Ironiseerisin, kuna su jutt on selline millest aru lihtsalt ei saa. Nii ei saa keegi lihtsalt aru kui ütled et selle suure vooliku kõrvale vms. Tee pilt või räägi asjadest õigete nimedega.
On see mingi kella või map andur vms? Ilmselt peab see käima siis sisselaske kollektori külge. Ilmselt on seal mitu toru mille taga ta samamoodi töötaks. Põhiline et oleks otse vabavool sisselaske koldesse ja selle toru taga poleks mingit suurt vaakumi/rõhu leket mis näitu muuta võiks.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
schmulker
Postitusi: 4
Liitunud: 04.11.2008 12:50
Asukoht: viimsi vald

Postitus Postitas schmulker »

ei ega ma neid lõikama kohe ei hakka =) nuga ikka õige varjant ei ole

aga saab mulle keegi öelda mis jama see on - http://www.pildid.com/show/album=19343&photo=390414 ja enne seda pilti on pilt kus näha kuhu ta läheb.

Kunagi pole turbo mootoritega tegelenud , selle pärast lollid küsimused tekkivad.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Se pole turbomootori vaid VA Grupi mootorite eripära et heitgaasimõõtmiseks tuuakse väljavõte kapoti alla :) Tõmbad punni maha ja tuleb sealt heitgaas.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

rõhu andur???

mittemidagi ei saa aru, kuid arvan, et kavatsed ühendada turborõhukella vaakumvoolikut??

kui toda siis ikka peale segusiibrit ehk siis ikka sisselaske külge, ja kui ma väga mööda ei pane siis kõige soovitatavam koht oli vist kõtuserõhu regullaatori vaakumvoolikusse.
Pilt
Vasta