sisselaske valmistamine
sisselaske valmistamine
Ehk oskab keegi midagi tarka sisselaske kollektorite kohta rääkida. Endal on mingid valemid olemas ja nende järgi arvutades sain primaarkanali pikkuseks 42,5 cm. Originaal kollektor ongi umbes nii pikkade torudega, aga kas need liiga pikad ei ole ja kui oluline on ültse turbo mootoriga autol sisselasketorude pikkus. http://www.to4r.com/media/peterblach_sept04_06.jpg sellel pildil on üks supra millel on 1132 HP-d ja primaar kanalid on suhteliselt lühikesed ja sekundaar kanal jälle hästi suur. Sisselaske torud on kõik 100mm.
Kui pikad ja jämedad peaks ma tegema primaarkanalid?
Kui suure mahuga peaks olema sekundaar kanal?
Sisselaske torud peaks vist piisama 76mm kui turbo tuleb kah 76 mm siseavaga
Kui pikad ja jämedad peaks ma tegema primaarkanalid?
Kui suure mahuga peaks olema sekundaar kanal?
Sisselaske torud peaks vist piisama 76mm kui turbo tuleb kah 76 mm siseavaga
mõnevõrra on selle kohta juttu ka C. Belli max boost raamatus. Loe esmalt sealt
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Belli raamatus on kõik vajalik olemas, kuigi mõned nipid ja soovitused on ta jätnud lihtsuse huvides rääkimata.
EDIT: log-style sisselase on lihtne ja kindla peale minek, kuigi suurema rõhu ja eriti staged-pihustite puhul annab oluliselt parema tulemuse difuusoriga sisselaskekollektor.
EDIT: log-style sisselase on lihtne ja kindla peale minek, kuigi suurema rõhu ja eriti staged-pihustite puhul annab oluliselt parema tulemuse difuusoriga sisselaskekollektor.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga kui originaal kolle veel ei ole takistuseks arvestades auto võimsust?
Võiks sealt siis kohe hobuseid juurde oodata? Või on asi ikkagi mõtekas siis kui võimsust on liiga palju juba originaal kolle läbilaskvuse jaoks...
Võiks sealt siis kohe hobuseid juurde oodata? Või on asi ikkagi mõtekas siis kui võimsust on liiga palju juba originaal kolle läbilaskvuse jaoks...
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Peaaegu ALATI on originaalkollektor kui mitte otseseks takistuseks, siis edasisel modifitseerimisel hakkab pidurdama. Jah, võimsust saab juurde, kui turbo rõhku tõsta, kuid sama võimsus tuleks ka väiksema rõhuga kui korralik sisselase olemas.
Difuusoriga sisselaskekollektor on selline, kus rõhu teekond plenum'isse sisenemisel ühtlustatakse (et nt 1 silinder ei saaks rohkem/varem/vähem rõhku kui teised.
Difuusoriga sisselaskekollektor on selline, kus rõhu teekond plenum'isse sisenemisel ühtlustatakse (et nt 1 silinder ei saaks rohkem/varem/vähem rõhku kui teised.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Ohh, kle kui sa tahad konkreetselt mingile mootorile tegema, siis loe enn natuke kirjandust (nt seesama C. Bell'i "Maximum Boost") ja sealt saad teadmisi kuidas ja mis. Minu seletamisest poleks eriti kasu ka, kuna pole kogemusi Nissaniga ja runnerite pikkust-läbimõõtu soovitada ei oska.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;