Nissan GT-R
Nürburgringi kiireimad seeriaautod
7:22.1 2009 Dodge Viper SRT-10 ACR
7.22.4 2009 Chevrolet Corvette C6 ZR1
7:24.3 Maserati MC12
7:24.7 Pagani Zonda F Clubsport
7:25.3 Ferrari Enzo
7:27.82 Pagani Zonda F Clubsport semi-wet conditions
7:28 Porsche Carrera GT
7:29 Nissan GT-R
7:32.02 2008 Porsche 911 GT2
7:33.6 Koenigsegg CCX
7:34 Koenigsegg CCR
7:34 Porsche 911 GT2
7:35 Ruf Rt 12
7:38 Porsche 911 Turbo
7:39 Ferrari 430 Scuderia
7:40 Bugatti Veyron 16.4
7:40 Mercedes-Benz SLR McLaren
7:40 Lamborghini Murcielago LP640
7:40.6 Ford GT
7:42 Porsche 911 GT3
7:42.99 Chevrolet Corvette C6 Z06
7:22.1 2009 Dodge Viper SRT-10 ACR
7.22.4 2009 Chevrolet Corvette C6 ZR1
7:24.3 Maserati MC12
7:24.7 Pagani Zonda F Clubsport
7:25.3 Ferrari Enzo
7:27.82 Pagani Zonda F Clubsport semi-wet conditions
7:28 Porsche Carrera GT
7:29 Nissan GT-R
7:32.02 2008 Porsche 911 GT2
7:33.6 Koenigsegg CCX
7:34 Koenigsegg CCR
7:34 Porsche 911 GT2
7:35 Ruf Rt 12
7:38 Porsche 911 Turbo
7:39 Ferrari 430 Scuderia
7:40 Bugatti Veyron 16.4
7:40 Mercedes-Benz SLR McLaren
7:40 Lamborghini Murcielago LP640
7:40.6 Ford GT
7:42 Porsche 911 GT3
7:42.99 Chevrolet Corvette C6 Z06
Samuti sõitis Viper mingite upgrade'idega + slikid. See tabel ei ole objektiivne kuna ei võrdle tehase stock autosid.ziim kirjutas:Porsche olla lärmi tõstnud, sest nendearvates stock GT-R pole võimeline sellist aega sõitma. Arvavad, et Nissanil olla all miskid pool-slikid olnud.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Olles ise sõitnud Ringil, siis arvan, et tavakodanikke on imevähe, kes saavad ligilähedalegi sellele ajale, olenematta sellest, kas tegu on õige ajaga või mitte.Eks siis selgub tõde, kui asi ametlikult müüki tuleb ja keegi nn tavaseades autoga Nürburgile paugutama läheb
Nägin valget GTR Ringil sõitmas, kuid kahjuks parklas mitte.
Vaadates TG aegu, siis tundub küll, et GT-R-is on sellise raha eest ikka väga palju rõõmu peidus, Ariel Atom on võib-olla sarnases hinnaklassis
1.Gumpert Apollo 1.17.1
2.Ascari A10 1.17.3
3.Koenigsegg CCX (with Top Gear spoiler) 1.17.6
4.Pagani Zonda F 1.18.4
5.Maserati MC12 1.18.9
6.Ferrari Enzo 1.19.0
7.Ariel Atom 1.19.5
8.Lamborghini LP560 1.19.5
9.Ferrari Scuderia 1.19.7
10.Nissan GT-R 1.19.7
http://www.bbc.co.uk/topgear/show/powerlaps.shtml
1.Gumpert Apollo 1.17.1
2.Ascari A10 1.17.3
3.Koenigsegg CCX (with Top Gear spoiler) 1.17.6
4.Pagani Zonda F 1.18.4
5.Maserati MC12 1.18.9
6.Ferrari Enzo 1.19.0
7.Ariel Atom 1.19.5
8.Lamborghini LP560 1.19.5
9.Ferrari Scuderia 1.19.7
10.Nissan GT-R 1.19.7
http://www.bbc.co.uk/topgear/show/powerlaps.shtml
Vaene tudeng, tuunin nuudli ja õlle eest
üks põhjalik ülevaade http://magazines.drivers-republic.com/d ... etruth030/ GT2 vs GTR
Siiani pole mina veel leidnud ühtegi mitte kallutatud kohta, kes ütleks, et see nürburgringi aeg oleks stock GTR-iga võimalik nürburgil.
Peep kirjutas: "Lugesin just kuidas tavainimesed (st. mitte Nissani töötajad, kuid rada hästi tundvad juhid) sõitsid ühe päeva Nordschleifel GTR'iga. See oli rajapäev, avatud peasirgega. Kokkuvõtteks: auto on kiire, võimas, vinge, sõidabki Porschedest mööda. Ainult päevaga lõppesid rehvid, pidurikettad ja klotsid (kokku ca. €4200),"
Ehk siis päevaga 65k hoolduse arveid
Siiani pole mina veel leidnud ühtegi mitte kallutatud kohta, kes ütleks, et see nürburgringi aeg oleks stock GTR-iga võimalik nürburgil.
Peep kirjutas: "Lugesin just kuidas tavainimesed (st. mitte Nissani töötajad, kuid rada hästi tundvad juhid) sõitsid ühe päeva Nordschleifel GTR'iga. See oli rajapäev, avatud peasirgega. Kokkuvõtteks: auto on kiire, võimas, vinge, sõidabki Porschedest mööda. Ainult päevaga lõppesid rehvid, pidurikettad ja klotsid (kokku ca. €4200),"
Ehk siis päevaga 65k hoolduse arveid
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Vb asi selles, miks gtr aeglasem oli, et juhid tundsid küll rada, aga mitte GT-R ennast piisavalt.wirx kirjutas:üks põhjalik ülevaade http://magazines.drivers-republic.com/d ... etruth030/ GT2 vs GTR
Siiani pole mina veel leidnud ühtegi mitte kallutatud kohta, kes ütleks, et see nürburgringi aeg oleks stock GTR-iga võimalik nürburgil.
Peep kirjutas: "Lugesin just kuidas tavainimesed (st. mitte Nissani töötajad, kuid rada hästi tundvad juhid) sõitsid ühe päeva Nordschleifel GTR'iga. See oli rajapäev, avatud peasirgega. Kokkuvõtteks: auto on kiire, võimas, vinge, sõidabki Porschedest mööda. Ainult päevaga lõppesid rehvid, pidurikettad ja klotsid (kokku ca. €4200),"
Ehk siis päevaga 65k hoolduse arveid
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee