K:Võimalikud probleemid?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
texas0303
Postitusi: 21
Liitunud: 04.08.2007 23:48
Asukoht: Põlva

K:Võimalikud probleemid?

Postitus Postitas texas0303 »

Tere
Selline küsimus, et kuna ehitan ise enda autole turbot peale, siis et surveastme saaks kahe ploki kaane tihendiga 9,3 peale, et kas on piisav, või peaks laskma treialil sinna vahe kaane meisterdada. Soov sinna mingit suurt survet pole taha ajada, et 0.5 bar. piisaks mulle.Et mis juhtuda võib, kui jätan surveastme 9.3 peale?
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Palju surveaste ühe tihendiga on? umbes 10:1 või veidi allagi?
Ka üle 10:1 surveastmega turbotatud autosid liigub ;)
Usun, et poole Bariga töötab su auto ka ühe tihendiga kuna seadistades pead niiehknaa hoolikas olema ja igasugust detonatsiooni vältima. Tihend+ tihend ühendus jääb minu silmis lihtsalt veidi kahtlane kuna annab veel pikka aega järgi ja järelpingutusi peab ilmselt korduvalt tegema aga võin ka eksida :roll:
Kui aga suuremat rõhku plaanid siis telli paks tihend ja sebi reguleeritav nukaratas või rattad.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

Mis mootorist üldse jutt?
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Kui teemaalgataju vanu poste lugeda siis on tegu ilmselt vectra B-ga millel x18xe ehk 1,8 liitrine ecotec surveastmega 10,8:1 ???
Kui nii siis võtan sõnad tagasi ühe tihendi asjus ja originaal surveaste ligineb juba 11nele. aga ei usu et 1 lisa tihend selle surveastne 9,3mele langetaks ;)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
texas0303
Postitusi: 21
Liitunud: 04.08.2007 23:48
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas texas0303 »

Aga kust oleks võimalik paksemat tihendit tellida?
texas0303
Postitusi: 21
Liitunud: 04.08.2007 23:48
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas texas0303 »

vabandust jah, arvutasin anta vaesti, et uue arvutuse järgi tuli 9.5, parandage kui midagi valesti arvutasin

Mootori surveaste 10.8
Silindri diameeter 81,6mm
Mootori kubatuur 1799cc
Ühe silindri ruumala 1799/4 = 449,75cc
Kahe plokikaane tihendiga 9.5

Ülemise osa ruumala = ühe silindri ruumala/(surveaste-1)
Ülemise osa ruumala originaalis = 449,75/(10,8-1)=45,89



Ülemise osa ruumala 449,75/(9.5-1)=52.91cc

Järelikult on vaja suurendada ruumala 52.91-45,89=7.02cc

Silindri ruumala valem: pii*r2*h

pii= 3.141593
r= 81,6/2 =40,8mm
h= 1

cc= 3141593*40,8*40.8*1mm/1000 = 5,22962cc

7.02cc/5,22962cc= 1.34mm

plokikaane tihend on 1.30mm paks
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Kahtlen et plokikaane tihend peale kokku surumist 1,3mm on :roll:
Paksu tihendit võidküsida temalt: http://foorum.turboclub.ee/profile.php? ... file&u=525
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
texas0303
Postitusi: 21
Liitunud: 04.08.2007 23:48
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas texas0303 »

aga mida see reguleeritav nukkvõlliratas endas kujutab? et mis ta paremaks siis teeb?
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Kui paned paksu tihendi või 2 tihendit ja metallplaadi nende vahele siis tõuseb plokikaan ja muutub klapiajastus. Reguleeritava ratta abil on võimalik vähemalt originaal asend taastada.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

jeff01 kirjutas:Kui paned paksu tihendi või 2 tihendit ja metallplaadi nende vahele siis tõuseb plokikaan ja muutub klapiajastus. Reguleeritava ratta abil on võimalik vähemalt originaal asend taastada.
Lihtsamalt öeldes ei lähe enam rihma märgid kokku, mis on paha paha.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
silver7
Postitusi: 72
Liitunud: 08.01.2006 20:40
Asukoht: Põltsamaa

Postitus Postitas silver7 »

texas0303 kirjutas:aga mida see reguleeritav nukkvõlliratas endas kujutab? et mis ta paremaks siis teeb?
Pilt
umka
Postitusi: 232
Liitunud: 26.02.2006 2:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas umka »

silver7 kirjutas:
texas0303 kirjutas:aga mida see reguleeritav nukkvõlliratas endas kujutab? et mis ta paremaks siis teeb?
Pilt
Naiteks selle reguleeritava nukkvolliga Leedus leiti +60HP turbotatud Prelude VTI-l ;)
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
Vasta