K:Võimalikud probleemid?
K:Võimalikud probleemid?
Tere
Selline küsimus, et kuna ehitan ise enda autole turbot peale, siis et surveastme saaks kahe ploki kaane tihendiga 9,3 peale, et kas on piisav, või peaks laskma treialil sinna vahe kaane meisterdada. Soov sinna mingit suurt survet pole taha ajada, et 0.5 bar. piisaks mulle.Et mis juhtuda võib, kui jätan surveastme 9.3 peale?
Selline küsimus, et kuna ehitan ise enda autole turbot peale, siis et surveastme saaks kahe ploki kaane tihendiga 9,3 peale, et kas on piisav, või peaks laskma treialil sinna vahe kaane meisterdada. Soov sinna mingit suurt survet pole taha ajada, et 0.5 bar. piisaks mulle.Et mis juhtuda võib, kui jätan surveastme 9.3 peale?
Palju surveaste ühe tihendiga on? umbes 10:1 või veidi allagi?
Ka üle 10:1 surveastmega turbotatud autosid liigub
Usun, et poole Bariga töötab su auto ka ühe tihendiga kuna seadistades pead niiehknaa hoolikas olema ja igasugust detonatsiooni vältima. Tihend+ tihend ühendus jääb minu silmis lihtsalt veidi kahtlane kuna annab veel pikka aega järgi ja järelpingutusi peab ilmselt korduvalt tegema aga võin ka eksida
Kui aga suuremat rõhku plaanid siis telli paks tihend ja sebi reguleeritav nukaratas või rattad.
Ka üle 10:1 surveastmega turbotatud autosid liigub

Usun, et poole Bariga töötab su auto ka ühe tihendiga kuna seadistades pead niiehknaa hoolikas olema ja igasugust detonatsiooni vältima. Tihend+ tihend ühendus jääb minu silmis lihtsalt veidi kahtlane kuna annab veel pikka aega järgi ja järelpingutusi peab ilmselt korduvalt tegema aga võin ka eksida

Kui aga suuremat rõhku plaanid siis telli paks tihend ja sebi reguleeritav nukaratas või rattad.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kui teemaalgataju vanu poste lugeda siis on tegu ilmselt vectra B-ga millel x18xe ehk 1,8 liitrine ecotec surveastmega 10,8:1 ???
Kui nii siis võtan sõnad tagasi ühe tihendi asjus ja originaal surveaste ligineb juba 11nele. aga ei usu et 1 lisa tihend selle surveastne 9,3mele langetaks
Kui nii siis võtan sõnad tagasi ühe tihendi asjus ja originaal surveaste ligineb juba 11nele. aga ei usu et 1 lisa tihend selle surveastne 9,3mele langetaks

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
vabandust jah, arvutasin anta vaesti, et uue arvutuse järgi tuli 9.5, parandage kui midagi valesti arvutasin
Mootori surveaste 10.8
Silindri diameeter 81,6mm
Mootori kubatuur 1799cc
Ühe silindri ruumala 1799/4 = 449,75cc
Kahe plokikaane tihendiga 9.5
Ülemise osa ruumala = ühe silindri ruumala/(surveaste-1)
Ülemise osa ruumala originaalis = 449,75/(10,8-1)=45,89
Ülemise osa ruumala 449,75/(9.5-1)=52.91cc
Järelikult on vaja suurendada ruumala 52.91-45,89=7.02cc
Silindri ruumala valem: pii*r2*h
pii= 3.141593
r= 81,6/2 =40,8mm
h= 1
cc= 3141593*40,8*40.8*1mm/1000 = 5,22962cc
7.02cc/5,22962cc= 1.34mm
plokikaane tihend on 1.30mm paks
Mootori surveaste 10.8
Silindri diameeter 81,6mm
Mootori kubatuur 1799cc
Ühe silindri ruumala 1799/4 = 449,75cc
Kahe plokikaane tihendiga 9.5
Ülemise osa ruumala = ühe silindri ruumala/(surveaste-1)
Ülemise osa ruumala originaalis = 449,75/(10,8-1)=45,89
Ülemise osa ruumala 449,75/(9.5-1)=52.91cc
Järelikult on vaja suurendada ruumala 52.91-45,89=7.02cc
Silindri ruumala valem: pii*r2*h
pii= 3.141593
r= 81,6/2 =40,8mm
h= 1
cc= 3141593*40,8*40.8*1mm/1000 = 5,22962cc
7.02cc/5,22962cc= 1.34mm
plokikaane tihend on 1.30mm paks
Kahtlen et plokikaane tihend peale kokku surumist 1,3mm on
Paksu tihendit võidküsida temalt: http://foorum.turboclub.ee/profile.php? ... file&u=525

Paksu tihendit võidküsida temalt: http://foorum.turboclub.ee/profile.php? ... file&u=525
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kui paned paksu tihendi või 2 tihendit ja metallplaadi nende vahele siis tõuseb plokikaan ja muutub klapiajastus. Reguleeritava ratta abil on võimalik vähemalt originaal asend taastada.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Naiteks selle reguleeritava nukkvolliga Leedus leiti +60HP turbotatud Prelude VTI-lsilver7 kirjutas:texas0303 kirjutas:aga mida see reguleeritav nukkvõlliratas endas kujutab? et mis ta paremaks siis teeb?

Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm