Tänud Astrona arvutuste eest.
Sai eile käidud ka TKTK dünos. Mitte midagi vahepeal ei muutnud ja tulemused võrreldes dynomax'iga:
max rwkw TKTK: 208 @ 6701rpm
max rwkw dynomax: 247 @ 6400rpm
max rwtrq nm TKTK: 313.8 @ 5289rpm
max rwrrq nm dynomax: 404 @ 5400rpm
Siin siis tktk dünograafik:
Ja võrdluseks tegin panin kaks graafikut kokku. Kuna dynomaxi dynost saadud ainult pildifail, siis hindasin silmaga graafiku punktid, nii et sealt võib ka väike vahe tulla.
Mõtlesin pikalt milles vahe võib tulla:
*Sumbutis tekkinud vastusurve. Dynomaxis vaba, TKTK oli voolik otsas, mis lõpuks pauguga puruks läks (Niiet Kopikas oli eile põhjuseks, et TKTK koolis tuletõrje häire tööle hakkas

)
*Toa õhu temperatuur, võibolla võtab TKTK seda arvesse ka ECE korrektsiooni kordajas.
*Esirattad veeresid kaasa TKTK dünos, lisa takistus.
*Erinevad pidurdusjõud, ei tea mis Dynomaxis oli.
*Dynomaksis töötas ka suur ventilaator.
1-4* koosmõjus tõenäoliselt ka boosti vahe 0.1-0.2 bar-i.
Huvitavalt vahe päris suur kahel dünol, pea 25%.