Kust leida 35-38(40)mm diameetriga throttle body?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Kust leida 35-38(40)mm diameetriga throttle body?

Postitus Postitas mart154 »

Kõva turbokateema küll... :oops:
Sobiks mõne suurema turbomootori ühele silindrile vist? :)


Igatahes, otsin mingit autot, millel võiks olla gaasiklappi, mille läbimõõt oleks 35 ja 40mm vahel.

Auto võiks olla selline levinum. Et leiaks ka ikkagi...

Ahjaa, TB võiks olla selline lihtsakoeline. Ilma igasugu tühikäigumootorite jms crapita, mis tänapäevastele gaasiklappidele külge poogitud on... Või siis on see jama kergelt ja lihtsalt eemaldatav, nii et klapi funktsionaalsus säiliks.
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Fordi 1.6 doch 66kw motodel on suht väike see tb möödan homme ära kui võimalik.
BEST ET11.051@207km/h
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Kas DIY variandina CAD-joonise järgi CNC-freesiga slide-throttle-süsteemi valmisleiutamine pole option? (oh seda ilusat emakeelt :lol: )
Muidu bike'ide pealt vahel ikka ITB'sid võetakse.
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

dtm-style slide throttle peale olen mõelnud küll, aga kui juba DTM-is see kasutuselt maha tõmmati seoses väikese töökindlusega, siis isetehes saab see ainult kehvem olla...

Lisaks, pole märganud, et keegi kusagil seda 6cyl mootoril kasutanud oleks. Teeb asja ainult ebakindlamaks :)

1 võimalus on muidugi TB-d ka cnc-s valmis teha... Selle jätaks viimaseks valikuks... Ehk mõnel mikromootoril on ikka pisikesi sisselaskeklappe :)

Gixxeri ITB-d on neljakaupa reas.. ei kujuta ette, kas sinna 2tk veel otsa "keevitada" õnnestub :)

Lisaks tähendab see üldjuhul 8 klapi ostmist ja kahe üleõla viskamist.
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

Näiteks Yamaha r1 või r6, TB koos pihusti kohaga leiad R1 puhul alates 2002 aasta masinalt ja R6 puhul alates 2003 aasta mudelilt. Tavalise TB siis näiteks R1 1998 kuni 2001. Kui on huvi, anna teada, tean ühte, kes müüb R1'te juppideks praegu.

http://www.motorcycle-usa.com/Photos/20 ... a_R6_5.jpg
Pildil R6 TB'd 2003+ aasta.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

Ilmselt on Mardile oluline,et need siibrid oleks kõik eraldatavad,et saaks vahed ise paika ajada
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Reims kirjutas:Ilmselt on Mardile oluline,et need siibrid oleks kõik eraldatavad,et saaks vahed ise paika ajada
Justnimelt.

ja kokku on 6tk vaja...
Ja nii rikas ma vist pole, et 8tk osta ja 2 minema visata :)
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

6silindriliste mootorite puhul on kahe peale ostetud 3 komplekti tsikli ITB-sid.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Paaris ITB`d oleks jah kõikse mõistlikum, sest neid saab tsiklitelt. Tuuningosad on jube kallid.

Aga enivei on vaja adapterplaate vahele. Võimalus ise teha vastavalt vajadusele. Siin üks mersu oma nt. siis vahed paika ajada.
Pilt
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Eeeei, ma ei mõelnud paaris ITB'sid vaid leida teine huviline veel, kellega kahepeale osta 3 komplekti :)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Jah, seda küll. Aga kui 4 tk on kõik omavahel seotud sisselaske flantsi külge, siis 4`st poolitada pole kah mõtet.
Siiski pigem osta eBay`st R1/R6 kolm paaris ITB`d.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Kõige parem on osta eBayst 3 komplekti GSXR750 alates ITB-d, mis on igaüks eraldatavad ja nii saab silindrite vahe järgi nad täpselt paika ;)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

katsuks ikka algust teha üksikute throttle bodydega...

Mul seal paar asja veel, mis takistuseks võivad osutuda...
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

teie arutelu lugedes jooksis mõte korra valele rajale... :)

On ehk keegi kokku puutunud lahendusega, kus 2 silindri peale on üks throttle body?
ehk siis R6 mootoril 3tk? Või lausa 2tk? :)

Eitea, kas see oleks kompromiss pöördessemineku ja süsteemi keerukuse vahel või ÜksSuurPorno (tm) :D
Vasta