850-1050L/h on ca 250g/sek ja kui kärje maht on 1L, siis vesi vahetatakse kärjes ära 4sekiga. Suurema mahu juures pumpab seda läbi kauem ja samas kütab kah selle võrra kauem, ehk vee väljund temp on on suht konstantne sõltumata kärje vee mahust.
Eelpool arvutatud 14KW IC-soojendus-võimsusega, jõuab 4 sekiga, enne kui vesi väljub coolerst, vee kütta +13,5C. Ja 12sek jooksul jõuab pumbata 3L vett, mis on põhimõtteliselt vähem kui kärje ja voolikute maht kokku - ehk jää-paagi võiks teoorias isegi enne 402m starti maha tõsta

ja miili peal paak täis panna ja pumpaks täpselt ühe ringi.
Kui sisse tuleb 18C siis välja peaks tulema 31.5C ja >25C vee võiks lasta paaki juba ka läbi radika 400m peal vahet pole.
Poole võimsama pumbaga vahetaks vee poole kiiremini ja cooleri vee-väljund-temp langeks 5-7kraadi, kärje keskmine temp 2-4kraadi ja IAT langeks võibolla 1-3kraadi, mis on suht mõtetu, kuna tuleb ka poole rohkem vett ja suurem pump kaasa võtta.
Arvutasin teoreetilised IAT'd @ 402m lõpus.
25C välistemp
70% turbo effektiivus
70% FMIC effektiivsus (25C)
80% vesiIC effektiivsus
FMIC + VesiIC_18C @ 1.0bar 30C
FMIC + VesiIC_18C @ 1.5bar 31C
FMIC + VesiIC_25C @ 1.0bar 35C
FMIC + VesiIC_25C @ 1.5bar 37C
VesiIC üksi 18C @ 1.0bar 42C
VesiIC üksi 18C @ 1.5bar 48C
VesiIC üksi 25C @ 1.0bar 48C
VesiIC üksi 25C @ 1.5bar 54C
FMIC üksi @ 1.0bar 50C
FMIC üksi @ 1.5bar 60C
Aga kui on hästi natuke teine olukord:
FMIC 68% ja 35C, turbo 69%, välisõhk 28C
FMIC + VesiIC_25C @ 1.55bar
39C
VesiIC_25C üksi @ 1.55bar 55,4C
FMIC üksi @ 1.55bar
72C
See dual-süsteemi keerukus, hind ja mass tunduvad peaaegu piisava vabandusena, miks kõik neid ei kasuta. Võibolla ruumi-puudus ja jebimine seal juures saavad otsustavaks... Kui dragi ei sõida siis kogu jebimine kaob ära. Keerukus taandub kah hinna alla kui lasta kõik töö mujal teha. Alles jääks ainult ruumi-puudus... Kuskil peab konks olema.