Dual Intercoolers - Vesi-õhk + õhk-õhk
Väga huvitav oleks näha, palju kogu selle kompoti reaalne kasutegur on lõpuks.
Kahjuks pole Eestis mind suutnud keegi veel reaalse näitega veenda, et vesi-õhk cooleril installil ja jebimisel mõtet oleks.
Indreku Lada pealt olen näinud ja ka ise tunda saanud palju selle vesi-õhk süsteemi korraliku töölesaamisega jamasid on.
Küll on pump lahja, küll on õhk sees jne.
Krt peaks otsima huvi pärast mõne enda Bemmi logi 400m ürituselt ja vaatama palju IAT tõusis 400m jooksul.
Muidugi mul on filter eraldamata kohe kolle kõrval.
Topelt cooleritest läbijooksutamine tekitab ju topelt pressure loss-i?
Ei ole ka täheldanud väga massilist vesi-õhk tüüpi cooleri lahendust kiiretel drag-i autodel.
Lisaks tekib ju vesi-õhk cooleriga topelt soojusülekanne, mis võtab kõik omakorda aega.
Niipalju kui silma jäänud on, siis on vist ainuke suurem eelis sellel drag-is (kui toimib ideaalselt), kuna rinkal on pidev õhuvool cooleril ja see peaks jahutama tunduvalt paremini kui topelt soojusülekandega.
Kahjuks pole Eestis mind suutnud keegi veel reaalse näitega veenda, et vesi-õhk cooleril installil ja jebimisel mõtet oleks.
Indreku Lada pealt olen näinud ja ka ise tunda saanud palju selle vesi-õhk süsteemi korraliku töölesaamisega jamasid on.
Küll on pump lahja, küll on õhk sees jne.
Krt peaks otsima huvi pärast mõne enda Bemmi logi 400m ürituselt ja vaatama palju IAT tõusis 400m jooksul.
Muidugi mul on filter eraldamata kohe kolle kõrval.
Topelt cooleritest läbijooksutamine tekitab ju topelt pressure loss-i?
Ei ole ka täheldanud väga massilist vesi-õhk tüüpi cooleri lahendust kiiretel drag-i autodel.
Lisaks tekib ju vesi-õhk cooleriga topelt soojusülekanne, mis võtab kõik omakorda aega.
Niipalju kui silma jäänud on, siis on vist ainuke suurem eelis sellel drag-is (kui toimib ideaalselt), kuna rinkal on pidev õhuvool cooleril ja see peaks jahutama tunduvalt paremini kui topelt soojusülekandega.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mis mõttes vett vaid võistlustel? Et ülejäänd aja sõidaks õhk-õhk jahutusega??? Kui seadistuse teen veega, siis sõidan ka veega. Asi isegi nii hull, et esialgu tuleb ka vesipritse, mis tähendab, et seadistan ja sõidan ainult koos sellega, kuni olen veendunud selle mõtetusesFog kirjutas:Eks katseta see pumba teema omal nahal ära. Kõik oleneb torude suurusest ja paksusest, minul on 8m! torusi seega natuke teine teema. mootor nimelt õiges kohas.
Mina soovitaks küll kasutada vett vaid võistlustel, ehk torudega tooks WIC juurest kaassõitja jalgade juurde tuleseina peale, sinna aiavooliku sulguriga kiirliited vmt. Jääpaak oleks kaassõitja istmele(vööd) või põrandale(mingi muu kinnitus) installitud koos pumbaga, pump sigaretisüütajasse.
Ma ka kirjutan enne kui mõtlen, aga äkki leiab mingi idee ridade vahelt.

Seadistuse peaks tegema maximaalselt sooja veega, et siis jahedamaga oleks süüde tibake hiline ja detonatsiooni oht väiksem.
Ei. Paagi panen pagassi - see ei mahuks vist sinna ABS asemele ära. Mul õige-veoline masin ju - kõik pagassi. ICE käib ju pagassis - supakat pole, siis vähemalt on päris ICE

Voolikuid tuleb jah 2x4m IC ja paagi vahele ja +1-2m kui kasutada vee radikat. ca 10m, seega ainuüksi vooliikutesse läheb ca 2.3L vett. Kogu auto läheb mingi 1% raskemaks

Radika võiks panna ka auto taha auto alla, kuigi väike plaan on ta esistange äärde (teisele poole jääks õliradikas.)
Kõrvalistuja istet niikuinii koguaeg pole ega ka ta turvavöid.
Toidet ei pane sigaretisüütajast

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
nagu ma aru saan, on su auto väljunditeks 1/4 ja 1 miil?
Rinkale ei plaani eriti sattuda? St, üle paari minuti korraga ei sõida boosti all?
Nahui, sa seda asja nii keeruliseks siis ajada tahad?
Et ikka igal sõidul oleks midagi, mida debugida?
Lisaks, miks sul on siis 20 radikat ja 30 ventikat vaja? :D
Rinkale ei plaani eriti sattuda? St, üle paari minuti korraga ei sõida boosti all?
Nahui, sa seda asja nii keeruliseks siis ajada tahad?
Et ikka igal sõidul oleks midagi, mida debugida?

Lisaks, miks sul on siis 20 radikat ja 30 ventikat vaja? :D
Selle vesi-cooleri pressure loss on väidetavalt alla 0.1psi!!!Mihkel kirjutas:
Vana cooleri pressure lossi plaanin ju vähendada 360kraadi võrra vähema arvu põlvedega.
Loodan, et kasutegur on 100%

Ei tea miks seda ei tehta. Seda tahakski teada saada. Eks see jebimine on kindlasti 1 põhjus.
topelt soojusülekanne - topelt aeg?
Mõtled, seda et vett vaja jahutada ka õhuga? Noh dragil loodaks ilma selleta. Ja muidu, kas on kahju kui on topelt?
Rinkal pole kiirem õhuvool. Veerandmiilil viimane 300m on keskmise kiirusega 140-150kmh rääkimata miilist, ja just siis kui on kõigerohkem jahutust vaja on ka kiirus kõige suurem. Millisel eesti rinkal sa saavutad suurema keskmise kiiruse?
Dragil sobib ta sellepärast eriti hästi, kuna kogu kaasa võetud vet võib kasutada ühe korra - juba soojendatud vett teoorias ei pea kasutama - võiks vastu maad lasta

Mismoodi on see halb, et see soojusülekanne võtab kauem aega? Panen ventikad varem tööle


2. asi on võibolla ka see, et rinkal on mass veel tähtsam kui dragis, kuna kurvi kiirus ja pidurdamine sõltub kah otseselt massist. 1% massi lisamisega 1.5% võimsust juurde saada rinkal ei tasu ära.
Mina loodan lihtsalt, et ta tõmbab peale FMIC'd õhu natuke veel jahedamaks = turvalisemaks, ja kui +15hj juurde tuleb on muidugi tore kõrvalnäht

Põhimõõteliselt hulga vastasseisu ilma oluliste vastuargumentideta

Viimati muutis Astrona, 26.10.2010 10:37, muudetud 1 kord kokku.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Einoh ikka tahaks pühapäeviti ja niisama peale tööd kah sõita ja võimalust rinkal käia ei tahaks kah ära võtta, aga kui rinka päevaks peab 10min rohkem ette valmistama pole probleem.mart154 kirjutas:nagu ma aru saan, on su auto väljunditeks 1/4 ja 1 miil? Rinkale ei plaani eriti sattuda? St, üle paari minuti korraga ei sõida boosti all? Nahui, sa seda asja nii keeruliseks siis ajada tahad?
Et ikka igal sõidul oleks midagi, mida debugida?
Lisaks, miks sul on siis 20 radikat ja 30 ventikat vaja? :D
põhiliselt tahaks nagu ikka miili lõpuni sõita, ja seda ikka alla 30sekundi

Asi on isiklik: miil pani mulle - tahax vastu panna.
Miilil oli 1 probleemidest ka jahutuse probleem - 20-30ventikat on ju coool! Normaalsel autol on 140hj ja 2-3 ventikat, no ja mul plaanis 6tk pole ju palju

Küll ma neid asju eemaldama hakkan, kui kõik liiga jahe on, auto mass koormaks juba muutub ja debuggimisest kopp ees.
"Debugger is my middle name"
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
No maitea. mul ligi 200hp ja üks vent on enam kui küll. Sisse lülitada, siis puhub terve kapotialuse külmaksAstrona kirjutas: Normaalsel autol on 140hj ja 2-3 ventikat, no ja mul plaanis 6tk pole ju palju

Tean, et sama radikat ja ventikat kasutatakse ka 500hp puhul

Ja pole ma veel näinud, et keegi näiteks õli või coolerit antud autol eraldi ventileeriks

Ehk siis alustaks sellest, et konstrueeriks korraliku radiaatori??
Ma võin sulle kinkida 2 kärge

Teiseks. äkki konstrueeriks korraliku air to air intercooleri, võimaldaks sellele korraliku õhuvoolu...
Kui sul stardihetkel ikka veel jahutust juurde vaja on, äkki kostitad IC-d ühe CO2 kustutiga.
Ahjaa... Ja kõige esimese asjana seadistaks juhtaju

Nii vaatasin ka suvalist logi, ja valetasin enne et 10 sekundiga temp alla kukub. Räägin siiski IAT-st.
Logi Leedust, soe ilm, jääd suht palju sees:
Start 17.1C
1 käik lõpp: 24.2C
2 käik lõpp: 34.4C
3 käik lõpp: 43.9C
4 käik lõpp: 52.3C
5 käik 402m lõpp 55.8C
5 sekundit peale finišit: 36.7C
10 sekundit peale finišit: 30.2C
15 sekundit peale finišit:27.3C
20 sekundit peale finišit:25.2C
30 sekundit peale finišit: 22.1C
40 sekundit peale finišit: 20.6C
Logi Leedust, soe ilm, jääd suht palju sees:
Start 17.1C
1 käik lõpp: 24.2C
2 käik lõpp: 34.4C
3 käik lõpp: 43.9C
4 käik lõpp: 52.3C
5 käik 402m lõpp 55.8C
5 sekundit peale finišit: 36.7C
10 sekundit peale finišit: 30.2C
15 sekundit peale finišit:27.3C
20 sekundit peale finišit:25.2C
30 sekundit peale finišit: 22.1C
40 sekundit peale finišit: 20.6C
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
Minuteada põhiline põhjus miks üldse vesi-õhk tüüpi jahutiga jamada, on viimase suur salvestusvõime. Just ralli- ja rinkalaadsetes olukordades annab see kõige parema efekti, kuna täisgaasi antakse suhteliselt lühikeste juppidena, võrreldes kiirendusvõistlusega. Kurvist väljudes annad täit ja saad vee vähe soojaks, järgmisse kurvi sisenedes on taas aega uus jahe vesi peale pumbata. Teiseks, kui aint vesijahuti ongi, siis saadakse õhutorustik ülilühike, mis on teine vesi-õhk süsteemi eelis. Ja jällegi tuleb kasuks rinkal ja rallis, kuna parandab mootori reaktsioonikiirust.Mihkel kirjutas:...Niipalju kui silma jäänud on, siis on vist ainuke suurem eelis sellel drag-is (kui toimib ideaalselt), kuna rinkal on pidev õhuvool cooleril ja see peaks jahutama tunduvalt paremini kui topelt soojusülekandega.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
kas start oli külma mootorigavaldz kirjutas:Nii vaatasin ka suvalist logi, ja valetasin enne et 10 sekundiga temp alla kukub. Räägin siiski IAT-st.
Logi Leedust, soe ilm, jääd suht palju sees:
Start 17.1C
1 käik lõpp: 24.2C
2 käik lõpp: 34.4C
3 käik lõpp: 43.9C
4 käik lõpp: 52.3C
5 käik 402m lõpp 55.8C
5 sekundit peale finišit: 36.7C
10 sekundit peale finišit: 30.2C
15 sekundit peale finišit:27.3C
20 sekundit peale finišit:25.2C
30 sekundit peale finišit: 22.1C
40 sekundit peale finišit: 20.6C

- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Pump pane kindlasti kõige madalamasse kohta ja ka suruma coolerisse, et coolerist parmini õhk välja suruda.Mul on kärg teistpidi ja vee-kärjel ei pruugi tekkida temp erinevusi. Vesi käib ühest otsast sisse teisest välja.
Aga pumba võiks panna vist sooja poole peale imema, et ta ise ei soojendaks vett, kuigi see kah praktiliselt olematu. Samas kui õhk on sees, siis oleks parem kui paagist pumbatakse ikka coolerisse mitte vastupidi.
Kuna vastusurve on olematu,siis see umbes 6l paak käib coolerist üsna kiiresti läbi ja vee ringluse pärast ilmselt muretsema ei pea.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Meie sõidud olid suurusjärgus samade tulemustega, kui kasutasime ühte pumpa kahe cooleri ja veeradiaatoriga.Start 17.1C
1 käik lõpp: 24.2C
2 käik lõpp: 34.4C
3 käik lõpp: 43.9C
4 käik lõpp: 52.3C
5 käik 402m lõpp 55.8C
Peale kahe pumba paigutamist ja veeradiaatori eemaldamist langes IT temp umbes 10-15C
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Need toodud logid temperatuuri kohta on lõpus väga kõrged, eriti arvestades alguse madalaid temperatuure.
Kaks varianti, kas turbode efektiivsus on kukkunud või jahutuse oma kehvavõitu. Valdzi HX40 puhul kahtlustaks viimast.
Kaks varianti, kas turbode efektiivsus on kukkunud või jahutuse oma kehvavõitu. Valdzi HX40 puhul kahtlustaks viimast.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei mitte kunagi pole külma mootoriga startinud. Jahutus temp stardi hetkel 84C. Sees on 74C termostaat. Kui stage jõuan siis IAC 15C, sealt siis tõuseb 17C kuna start on 5500+ rpmiga. Vaatasin ka logi algusesse , seal peaks ju IAT = õhu temp = 25.5C.Reims kirjutas:kas start oli külma mootoriga
Minu puhul kindlasti jahutus kehvavõitu. Samuti pumbad on kõige madalama kohapeal (Pagasniku põhja all), aga torud pikad + soojusvahetus läbi eraldi radika, mis asub vee/jääkastis, ning arvan et 12 sekundi jooksul ei jõuta eriti märkimisväärset mahtu vett coolerist läbi suruda.
Lahendus tuleb teha sama mis Viljaril, tuua paak salongi. Loodan et järgmise aasta reeglid lubavad ka torusid läbi salongi vedada.
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]