Bmw 524td 1989 Toivoku

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Toivoku
Postitusi: 159
Liitunud: 08.08.2005 12:17
Asukoht: saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

gaiar200 kirjutas:lugesin et tahad panna uue mootori rihma aga see ju sul ketiga mootor kui on 105 kw ja mite see vana 524d vanal on rihmaga moto
Ja kui sa loed pealkirja siis on kirjas 524td, ehk siis rihmaga mootor on mul siiski, lihtsalt minu masinal on minek parem kui enamus 105kw masinatel. Minul siiski 85 kw masin. Vabandan kehva sõnastuse pärast.
TevoDekk
Postitusi: 69
Liitunud: 13.02.2007 11:30
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas TevoDekk »

No offence-aga kust sa seda võtad, et sinu masinal on minek parem kui enamus 105KW masinatel(525 tds-i mõtled ilmselt?) :?:
Toivoku
Postitusi: 159
Liitunud: 08.08.2005 12:17
Asukoht: saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

TevoDekk kirjutas:No offence-aga kust sa seda võtad, et sinu masinal on minek parem kui enamus 105KW masinatel(525 tds-i mõtled ilmselt?) :?:
Ma miski 4-5 masiaga sõitnud 2 neist automaadid 3 manuaalid ja noh piina või mitte aga edasi ei käi võrreldes minu omaga, vbla olen sattunud kehvade mootorite otsa aga noh kaheldav,et kõi k5 olid kohvid. Egas mul kah miski ulmepüss ei ole aga siiani suuda näiteks jätta alati seljataha 95kw 2,0 . Varem on olnud inimesi küll kes on lubanud proovida võidu teha kuskil lennuväljal aga kõik on lubadusteks jäänudki. Eks tulevikus proovib kuskil üritusel vms.
gaiar200
Postitusi: 396
Liitunud: 20.08.2008 9:26
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas gaiar200 »

korralik 105kw käib väga hästi edasi diisli kohta ja sa pole vist korraliku diisel autoga sõinud vabandust väljenduse kohta.proovi korra audi 2,5td v6 110kw diislit ja sa näed kohe suurt erinevust asi ei ole pelgalt tundes et mu auto liigub vb oled tõesti kehvade isndite otsa sattund ei oska vaielda aga ega diislid püssid küll pole
Toivoku
Postitusi: 159
Liitunud: 08.08.2005 12:17
Asukoht: saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

gaiar200 kirjutas:korralik 105kw käib väga hästi edasi diisli kohta ja sa pole vist korraliku diisel autoga sõinud vabandust väljenduse kohta.proovi korra audi 2,5td v6 110kw diislit ja sa näed kohe suurt erinevust asi ei ole pelgalt tundes et mu auto liigub vb oled tõesti kehvade isndite otsa sattund ei oska vaielda aga ega diislid püssid küll pole
sõidan suht iga nv audi 2m5 td v6 110kw ja noh mineks hoopis teisestpuust kui need bemari 2,5td ja tdsid. Audi mootor kuidagi elab rohkem, aga nende 2,5 bemarite mootorid on alati rohkem lärmi teinud kui liikunud, olen proovinud ka 325td ja noh täiesti tuim masin. Eks aeg näitab, pead ma pakule endiselt ei paneks ,et kiirem on kui 105kw masin.
erikred
Postitusi: 114
Liitunud: 12.12.2005 18:53

Postitus Postitas erikred »

Toivoku tdsi cooler pane koos tdsi radikaga ja ongi kogu ruumiprobleem lahendatud. Kont on tore asi suvel :D kui tekib kunagi tahtmine korda teha
Ilma vanoseta 16 klapine 2.0 (110kw) jäi igatahes peale 100 maha, sinnani liikusid võrdselt. Kui aeglaselt ta sul siis liigub ?? Vanosega pill on väheke särtsakam aga maanteekiirustel jääb ikka kuidagi lahjaks.

ahjaa mul tehasest juba cooleriga ehk tds

terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
Toivoku
Postitusi: 159
Liitunud: 08.08.2005 12:17
Asukoht: saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

erikred kirjutas:Toivoku tdsi cooler pane koos tdsi radikaga ja ongi kogu ruumiprobleem lahendatud. Kont on tore asi suvel :D kui tekib kunagi tahtmine korda teha
Ilma vanoseta 16 klapine 2.0 (110kw) jäi igatahes peale 100 maha, sinnani liikusid võrdselt. Kui aeglaselt ta sul siis liigub ?? Vanosega pill on väheke särtsakam aga maanteekiirustel jääb ikka kuidagi lahjaks.

ahjaa mul tehasest juba cooleriga ehk tds

terv
erich
ei vitisi tõenäoliselt kroda teha seda, ma ei viitsi hakata aretama sinna seda 525 õliradikat. 524td jupid poolmuidu käes.
erikred
Postitusi: 114
Liitunud: 12.12.2005 18:53

Postitus Postitas erikred »

ma ei rääkinud õliradikast, jahutusradikas pane tdsi oma ja ongi mure lahendatud, mahub see tdsi cooler kah oma õige koha peale

terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
Toivoku
Postitusi: 159
Liitunud: 08.08.2005 12:17
Asukoht: saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

erikred kirjutas:ma ei rääkinud õliradikast, jahutusradikas pane tdsi oma ja ongi mure lahendatud, mahub see tdsi cooler kah oma õige koha peale

terv
erich
mul selle "õige" kohapeal õliradikas ees.
xTc
Postitusi: 78
Liitunud: 03.04.2005 14:28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xTc »

Tere Toivo,
Tahaks ka näha kuidas su td liigub :D kunagi võiks mu e39 tds'iga joonestada ;)
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

Toivoku kirjutas:
erikred kirjutas:Toivoku tdsi cooler pane koos tdsi radikaga ja ongi kogu ruumiprobleem lahendatud. Kont on tore asi suvel :D kui tekib kunagi tahtmine korda teha
Ilma vanoseta 16 klapine 2.0 (110kw) jäi igatahes peale 100 maha, sinnani liikusid võrdselt. Kui aeglaselt ta sul siis liigub ?? Vanosega pill on väheke särtsakam aga maanteekiirustel jääb ikka kuidagi lahjaks.

ahjaa mul tehasest juba cooleriga ehk tds

terv
erich
ei vitisi tõenäoliselt kroda teha seda, ma ei viitsi hakata aretama sinna seda 525 õliradikat. 524td jupid poolmuidu käes.
kas tõesti on nii raske enne Submit nuppu vajutades korraks ka preview peale panustada.Hoiaks ühe foorumigi natukene puhtamana ja loetavamana.moded võiks selle posti koos kirjavigadega ära ka kustutada
erikred
Postitusi: 114
Liitunud: 12.12.2005 18:53

Postitus Postitas erikred »

Toivoku kirjutas:mul selle "õige" kohapeal õliradikas ees.
ai kräpp, seda nüüd küll. aga miks see tds'i õliradika install nii raske tundub? vaevalt et keegi väga palju üle metalli kilo hinna selle jublaka eest küsib

terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
kivimugi
Postitusi: 452
Liitunud: 01.06.2007 14:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kivimugi »

xTc kirjutas:Tere Toivo,
Tahaks ka näha kuidas su td liigub :D kunagi võiks mu e39 tds'iga joonestada ;)
e39 peal on tds mootor kõvasti kiirem :)
sellel kuidagi parem conf!
manu kastiga tds e34 11s sajani 260nm
manu kastiga tds e39 10.4 sajani 280nm

pane endale 3.0 m57 diisel vahele manu kastiga ja siis saab juba 7.x sekist rääkida :)
endal oli plaan aretada see e30le aga jäi katki paraku
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T
Toivoku
Postitusi: 159
Liitunud: 08.08.2005 12:17
Asukoht: saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

Mõtted muidugi liikunud,et paneks mõne teise disla vahele aga pole raha ja seda tööd nii ära ei tee,et ostan mootori ja voilaa, liigapalju ressursse nõuaks ja arvestades meie majandus seisu siis on see ilmselgelt võimatu, hetkel parem "tuunin" seda 2,4 mootorit ja vaatan kui palju kiiremaks ta muutub. Mõttes oli muidugi mul 4,0d paigaldamine, see natukese huvitavam lelu aga seda mootorit raske saada ja noh nagu ütlesin siis ressursse pole.

Hetke seis, voolikud kapoti all poolenisti veetud ja intercoolerile kinnitused ka välja mõeldud. Aga mida pole on aeg,et ära lõpetada. Samas veel kiiret pole kuna lumi pole veel sulanud :D
tann15
Postitusi: 210
Liitunud: 02.11.2008 21:27
Asukoht: Soome/Eesti

Postitus Postitas tann15 »

Tuunimine seisneb siis rihma vahetuses jh :-D
Vasta