Tegelt olen sinuga ka nõus, et peab laskma asjal rahuneda.
Tootja poolt nimekiri kohe mis ei lähe garantii alla.
Panen hiljem selle faili ka kuhugi ülesse.
turbo
Turbol ja turbol võib väga palju vahet olla. Näiteks veesärgi olemasolu või puudumine. Minu 2.0T bensukale (3sgte) näiteks ütleb tehase kasutusjuhend, et peale rallimist või haagise vedamist tuleks lasta motol käia 30s peale seisma jäämist. Muudel puhkudel nagu ei nõuta. Aga sellel turbol veesärk sees. Vesi kui ka keema läheb, siis on seejuures ikkagi temp veel aint 100 kraadi, mis õli ei ohusta. Ja kui veevarustus nii tehtud et veeaur üht toru pidi üles ära pääseb ja teisest jahedat peale vajub, siis ei tee ehk ka väike keemine veel hullu.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
-
- Postitusi: 1
- Liitunud: 18.07.2009 11:11
- Asukoht: Mõisaküla
Probleem selline et juba teine turbo lendas laiali(külma tiiviku mutter lahti ja kuumatiivik lahti)?
Kui esimene katki läks siis vahetasin äravoolutoru ära(mis oli söestunud ) ja pesin õlijahuti(ploki küljes oleva) puhtaks ja minu arust oligi see põhjuseks. Kontrollisin veel karteri tuulutuse ja intercooleri läbilaskvuse, kõik oli puhas. Nüüd aga 1.5 kuud hiljem andis järgmine turbo saba. Muideks on turbo õline seest, sellest järeldades et õli ta peale saab!
Kust peaksin otsima veel mingeid põhjustajaid? Auto on 2005 aasta Peugeot Partner 1.6HDi 66kW
Lugesin selle teema läbi ja ei saanud vastust.

Kui esimene katki läks siis vahetasin äravoolutoru ära(mis oli söestunud ) ja pesin õlijahuti(ploki küljes oleva) puhtaks ja minu arust oligi see põhjuseks. Kontrollisin veel karteri tuulutuse ja intercooleri läbilaskvuse, kõik oli puhas. Nüüd aga 1.5 kuud hiljem andis järgmine turbo saba. Muideks on turbo õline seest, sellest järeldades et õli ta peale saab!
Kust peaksin otsima veel mingeid põhjustajaid? Auto on 2005 aasta Peugeot Partner 1.6HDi 66kW
Lugesin selle teema läbi ja ei saanud vastust.