Küsimus Turboasjus palju maksaks ja kes teeks ???
Kõige odavam...ja ma mõtlen KÕIGE ODAVAM on osta tänases majandussurutises kellegi poolt ehitatud valmis auto.
50 000 +/- on valikut juba küllaga. Tagavedu, nelivedu jms.
Müü oma käru maha, leia panga abiga mõnikümend tuhat juurde ja ongi olemas.
Jääb ära ise-ehitamine, saad kindla tulemuse ja garantii, et iseehitatu ei jää pooleli ja kuuri alla vedelema.
50 000 +/- on valikut juba küllaga. Tagavedu, nelivedu jms.
Müü oma käru maha, leia panga abiga mõnikümend tuhat juurde ja ongi olemas.
Jääb ära ise-ehitamine, saad kindla tulemuse ja garantii, et iseehitatu ei jää pooleli ja kuuri alla vedelema.
Ka varem ehitatud autoga kaasnevad riskid, kuna keegi ei garanteeri sulle kvaliteeti.
Eestis on kahjuks selle ehituskvaliteediga nagu ta on, vähemalt minu standardite järgi.
Paljud ei viitsi veidi rohkem aega kulutada, et asi tõsiselt korralikult teha
vaid viskavad kiiruga kokku, et ainult tallata saaks, et küll hiljem aega ringi teha.
AGA kahjuks 99% AJUTINE ON IGAVENE!
Samamoodi paugutatakse mingi lambi confi chip-idega ringi lambi configa.
Nii et tasub hoolega vaadata mida endale ostetakse.
Eestis on kahjuks selle ehituskvaliteediga nagu ta on, vähemalt minu standardite järgi.
Paljud ei viitsi veidi rohkem aega kulutada, et asi tõsiselt korralikult teha
vaid viskavad kiiruga kokku, et ainult tallata saaks, et küll hiljem aega ringi teha.
AGA kahjuks 99% AJUTINE ON IGAVENE!
Samamoodi paugutatakse mingi lambi confi chip-idega ringi lambi configa.
Nii et tasub hoolega vaadata mida endale ostetakse.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Väga odavad ja suht kallid autod ehitatakse just ilma foorumi mölata, muidu ei saakski need autod valmis kui kommentaare lugedes mõtlema hakata.
Keskmise tasemega autosid näeb loomulikult, kes mingi bling bling osa külge kruttind jne.
Eks see summa sõltub sellest, kas teha KA väliselt ilus asi või mitte.
Olgem ausad, nice-looking jupid maksavad päris palju rohkem kui tavalised töötavad.
Isegi Sachsi mitmekettalist sidurit ei krutita külge, sest see on nõme must, mitte bling bling neoonroosa.
Ja millest kogu aeg räägitud: Kui teed enamuse tööst ise, võid saada rahakotile odavalt. Kui lased sama asja kellelgi ära teha, siis kipub tööraha kuuekohaliseks numbriks minema.
Kui teha odav ja peaaegu võimas(500-800hp) turboauto vabalthingavast, siis tuleks osta lihtsalt alustada sellest, et osta omale korralik toorik. Enamus populaarseid autosid on nõrga tehnikaga (japsid+odavamad eurod), aga ikkagi valitakse "heaks toorikuks".
Siis kulub mootori remondiks kangete juppidega ca 100k.

Keskmise tasemega autosid näeb loomulikult, kes mingi bling bling osa külge kruttind jne.
Eks see summa sõltub sellest, kas teha KA väliselt ilus asi või mitte.
Olgem ausad, nice-looking jupid maksavad päris palju rohkem kui tavalised töötavad.
Isegi Sachsi mitmekettalist sidurit ei krutita külge, sest see on nõme must, mitte bling bling neoonroosa.
Ja millest kogu aeg räägitud: Kui teed enamuse tööst ise, võid saada rahakotile odavalt. Kui lased sama asja kellelgi ära teha, siis kipub tööraha kuuekohaliseks numbriks minema.
Kui teha odav ja peaaegu võimas(500-800hp) turboauto vabalthingavast, siis tuleks osta lihtsalt alustada sellest, et osta omale korralik toorik. Enamus populaarseid autosid on nõrga tehnikaga (japsid+odavamad eurod), aga ikkagi valitakse "heaks toorikuks".
Siis kulub mootori remondiks kangete juppidega ca 100k.
jah ma mõtlesin siin ja kaalusin et polegi vist mõtet jah,et raha läheb erareaalselt,kusjuures mul on endal täiesti korras masin ja samas ei tahaks kohe hakata lammutama,kuid aga küll jäid silma siin paar isendit mis ajasid hamba verele
mida oskate soovitada näiteks jaapanlaste kohta ja kas seal seda turbokest annab tiba sättida ka veel teravamaks
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
ja teine siin :P http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
esimene tundub kobedam aga teine täitsa plank niiöelda nahk sisu pole teine aga nagu orginaal :P


http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
ja teine siin :P http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
esimene tundub kobedam aga teine täitsa plank niiöelda nahk sisu pole teine aga nagu orginaal :P
2.0T 4x4
Need seelikud liiguvad su buumeriga võrreldes nagu öö japäev (Õpi esmalt celicat tundma ja kui tunned et sina käid autost üle mitte vastupidi siis mõtle alles edasi) Edasi arendatavad on vist kõik autod.....üldiselt aga vastupidavuse arvelt.Tartlan kirjutas:jep seda minagi juba mõtlen,need numbrid hirmutasid ära :D aga vist mõte on,et peab selle turboka ikka võtma ja seda veel näppima võimalusel
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Täiesti nõus eelkõnelejaga. Proovi enne mõnda turbokat ja alles siis hakka seda tahtma. Ega see pole lihtsalt esiveoliselt tagaveolisele ümber istumine.jeff01 kirjutas:Need seelikud liiguvad su buumeriga võrreldes nagu öö japäev (Õpi esmalt celicat tundma ja kui tunned et sina käid autost üle mitte vastupidi siis mõtle alles edasi) Edasi arendatavad on vist kõik autod.....üldiselt aga vastupidavuse arvelt.Tartlan kirjutas:jep seda minagi juba mõtlen,need numbrid hirmutasid ära :D aga vist mõte on,et peab selle turboka ikka võtma ja seda veel näppima võimalusel
Ja beeemmvee mahamüümine oleks kindlasti hea mõte.

No offence.
Sinu poolt lisatud sõidukite linkidele võin lisada veel niipalju et Alltrack eestis juba mõnda aega ning tema seisukorrast parem ülevaade kui sellest teisest.
ok,no bmw-sid on mul olnud ikka väga palju alates 3mestest kuni 7teni.Turbokaga harjumine ei vaja harjumist kuna olen eelnevalt ka turbokat omanud aga ega see polnud ka celica :D. Ega bemmil ka viga pole aga tahaks turbo tõmmet tunda igapäev mitu korda
vähemalt,kui kellegil midagi silma jääb mõni turbokas või miski huvitav isend võib pakkuda 


2.0T 4x4
ok tänx et maapeale tagasi tõite :D mõtted läksidki juba liiga ebareaalseks,kuid siin ringi vaadates tuli mõte marki vahetada,nimelt siis Audi S2 kasuks,oskab öelda keegi kuidas on juppide kättesaadavus,hinnad ja vastupidavus ? loomulikult oleneb sõidustiilist,aga no teate ju omast käest,kui föön juba kapoti all siis tuleb ju vahest kasutada ka
küsiks ka veel,et kui peale panna kangem turps,kas siis tuleb ja mida tuleb teha,mida tugevamaks,mida vahetada,mis nagu järele annaks sel juhul ???
Terv Marx

Terv Marx
2.0T 4x4