Bmw 524td 1989 Toivoku
Bmw 524td 1989 Toivoku
Tegemist siis diisel masinaga millel on olnud vahepeal suurem turbo vahel ja lihtsalt rõhku tõstetud.
Masinast
1989 välja lase
el peeglid
istmesoojendused
veluur sisu
rohkem mittemidagi
Installitud on siis keskkonsooli turborõhu näidik, voltmeeter ja õlirõhu näidik ,nende raam kaetud sarnase nahaga nagu on käigukangi ümbruse nahk.
http://toivoku.pri.ee/Bmw/e34%20parimad ... idikud.jpg
Ennem kui auto aastaks seisma jäi toimus temaga avarii ja tänu sellele värvisin nina ära ning korjasin kulmud eest ära.
http://toivoku.pri.ee/Bmw/e34%20parimad/IMG_1843.jpg
Paar ööd on garaazis oldud nüüd ja tulemus selline.
http://toivoku.pri.ee/Bmw/e34velg%20ja% ... /bmw-1.jpg
http://toivoku.pri.ee/Bmw/e34velg%20ja% ... /bmw-2.jpg
http://toivoku.pri.ee/Bmw/e34velg%20ja% ... /bmw-3.jpg
http://toivoku.pri.ee/Bmw/e34velg%20ja% ... /bmw-4.jpg
http://toivoku.pri.ee/Bmw/e34velg%20ja% ... /bmw-5.jpg
Tänaseks vahetatud on sidur koos korvi ja surve laagriga, siduri töösilinder, esimesed õõtsad, piduri klotsid tagaamordi padjad, masina nina madaldus -120mm. Tegemist veel on aga suuremad probleemid on lahenduse leidnud, järgmiseks siis hoorattavahetus ning turbo otsingud käivad endiselt koos intercooleri otsinguga. Aga kõik omal ajal.
Masinast
1989 välja lase
el peeglid
istmesoojendused
veluur sisu
rohkem mittemidagi
Installitud on siis keskkonsooli turborõhu näidik, voltmeeter ja õlirõhu näidik ,nende raam kaetud sarnase nahaga nagu on käigukangi ümbruse nahk.
http://toivoku.pri.ee/Bmw/e34%20parimad ... idikud.jpg
Ennem kui auto aastaks seisma jäi toimus temaga avarii ja tänu sellele värvisin nina ära ning korjasin kulmud eest ära.
http://toivoku.pri.ee/Bmw/e34%20parimad/IMG_1843.jpg
Paar ööd on garaazis oldud nüüd ja tulemus selline.
http://toivoku.pri.ee/Bmw/e34velg%20ja% ... /bmw-1.jpg
http://toivoku.pri.ee/Bmw/e34velg%20ja% ... /bmw-2.jpg
http://toivoku.pri.ee/Bmw/e34velg%20ja% ... /bmw-3.jpg
http://toivoku.pri.ee/Bmw/e34velg%20ja% ... /bmw-4.jpg
http://toivoku.pri.ee/Bmw/e34velg%20ja% ... /bmw-5.jpg
Tänaseks vahetatud on sidur koos korvi ja surve laagriga, siduri töösilinder, esimesed õõtsad, piduri klotsid tagaamordi padjad, masina nina madaldus -120mm. Tegemist veel on aga suuremad probleemid on lahenduse leidnud, järgmiseks siis hoorattavahetus ning turbo otsingud käivad endiselt koos intercooleri otsinguga. Aga kõik omal ajal.
Re: Bmw 524td 1989 Toivoku
Ilge isu on ikkagi kapoti all midaig korda saata ja täna sai toodud originaal 525tdsi intercooler mis tundub normaalses seisukorras ja ka torud ja lõdvikud. Vaja veel organiseerida paar põlve ja mõni jupike toru.
Sai peale ostetud ka M-tech 2 rool.
Vahepeal olen rõhku langetanud ja fuelcutist vabanenud. Tahaks paigaldada BOV aga vot diislil kasu asjast ei ole ja niisama häälitsema sinna kapoti alla mul teda vaja pole.
Järgi minemist ootavad hetkel, Õliradikas, Õlitorud ja õlipotsik. Tuleva õlivahetuse käigus loodan kõik need vidinad autole külge saada ja paigaldada uued mitte lekkivad roolivõimu voolikud ja osad õlivoolikud veel, ehk võibolla nüüd pühapäeval hakata jantima selle värgiga. Sisseläheb täisünt nagu tavaliselt.
Vedeleb mul ka greeni koonusfilter koos isetehtud CAI mis näebi segi täitsa kena välja aga ma ei taha koonusfiltrit miskipärast uuesti paigaldada, ei kutsu kohe.
Varsti ka video kuidas hetkel 0-100kmh läheb .
Sai peale ostetud ka M-tech 2 rool.
Vahepeal olen rõhku langetanud ja fuelcutist vabanenud. Tahaks paigaldada BOV aga vot diislil kasu asjast ei ole ja niisama häälitsema sinna kapoti alla mul teda vaja pole.
Järgi minemist ootavad hetkel, Õliradikas, Õlitorud ja õlipotsik. Tuleva õlivahetuse käigus loodan kõik need vidinad autole külge saada ja paigaldada uued mitte lekkivad roolivõimu voolikud ja osad õlivoolikud veel, ehk võibolla nüüd pühapäeval hakata jantima selle värgiga. Sisseläheb täisünt nagu tavaliselt.
Vedeleb mul ka greeni koonusfilter koos isetehtud CAI mis näebi segi täitsa kena välja aga ma ei taha koonusfiltrit miskipärast uuesti paigaldada, ei kutsu kohe.
Varsti ka video kuidas hetkel 0-100kmh läheb .
Re: Bmw 524td 1989 Toivoku
ütle, keda kotib selline spec siin turboclubisToivoku kirjutas: 1989 välja lase
el peeglid
istmesoojendused
veluur sisu
rohkem mittemidagi

rohkem vilet, pikem samm

Re: Bmw 524td 1989 Toivoku
Ja keda kotib sinu arvamus? :D Vähem möla pikem samm.prr kirjutas:ütle, keda kotib selline spec siin turboclubisToivoku kirjutas: 1989 välja lase
el peeglid
istmesoojendused
veluur sisu
rohkem mittemidagi
rohkem vilet, pikem samm
Re: Bmw 524td 1989 Toivoku
No mis mõte on sellisel jutul, et ma tahaks BOV-i panna aga ei hakka panema, et mul ilus koonus filter aga paigaldama nagu ei kutsu.Toivoku kirjutas:Sai peale ostetud ka M-tech 2 rool.
Vahepeal olen rõhku langetanud ja fuelcutist vabanenud. Tahaks paigaldada BOV aga vot diislil kasu asjast ei ole ja niisama häälitsema sinna kapoti alla mul teda vaja pole.
Sisseläheb täisünt nagu tavaliselt.
Vedeleb mul ka greeni koonusfilter koos isetehtud CAI mis näebi segi täitsa kena välja aga ma ei taha koonusfiltrit miskipärast uuesti paigaldada, ei kutsu kohe.
Varsti ka video kuidas hetkel 0-100kmh läheb .
Mitsubishi Lancer Evo 6
Mitsubishi Lancer Evo 2
Opel Omega MV6
Mitsubishi Lancer Evo 2
Opel Omega MV6
Re: Bmw 524td 1989 Toivoku
polegi mõtet. sulest välja imetud tekst, siin kohal aga näppudest välja imetud. BOV ei ole mõtet diislitele paigaldada kuna kasu temast ei oleks ja niisama hääle pärast ma ei soovi seda sinna töllerdama kuigi mitmed panevad selle lihtsalt hääle pärastKelm kirjutas:No mis mõte on sellisel jutul, et ma tahaks BOV-i panna aga ei hakka panema, et mul ilus koonus filter aga paigaldama nagu ei kutsu.Toivoku kirjutas:Sai peale ostetud ka M-tech 2 rool.
Vahepeal olen rõhku langetanud ja fuelcutist vabanenud. Tahaks paigaldada BOV aga vot diislil kasu asjast ei ole ja niisama häälitsema sinna kapoti alla mul teda vaja pole.
Sisseläheb täisünt nagu tavaliselt.
Vedeleb mul ka greeni koonusfilter koos isetehtud CAI mis näebi segi täitsa kena välja aga ma ei taha koonusfiltrit miskipärast uuesti paigaldada, ei kutsu kohe.
Varsti ka video kuidas hetkel 0-100kmh läheb .
Re: Bmw 524td 1989 Toivoku
Mul kah kõik jupid olemas aga ei taha ehitada kuna mulle pole seda vajaToivoku kirjutas:Tahaks paigaldada BOV - aga mul teda vaja pole.
Vedeleb mul ka greeni koonusfilter - aga ei taha koonusfiltrit paigaldada.

Kui diisli teema siin klubis üldse kellelegi huvi võiks tekitada siis peaks sel autol olema ka kohane dünograafik. Remondiajalugu piduriklotside jne vahetuse näol on siin klubis OUT Mis rahvale peale läheb on konkreetsed numbrid.
Jõudu ja jaksu selle saatanast küttega
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Bmw 524td 1989 Toivoku
Oeh, ma sooviks oma autole 20 tolli velgi aga ei saa ju neid paigaldada sest ei mahu alla, sama ka boviga, koonusfitler oli kunagi peal ja minu arvates oli sellel filtril oma osa miks eelmine turbo surma sai. Eks ma ürita ka jah dünos ära käia ennem jõule. Tehtud vastav list mis ennem dünot tuleb ära teha ja siis minek ka. Olen sellest jah aru saanud,et kui pole näidata, ette düno paberit siis eriti kedagi ei huvita. Kuid samas siin foorumis on diisli "tuunijaid" vähe. siis mõtlesin oma kordak konkurentsi siis bensukatele pakkuda.jeff01 kirjutas:Mul kah kõik jupid olemas aga ei taha ehitada kuna mulle pole seda vajaToivoku kirjutas:Tahaks paigaldada BOV - aga mul teda vaja pole.
Vedeleb mul ka greeni koonusfilter - aga ei taha koonusfiltrit paigaldada.![]()
Kui diisli teema siin klubis üldse kellelegi huvi võiks tekitada siis peaks sel autol olema ka kohane dünograafik. Remondiajalugu piduriklotside jne vahetuse näol on siin klubis OUT Mis rahvale peale läheb on konkreetsed numbrid.
Jõudu ja jaksu selle saatanast küttega
Oeh näpitud on pumpa, tõstetud on turborõhku, kati pole vahel. Ehk siis hetkel liigub omajagu kiiremini teistest endasugustest. Tundub,et olen end lolliks siin teinudmart154 kirjutas:paranda mind, aga ma ei ole veel näinud, et sa seal midagi mootori poolt "tuuninud" oled
Räägid ainult oma bovidest, mida ei saa

Keegi pole keelanud unistada. Hmm seda olen kirjutanud ju siia,et olen rõhuga mänginud aga noh okei. Originaalis on turborõhk tal 0,8-0,9 bari, hetkel keeratud 1,3 peale, vot nreid ei oska öelda palju pumpa liigutati ja katsuti aga piisavalt, et masin suudaks sellise rõhu juures kütet peale anda ja liikuda täiesti rahuldavalt. Muidugi kui kütet võtta alexelast või mõnestm uust ebanormaalsest kohast siis on tossurida järgi ja masin edasi ei liigu.( võibolla minu masina anomaalia)mart154 kirjutas:No kirjutagi siis sellest. :D
Et mis selle turborõhuga tehti, palju pumbast peale keerati jne :D
Mitte ära unista bovidest
Et siis sai veedetud aega natukene hetkel garaazis ja mõeldu,et kuhu see InterCooler paigaldada, egas ruumiga pole kiite, kuna mul konditsioneer on peal aga niikuinii ei tööta siis tuleb teha see väike ohverdus,et pump ja kondiradikas minema sealt vahelt üldse. See aga paneb uued mõtted pähe ja mõtted on, et võiks olla suurem see intercooler siiski sest kui kondiradikas ära võta siis tekib ruumi normaalselt, vahtisin seda mootorit natukese aega ja jõudsin ka järeldusele,et el vent tuleks paigaldada selle vana ja mehhaanilise asemele.
Diisli mõte bensuka ees on vist vaid ökonoomsus ?
Kui diislil pumpa peale keerata siis ta vist väga öko enam pole aga minekult jääb bensukale alla või ma eksin?
Siis vist pole enam erilist eelist diislil bensuka eest? Ise ma diisleid ei vaata aga seda vedelikku tarbivad autod annavad endast märku küll kui neil taga juhtud sõitma ja soendus võtab välisõhku. (ka siis kui just musta taga pole)
Kui diislil pumpa peale keerata siis ta vist väga öko enam pole aga minekult jääb bensukale alla või ma eksin?

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Eitea mul võtab miski 6-8 liitrit sajalejeff01 kirjutas:Diisli mõte bensuka ees on vist vaid ökonoomsus ?
Kui diislil pumpa peale keerata siis ta vist väga öko enam pole aga minekult jääb bensukale alla või ma eksin?Siis vist pole enam erilist eelist diislil bensuka eest? Ise ma diisleid ei vaata aga seda vedelikku tarbivad autod annavad endast märku küll kui neil taga juhtud sõitma ja soendus võtab välisõhku. (ka siis kui just musta taga pole)
