K: mida vaadata 200SX S13 ostmisel
K: mida vaadata 200SX S13 ostmisel
Tere kõigile!
Kuna siin palju selliste masinate omanikke, siis mida kontrollida 1990 - 1993 aasta S13 ostmisel kindlasti?
Tüüpvead?
Imre
Kuna siin palju selliste masinate omanikke, siis mida kontrollida 1990 - 1993 aasta S13 ostmisel kindlasti?
Tüüpvead?
Imre
Hea oleks kui oleks mingi fanati auto olnd...tava auto hooldus iga 10 000km järelt on talle liiga pikk
Turbo võiks olla vahetatud (100-150 km kestab)
Muidu auto nagu auto ikka...uuri kõike...
Turbo võiks olla vahetatud (100-150 km kestab)
Muidu auto nagu auto ikka...uuri kõike...
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
CA18DET on väga tundlik õlikvaliteedi suhtes. S13 service manuali järgi tuleb õli vahetada iga 7500km või 6 kuu tagant. Kui õli reguraalselt vahetada, siis on mootor üsna töökindel. Põhiprobleemiks on CA18DET mootoril on turbo kulumine, mis on tingitud eelkõige läbisõidust ja kehva õli kasutamisest. Turbo eluiga on 100K kuni 150K. Lisaks on 89 ja 90 aasta autode tüüpveaks väikese läbimõõduga ja liiga väljalaskekollektori lähedalt kulgev turbo õlitus, kus küpsemise tulemusena õli lõpuks blokeerub, selle tulemuseks on turbo kiire kulumine. Kulunud turbo lekib sisselaske kollektorisse õli ja mootori kehva õlituse tulemusena tahavad varsti vahetamist väntvõlli saaled ja raskematel juhtudel väntvõll.
CA18Det siis Nissan 200sx s13 mootoritüüp
CA18Det siis Nissan 200sx s13 mootoritüüp
302hp/464nm
Põhimõtteliselt vist peaks olema jah. Kuigi ega need uuema omadki rõõmustama panevad ei ole. 1991.a sai S13 facelifti ja ehk siis ka see viga eemaldati.HondaVTi kirjutas:Tänud, mõistan!
Aga alates 1991 a. siis parem see turbo õlitus?
Kasulikke linke:
http://nscw.kolhoos.ee/ca18det
http://www.infotele.ee/ago/200sx.htm
302hp/464nm
Paar küsimus:
1. Kui sidurit vajutades kostub kahtlane hääl, kas võimalik et tegu on survelaagri ja/või siduri kettaga - või võib ka midagi hullemat olla(mõtlen kast pees) ja mis hinnad kastidele/siduri korvidele on ja kas on liikvel?
kas eraldi kasti sisu juppe ka müügil on?
2. Mis hinnaklassis on uksed (ainult plekid)?
3. Mis pöördelt S13 turbo taha tuleb, nii umbkaudselt, et saaks proovisõidul kontrollida?
Millele peaks veel S13 puhul pöörama ERILIST tähelepanu?
Tänan ette!
1. Kui sidurit vajutades kostub kahtlane hääl, kas võimalik et tegu on survelaagri ja/või siduri kettaga - või võib ka midagi hullemat olla(mõtlen kast pees) ja mis hinnad kastidele/siduri korvidele on ja kas on liikvel?
kas eraldi kasti sisu juppe ka müügil on?
2. Mis hinnaklassis on uksed (ainult plekid)?
3. Mis pöördelt S13 turbo taha tuleb, nii umbkaudselt, et saaks proovisõidul kontrollida?
Millele peaks veel S13 puhul pöörama ERILIST tähelepanu?
Tänan ette!
RooM
Järgmine kord võiksid mainida ka kust sa copy/paste oled teinud (originaal). Ehk siis austus artikli autorile jk-lesiim_106 kirjutas:CA18DET on väga tundlik õlikvaliteedi suhtes. S13 service manuali järgi tuleb õli vahetada iga 7500km või 6 kuu tagant. Kui õli reguraalselt vahetada, siis on mootor üsna töökindel. Põhiprobleemiks on CA18DET mootoril on turbo kulumine, mis on tingitud eelkõige läbisõidust ja kehva õli kasutamisest. Turbo eluiga on 100K kuni 150K. Lisaks on 89 ja 90 aasta autode tüüpveaks väikese läbimõõduga ja liiga väljalaskekollektori lähedalt kulgev turbo õlitus, kus küpsemise tulemusena õli lõpuks blokeerub, selle tulemuseks on turbo kiire kulumine. Kulunud turbo lekib sisselaske kollektorisse õli ja mootori kehva õlituse tulemusena tahavad varsti vahetamist väntvõlli saaled ja raskematel juhtudel väntvõll.
CA18Det siis Nissan 200sx s13 mootoritüüp
küsiks veel juurde:
räägitakse,et kered pidid enamusel läbiussitand olema.on se tõsi.müügikuulutuste piltidelt pole nagu väliselt silma jäänd erilist ussipuru.kust nad siis roostetavad.miskohti kindlasti ostmisel kontrollida?
teiseks siis mootor.kuna turbo tõenäoliselt vahetusse läheb,ei hakkaks selles pikalt peatuma.üks autotooja-müüja hirmutas,et leedust tuues ei pruugi eestissegi jõuda.saaled-saaled.....
kolmandaks huvitaks sillaosad.mis need maksavad,kust saab,palju neid läheb ja palju auto all on.ja kui peaks juhtuma mingi kõks,kuidas kerejuppide ja tuledega lood on?uute hind vist ulme.aga romulates?kas neid sinna üldse jõuab?
et siis eesmärgiks ehitada auto,millega SR-del konkurensi pakkuda oleks ja mis tänavasõidus küttekuluga/töökindlusega mõistlikuse piiridesse jääks.on s13 selleks üldse õige toorik?
no näiteks see auto?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
räägitakse,et kered pidid enamusel läbiussitand olema.on se tõsi.müügikuulutuste piltidelt pole nagu väliselt silma jäänd erilist ussipuru.kust nad siis roostetavad.miskohti kindlasti ostmisel kontrollida?
teiseks siis mootor.kuna turbo tõenäoliselt vahetusse läheb,ei hakkaks selles pikalt peatuma.üks autotooja-müüja hirmutas,et leedust tuues ei pruugi eestissegi jõuda.saaled-saaled.....

kolmandaks huvitaks sillaosad.mis need maksavad,kust saab,palju neid läheb ja palju auto all on.ja kui peaks juhtuma mingi kõks,kuidas kerejuppide ja tuledega lood on?uute hind vist ulme.aga romulates?kas neid sinna üldse jõuab?
et siis eesmärgiks ehitada auto,millega SR-del konkurensi pakkuda oleks ja mis tänavasõidus küttekuluga/töökindlusega mõistlikuse piiridesse jääks.on s13 selleks üldse õige toorik?
no näiteks see auto?

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Viimati muutis junsu, 05.12.2006 21:51, muudetud 1 kord kokku.
ei tea, ei kurda. Kui ikka korralikud/head klotsid, kettad ja ilusti korda tehtud, mitte ei ole nii et üks töötab paremini kui teine, siis on täitsa ok need pidurid.junsu kirjutas:ahjaa,olen veel palju kuulnus s13 kehvadest piduritest.mis sellest arvata.
iseenesest kettad ju väga väikesed pole,mis need pidurid siis kehvaks teeb???