Autoks on BMW E39 530d 142kw 2002a.
Turbo võllil on päris hea lõtk sees aga vastu seina käinud ei ole (vist). Aga millegi pärast on väiksed tükid labade küljest ära? Lisan pildi äkki keegi jagab välja kas saab remontida või peab uue ostma?
Turbo mark on Garrett GT2556V
paistab, et pead uue muretsema, võid lasta ka selle üles klopsida. Kuulsin ühelt sellega tegeleja käest, et vennad lasevad ka selliseid vilesi üles klopsida käepäraste vahenditega, löövad läikima ja turgu... Raha peale keegi ei sülita ning selle eest vähemalt üritatakse s***st saia teha. Arvestama pead ainult, et pikalt see ei kesta...
Tiivikut ei vahetata eraldi nagu ma aru sain! Aga äkki kellelgi on selline puhur katkise korpuse? Mul vaja uut tiivikut sealt seest? Kui muud üle ei jää siis tuleb uus muretseda
Kui su eesmärgiks on autoga sõitmine mitte selle remontimine, siis osta kas uus või korralik kasutatud isend.
Lammarites peaks kookis E39-said ju leiduma küll.
Eestis remonditud asjad ei kipu IMO veel oma töökindlusega hiilgama.
velvo6 kirjutas:Tiivikut ei vahetata eraldi nagu ma aru sain! Aga äkki kellelgi on selline puhur katkise korpuse? Mul vaja uut tiivikut sealt seest? Kui muud üle ei jää siis tuleb uus muretseda
Kõiki osasi saab ka eraldi vahetada.
Kuna töid ei tehta eestis siis asi võtab lihtsalt aega (transport ja tegemine).
Alati ei ole ka riiulis kõiki vajalikke juppe siis läheb ka tellimisega nõks aega.
Mida sa teed ainult tiivikuga?
Su turbo jookseb ka õli, vajab remonti ja tasakaalustust.
Ilma korraliku tasakaalustuseta võid vana tiivikuga samahästi edasi sõita
Kes selle katkise ikka ära ostab? Kui teaks et see normaalset rõhku veel annab siis aitaks remondist! Ega tegelt tal nii hullud tükid ka läind ei ole, 0,1 bar läheb kaotsi mitte rohkem
velvo6 kirjutas: Kui teaks et see normaalset rõhku veel annab siis aitaks remondist! Ega tegelt tal nii hullud tükid ka läind ei ole, 0,1 bar läheb kaotsi mitte rohkem
See ei ole kohe mitte kuidagi nii! Sulle lihtsam näide, mille pärast tasakaalustatakse rehvide vahetusel need igakord uuesti? Mõtle nüüd, kui sa lased turbo lihtsalt ära remontida tasakaalustamatta, siis rõhuga pm. ei juhtu sul küll midagi, sest seda reguleerib wastegate! Aga mis juhtub nende vahetatud puksidega kui võll pöörleb 150k+ rpm'i? Kaua sul need puksid "viskamist" taluvad enne kui turbo samamoodi loksuma ja lekkima hakkab?
Jah! Sammuti see, et sinna uue tiiviku paned. Nüüd pead lihtsalt uurima kui palju eest sa tiiviku saad ja kas ülejäänud osad on ikka taastamiskõlblikud. Arvutad kokku kui palju sul uued jupid lähevad + turbo remont + turbo tasakaalustus + ajakulu + transport, kuna tasakaalustust eestis ei tehta. Ja kogu selle krempli väljaarvutamisel arvestadki kas on otstarbekas või mitte. Edu!
Nii palju kui uurisin läeb remont 7000.- kui leiab normaase hinnaga uue võlli mõlema tiivikuga! Aga asjal ei ole pointi. Kui juurde arvutada ilma autota olek, tööl käia ja niisama kärutada on ka vaja! Siis on targem uus turbo tellida ja vanaga kajakaid loopida!